WS valt af!
- madeleine
Re: WS valt af!
Doe nou maar. misschien valt het mee.. (duimt voor je )
Life hurts! (thank God i'm a masochist)
- kitten
waar ging het mis, wandering?
Kon de snacks niet laten staan. Koekjes, chocolade, snoep... Had echt overal zin in deze week, ik ging weer eten wat ik had gemist de afgelopen tijd. En dan niet één koekje maar gelijk het halve pak, zegmaar.
@madeleine: thanks, maar ik doe het toch maar niet, grote kans dat ik me ontzettend rot ga voelen door dat cijfertje op de weegschaal. Nu maar gewoon weer m'n best doen en dan hopen dat het volgende week weer goed is.
@madeleine: thanks, maar ik doe het toch maar niet, grote kans dat ik me ontzettend rot ga voelen door dat cijfertje op de weegschaal. Nu maar gewoon weer m'n best doen en dan hopen dat het volgende week weer goed is.
- puppie
Ik was ondanks mijn hele slechte week 0,1 afgevallen
Ik heb ondertussen mijn 5% gehaald. Op naar de 10%

Ik heb ondertussen mijn 5% gehaald. Op naar de 10%

- Sabrina
Alweer -1,0! 106,0!
"Say you'll share with me one love, one lifetime. Say the word and I will follow you. Share each day with me, each night, each morning. Love me, that's all I ask of you" The Phantom of the Opera - All I Ask of You
-
bij mij is weer 0,5 af het gaat me eigenlijk veel te langzaam. Het was maar een halve kilo in 4 weken ofzo! Maar ik hou me maar voor dat het beter is dan aankomen...
ik ga pas echt goed beginnen met lijnen als de feestdagen over zijn, anders werkt t toch niet voor mij......
en fanatiek sporten met manlief^^
iemand nog goede tips?
en fanatiek sporten met manlief^^
iemand nog goede tips?
- Sabrina
Ik weet dat 't niet goed is om op andere dagen te wegen, maar op m'n weegdag kon ik alleen maar voor m'n stoelgang wegen en met kleren aan, dus ik heb 't lekker toch even gedaan
.
En holy fuck! *wijst omlaag* ONDER DE 105! WHOO-FUCKING-HOOOO! De eerste 5% en de eerste 5 kilo zijn eraf! :icon_biggrin:
Startgewicht: 110,0
Week 1: 109,0 -1,0
Week 2: 109,4 +0,4
Week 3: 108,3 -1,1
Week 4: 107,0 -1,3
Week 5: 104,4 -2,6
Totaal: -5,6!

En holy fuck! *wijst omlaag* ONDER DE 105! WHOO-FUCKING-HOOOO! De eerste 5% en de eerste 5 kilo zijn eraf! :icon_biggrin:
Startgewicht: 110,0
Week 1: 109,0 -1,0
Week 2: 109,4 +0,4
Week 3: 108,3 -1,1
Week 4: 107,0 -1,3
Week 5: 104,4 -2,6
Totaal: -5,6!

"Say you'll share with me one love, one lifetime. Say the word and I will follow you. Share each day with me, each night, each morning. Love me, that's all I ask of you" The Phantom of the Opera - All I Ask of You
- kitten
w00t Sabrinaaa!!!
Wat GOED van jou joh!!!
(ik heb nog steeds geen fatsoenlijke weeg uitslagen, maar lijk wel te zakken...)

(ik heb nog steeds geen fatsoenlijke weeg uitslagen, maar lijk wel te zakken...)
hehe.... kop is eraf.
... eerste kilo is kwijt.
ik vind het wel moeilijk hoor om af te blijven..... (van al het eten)
knop nog niet helemaal om denk ik toch....

ik vind het wel moeilijk hoor om af te blijven..... (van al het eten)
knop nog niet helemaal om denk ik toch....
- cinderella
Ik ben ff gestopt met wegen. Maar ik kan sinds kort een broek die ik een paar weken geleden echt helemaal niet meer aankon (als in: buik in, heel hard trekken om met veel moeite de knoop dicht te doen, dan weer buik in en dan die rits met iets minder moeite dicht trekken-lukt-niet-meer) dat dat nu nét weer wel kan. Ergens moet ik dus toch op de goede weg zijn.
Wegen doen we volgende week wel weer een keer.
Wegen doen we volgende week wel weer een keer.
toen doet er nu niet meer toe
- Voleuse
@wandering :close_knuf:. Je niet rot voelen als je volgende week toch een beetje bent aangekomen. Want wie weet ben je dan eigenlijk afgevallen doodat je nu niet weet hoe erg het is...
I need you to press me down before my body flies away from me ~ Tune yards, Powa
- kitten