slowchat
- pluis
Re: slowchat
Ach, de sleep naar t who's who zal de grootste worden.. zetten we met zn drietejs dan wel ff de schouders oner. Komt goe!
K ben iig wel vast benieuwd naar de forumindeling.
K ben iig wel vast benieuwd naar de forumindeling.
-
Ja, arme modjes! Die hebben echt veel werk straks....
Ik ben ook echt totaaaal niet productief! Echt heel erg. Ik zit ook helemaal alleen nu en dat helpt ook niet. En ik zit nog steeds ook een beetje ernstig vastgeklampt aan mijn mail hihihi.

Ik ben ook echt totaaaal niet productief! Echt heel erg. Ik zit ook helemaal alleen nu en dat helpt ook niet. En ik zit nog steeds ook een beetje ernstig vastgeklampt aan mijn mail hihihi.
Ik ben nog niet eens naar bed geweest sinds gisterochtend.
Hmm wel jammer dat het bikkeltopic nog niet open is op dit tijdstip
Hmm wel jammer dat het bikkeltopic nog niet open is op dit tijdstip

- puppie
Sorry, Mickey Mouse riepkitten schreef:Alweer??puppie schreef:Ik ga even een weekend pleite![]()
Hoor jij niet aan huis gekluisterd te zijn met al da klein grut??
![]()

En als we niet waren afgereisd die kant op dit weekend had ik het meeste kleine grut uitbesteed en komen BBQ'en op de kampeermeet

Hoe was de kampeermeet btw? Na de 4 uur slaap van vannacht heb ik nog wat moeite het hier allemaal bij te lezen... sowwy

ohhh ik heb net zulke leuke smilies gevonden op next:
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
de bovenste is een ongesteldheids emoticon, enneh de onderste een mieterig catfight dinges!
- kitten
De bovenste snap ik niet, de onderste heb ik hier ook staan:
En deze is ook gaaf! 

- kitten
EW! Da's een tampon!?rubyvita schreef:de bovenste is een ongesteldheids emoticon
- eireann
- Site Admin
- Toran

vaak van toepassing alhier.
En ja.. zie je die spetters er niet vanaf komen?
"Just erotic. Nothing kinky. It's the difference between using a feather and using a chicken."
— Terry Pratchett (Eric)
— Terry Pratchett (Eric)
Tis nu officieel: WS corrumpeert onschuldige zieltjes... i used to be an emoticon hater and now i love them, en ten tweede was ik ook een notoire LOL catz haatser en nu pies bijna ik in mijn broek waneer ik er een zie.
Ik ben er nog niet uit of dat nu een goed ding is of dat mijn gevoel voor humor ernstig aan het devalueren is
Ik ben er nog niet uit of dat nu een goed ding is of dat mijn gevoel voor humor ernstig aan het devalueren is

- eireann
- Site Admin
- kitten
Om over de knuffels nog maar te zwijgen. Ik begreep dat Dhr Pannenkoek buiten de tent ook nog mensen heeft geknuffeld en voel mij nu nóg meer buitengesloten.
Deze heer Pannenkoek kan dus rekenen op een kitten om zijn nek bij de eerstvolgende RL ontmoeting. Dat dat even duidelijk is. 

ja klopt eireanne!
@ kitten...je kan de tampon gebruiken om mee te dreigen, zoiets: "pas op of ik laat m los op je hoor".
@ kitten...je kan de tampon gebruiken om mee te dreigen, zoiets: "pas op of ik laat m los op je hoor".

- eireann
- Site Admin
Wie heeft hem zo ver gekregen?kitten schreef:Om over de knuffels nog maar te zwijgen. Ik begreep dat Dhr Pannenkoek buiten de tent ook nog mensen heeft geknuffeld en voel mij nu nóg meer buitengesloten.Deze heer Pannenkoek kan dus rekenen op een kitten om zijn nek bij de eerstvolgende RL ontmoeting. Dat dat even duidelijk is.

**Self Rescuing Princess**