Vrolijk!
- skaoot
Re: Vrolijk!
:smiley_panic: Oeh yayness!!! Kan niet slapen, besluit ff op iphone mail te checken, haalt ie ook mail binnen van mn 'serieuze' mailadres... En er was email van bedrijf waar ik had gesolliciteerd op functie die mij erg tof lijkt! Het begon vrij standaard en ik dacht al, nee he... En toen stond er 'Na het lezen van uw brief zijn wij dusdanig enthousiast geworden, dat wij u willen uitnodigen voor een gesprek.' Yayness! Nu lig ik dus klaar wakker en morgen zenuw want bellen voor afspraak en dan eerste echte sollicitatiegesprek en
en :smiley_panic: en weeeeeej!

This heart gets stronger, this skin gets thicker, this mouth gets louder (Danko Jones)
Oh a shiny squirrel in your pants!
Ben even heel erg
vanmorgen met 5 berichten van vriendje wakker geworden.
Was de bedoeling dat we elkaar dit weekend niet zouden zien ivm verplichtingen aan zijn kant.
Maar waarschijnlijk is hij optijd thuis vanavond. en rijd ik alsnog zijn kant op. :icon_biggrin:

Was de bedoeling dat we elkaar dit weekend niet zouden zien ivm verplichtingen aan zijn kant.
Maar waarschijnlijk is hij optijd thuis vanavond. en rijd ik alsnog zijn kant op. :icon_biggrin:
yeah voor skaoot
En ik ga dadelijk lekker naar het station lopen. Ranting ophalen. Yeah.. ik heb er nu al zin in..
En ik ga dadelijk lekker naar het station lopen. Ranting ophalen. Yeah.. ik heb er nu al zin in..
- eireann
- Site Admin
Ik kan de vloer van de slaapkamer zien!!
En al m'n kleren hangen in de kast
en het huis is netjes en schoon dus de opzicht meneer kan komen kijken!
En Smorph is LIEF !

en het huis is netjes en schoon dus de opzicht meneer kan komen kijken!
En Smorph is LIEF !
**Self Rescuing Princess**
en ik ben vrolijk omdat sommige mensen wel heel lief zijn.
Had ik notabene een beterschapskaartje in mijn brievenbus terwijl ik gewoon heel flink verkouden was. Ik vond dat zoooo ongelofelijk lief, ik ben er nog helemaal beduusd van.
Had ik notabene een beterschapskaartje in mijn brievenbus terwijl ik gewoon heel flink verkouden was. Ik vond dat zoooo ongelofelijk lief, ik ben er nog helemaal beduusd van.
- skaoot
Vrolijk want gesprek ging best goed, durf te hopen op 2e ronde. Helaas geen leuk corset gevonden maar wel gezellig door rotterdam gelopen op zoek naar. Het was een goede dag ^^
This heart gets stronger, this skin gets thicker, this mouth gets louder (Danko Jones)
- tijgie{K}
Maar leuker dan jouw kersjescorset kan toch ook niet? 

All people smile in the same language.
We are angels with but one wing, and to fly we must embrace each other
Impotence: Nature's way of saying "No hard feelings".
We are angels with but one wing, and to fly we must embrace each other
Impotence: Nature's way of saying "No hard feelings".
- skaoot
Ja die blijft ook wel nr1 ^^ maar wil eigenlijk ook een overbust... Wil weer vanalles 

- JJV
- kitten
Ik ook! Wakker worden met cappu op bed is zoveel beter te doen. Ik had mezelf ook verplicht met jongetje mee op te staan, dus ik zit op deze vrije dag al voor 8 uur aangekleed, gedoucht en met ontbijt op, op de bank. :icon_biggrin: Zoveel beter dan gisteren! [tmi]En jongetje wakker maken voor een goeie neukbeurt vannacht draagt ook wel bij...
[/tmi]

- juffie
- Site Admin
Hoezo TMI?kitten schreef: [tmi]En jongetje wakker maken voor een goeie neukbeurt vannacht draagt ook wel bij...[/tmi]

We want all the dirty details, honny!

MILF 

hoe zal dat nou komen door een verrassing.. whahaJJV schreef:vreemd...
ik nu ook