Vrolijk!

OT = Off Topic. Alles wat niets met BDSM te maken heeft dus...
skaoot

Re: Vrolijk!

Bericht door skaoot »

@Sabrina: Als ik zo'n lijst gedaan krijg zou ik ook erg blij worden, dus geniet ervan!
Moet zelf ook maar weer eens een lijst maken, helpt misschien met dingen doen als ik beetje zicht heb op wat ik moet doen :roll:
This heart gets stronger, this skin gets thicker, this mouth gets louder (Danko Jones)
Oh a shiny squirrel in your pants!
Lilith

Bericht door Lilith »

Goed joh meid! Daar moet je ook gewoon trots op zijn, ontzettend knap doorgezet van je :static:
Daantje
Contacteer:

Bericht door Daantje »

Ik heb net mijn ontbijtbord in mijn eigen vaatwasmachine gezet. :static:

Had ik al eens gezegd dat ik een grondige hekel heb aan afwassen?
Volg mijn Transitieblog: fadinggender.nl
kitten

Bericht door kitten »

Gefeliciteerd met je vaatwasser fix! :static: Die dingen zijn heerlijk! Vergeet het zout niet, anders kun je nog afdrogen (sprak zij uit ervaring... Ik gaf de vaatwasser de schuld :zak: )

Wij zijn goed aangekomen in Londen. De vlucht ging heel soepel, koffers stonden ook meteen vooraan op de afhaalband. We hebben een heel schattig hotelkamertje met open haard. Volgens mij onbruikbaar, maar toch he! :biggrin: We zitten nu bij een Starbucks te genieten. Yay voor de tip van een starbucks kaart voor gratis wifi! Ook hebben we nu allebei een Oyster kaart (OV-chip). Zooooo handig! :biggrin: We gaan zo een beetje toeristje spelen en dan naar Camden Market, Charly! :static:
brabbeldasje

Bericht door brabbeldasje »

veel plezier in Londen Kitten en Jongetje!!!!
curious

Bericht door curious »

*stiekem beetje jaloers is op Kitten en jongetje* ... Londen is zoooo leuk

enjoy :static:
kitten

Bericht door kitten »

Ik kom ff een paar dagen in dit topic logeren. :mrgreen: Ben enorm aan het geniete. Wederom in een starbucks.
- goede koffie
- gratis wifi
- jongetje kan er een foursquare badge mee bij elkaar verzamelen :schater:

Ik heb nu een Medium Toffee Nut Latte onder het genot van Jingle Bells en I'm dreaming of a white Christmas, want hier hoeven ze niet te wachten op snieklaas voor het kerstgeweld los kan barsten... En heel eerlijk...? Dat is best gezellig... :bloos: :inluv:
vode

Bericht door vode »

Toch nog vrolijk dankzij de asseriviteitstraining. De groep valt reuze mee en de twee begeleidsters ook. :static:
eireann
Site Admin

Bericht door eireann »

fixertje schreef:Ik heb net mijn ontbijtbord in mijn eigen vaatwasmachine gezet. :static:

Leuk he fixertje? Ik ben ook fan, heb hem nu een paar maanden en ben er nog steeds ERG blij mee!
**Self Rescuing Princess**
skaoot

Bericht door skaoot »

eireann_S schreef:
fixertje schreef:Ik heb net mijn ontbijtbord in mijn eigen vaatwasmachine gezet. :static:

Leuk he fixertje? Ik ben ook fan, heb hem nu een paar maanden en ben er nog steeds ERG blij mee!
*jaloers* hier ook ernstig geval met zware afwas-aversie.
This heart gets stronger, this skin gets thicker, this mouth gets louder (Danko Jones)
Oh a shiny squirrel in your pants!
miss_meeko

Bericht door miss_meeko »

Vrolijk omdat de uitslag van een onderzoek van mijn vader binnen is, en hoewel het er even op leek is het toch geen kanker :static:
Sabrina

Bericht door Sabrina »

Yay! Vrolijkheid hier!

Vandaag hele leuke dag gehad, da's al reden voor vrolijkheid op zich :). Maar daarnaast ook mail van mijn docente, ze heeft met mijn SLB'er gepraat en die heeft uitgelegd (dat had ik ook al gedaan) dat ik regelingen heb met de examencommissie, dus heb ik de hele week nog om alle spullen voor dat vak in te leveren (wat ik vanmorgen gedaan heb). Yay!
"Say you'll share with me one love, one lifetime. Say the word and I will follow you. Share each day with me, each night, each morning. Love me, that's all I ask of you" The Phantom of the Opera - All I Ask of You
Voleuse

Bericht door Voleuse »

Cool Sabrina, zo komt het toch nog goed! Fijn dat je iemand hebt die binnen de schoolorganisatie voor je opkomt.

Verder ben ik heel vrolijk want vriendje heeft hele goede cijfers voor zijn tentamens gehaald! Hij was zo bang voor een onvoldoende en toen was het ineens een 8! :static: *trots is*
I need you to press me down before my body flies away from me ~ Tune yards, Powa
oeps2

Bericht door oeps2 »

geen leven en geen relatie zonder afwasmachine is mn motto ..
k was al 15 jaar niet meer af :static:

heee kit wat lekker voor jullie
enjoy !

oeps
zie onderschrift !
= vrijbrief om altijd hier te posten ! :mrgreen:
Sabrina

Bericht door Sabrina »

Wow Voleuse, wat goed van je vriend!

@kitten: heel veel plezier nog daar, de komende dagen!
"Say you'll share with me one love, one lifetime. Say the word and I will follow you. Share each day with me, each night, each morning. Love me, that's all I ask of you" The Phantom of the Opera - All I Ask of You
Plaats reactie