Wat is pervers eigenlijk...?

aimée

Re: Wat is pervers eigenlijk...?

Bericht door aimée »

moet je eens in google intikken two girls one finger grinn die is pas goor..
oda

Bericht door oda »

Hey stelletje perverselingen! Kunnen jullie het niet gewoon uitleggen?

:neenee:

*gaat niet kijken*
petra

Bericht door petra »

dat is erg gat zeg bah!!!!!
niet kijken idd iew bah bah!
Crownless

Bericht door Crownless »

*schraapt keel*

Two girls one cup is een filmpje van twee naakte meiden die elkaar duidelijk geil lief vinden. Tot zover de 'awwww'-factor. Kort daarna houdt er een een ijshoorntje bij de aars van de ander en wordt daar op gescheten chocolademouse op gedaan. Wat door beide dames suggestief onschuldig naar de camera kijkend wordt genuttigd. Vervolgens steekt een van de twee een vinger in haar keel en kotst morst ze aanlenglimonade over de ander. Wat zich nog herhaalt.

In ieder geval, dit is uit mijn herinnering, want ik had even geen zin om dat filmpje nog eens te kijken.

One guy one screwdriver is een man die een schroevendraaier in z'n pielemoos stopt... handvat eerst. Met de nodige kracht en bloed. Wanneer het handvat verdwenen is, wordt de schroevendraaier met de nodige kracht er weer uitgetrokken. En lijkt hij klaar te komen met bloed.

En dan heb je nog one guy one jar gemist. Das dezelfde man die op een jampot gaat zitten (lees: een jampot in z'n anus laat verdwijnen). Waardoor de jampot -uiteraard- stuk gaat. De ogenschijnlijk kalme man gaat vervolgens glasscherven uit z'n kont plukken. Met wederom het nodige bloed.

Oh, en dan heb je nog lemon party, dat schijnt ook weer pervers te zijn. Nooit gezien, maar dat schijnen bejaarde mannen te zijn die elkaar oraal bevredigen erg lief vinden.

Oh, en meatspin. Maar das niet pervers, dat is hilarisch! :mrgreen: Das gewoon de ronddraaiende piemel van een man die bovenop een andere man zit, op de melodie van 'you spin me right round baby right round...' :schater:.

Two girls one finger ken ik dan weer niet. Wil ik eigenlijk ook zo houden. ;)
Laatst gewijzigd door Crownless op 16 nov 2010, 14:52, 1 keer totaal gewijzigd.
If history repeats itself, I'm so getting a dinosaur!
Voleuse

Bericht door Voleuse »

Is 'pervert' niet een soort semi-compliment? :P

En wat ik iew vind? Alles wat Crownless noemt :P Ik herinner me trouwens nog een keer tijdens de ICT les dat we van de computer van de docent ineens dat 'you spin me right round'-liedje hoorden.... :mrgreen:
I need you to press me down before my body flies away from me ~ Tune yards, Powa
oda

Bericht door oda »

...dank je Crownless...denk ik...ok, ik dacht dat ik pervers was maar dat denk ik niet meer (want de voorstellingen die ik bij die termen had zijn plotseling zooo schattig).
avelon

Bericht door avelon »

Waarom blijf ik toch nieuwsgierig om two girls one finger, in te tikken op google terwijl ik nu al weet dat ik er dan zo ontzettend veel spijt van ga krijgen ..
kitten

Bericht door kitten »

Doe es? :mrgreen: En dan mij vertellen of ie echt zo erg was. :mrgreen:
Crownless

Bericht door Crownless »

oda schreef:(want de voorstellingen die ik bij die termen had zijn plotseling zooo schattig).
Doe eens vertellen? *nieuwsgierig is* :yes:
If history repeats itself, I'm so getting a dinosaur!
avelon

Bericht door avelon »

er is zat over te vinden. Maar niet het daadwerkelijke filmpje zelf..
Denk ook niet dat ik hem wil zien als ik dat zo lees.

laten we zeggen dat het neer komt.. op het spuug topic alleen dan erger.
juffie
Site Admin

Bericht door juffie »

ik heb het filmpje wel gevonden en gezien...

Men neme een vinger, je gaat over je nek en kotst bij iemand anders de mond vol... En visa versa... Dus.
MILF :grin_ani:
Boefje

Bericht door Boefje »

Eww!
De uitleg was genoeg. :mrgreen:
aimée

Bericht door aimée »

nou ik was ook op zoek om het filmpje ff te posten hier. Maar kan hem inderdaad ook niet meer vinden.

Het gaat dus zoals juffie al zegt over twee meiden die gigantische sex hebben, waarna de ene een vinger in de ander mond stopt en de dame in qwestie begint te kotsen, waarna de volgende volgt. Ze zitten er daarna beiden onder de uitwerpselen.
oda

Bericht door oda »

Crownless schreef:
oda schreef:(want de voorstellingen die ik bij die termen had zijn plotseling zooo schattig).
Doe eens vertellen? *nieuwsgierig is* :yes:

nou, twee meisjes zitten samen aan een mooi gedekt tafeltje, met in het midden een leeg porseleinen kopje op een schoteltje, en naast de tafel staat de ober/theepot (met zijn piemel die dan de tuit van de theepot is), en dan is het de bedoeling dat de meiden het kopje gevuld krijgen (zonder knoeien) en het dan samen leegdrinken.... heel netjes allemaal ;)

ok. dit is echt belachelijk.
:bloos:

en het schroevendraaierverhaaltje ben ik kwijt na al dat geweld :icon_sad:
gorby1952

Bericht door gorby1952 »

Pervers is tégen de wil van onderworpene, kinky is mét de wil van onderworpene. Wat de buitenwacht onder pervers of kinky verstaat is voor beter begrip vatbaar, maar irrelevant....
Gesloten