Verdrietig of boos? Kom maar op het troostbankje.
Re: Verdrietig of boos? Kom maar op het troostbankje.
*knuffelt alle behoeftigen*
Ik ben beetje sip want de artsen spreken elkaar tegen, dus nu krijg ik pas uitslag op woensdag (eerst was het vrijdag...toen zeiden ze ná het weekend en gisteren werd het woensdag) En nouja....ik voel me nog steeds ziek en krijg dan dus pas morgen een nieuwe kuur oid, terwijl ik vrijdag beter wil zijn!!
en zaterdag, zondag en maandag.
Je zou bijna gaan denken dat het aan WSmeets ligt...alleen zijn jullie nu voorbereid en was dat bij kampeermeet niet.
Ik ben beetje sip want de artsen spreken elkaar tegen, dus nu krijg ik pas uitslag op woensdag (eerst was het vrijdag...toen zeiden ze ná het weekend en gisteren werd het woensdag) En nouja....ik voel me nog steeds ziek en krijg dan dus pas morgen een nieuwe kuur oid, terwijl ik vrijdag beter wil zijn!!
en zaterdag, zondag en maandag.
Je zou bijna gaan denken dat het aan WSmeets ligt...alleen zijn jullie nu voorbereid en was dat bij kampeermeet niet.
over een anderhalfuur UWV :icon_sad: :smiley_panic:
- Sabrina
:close_knuf:juffie schreef:Voel me kut. :icon_sad:
Werd net wakker omdat ik misselijk was, even blijven liggen en draaien, totdat ik voelde dat het echt verstandiger was om even naar het toilet te gaan.
Ik was nog net op tijd om het prullenbakje dat op het toilet staat te grijpen. :icon_sad:
Oh boy oh boy, ik kan en wil echt niet ziek worden nu, zo vlak voor de Ardennen...
Misschien zakt het allemaal wat af nog, heb nog 2 uurtjes voordat de wekker gaat. *Nog maar weer even gaat liggen*.
Beterschap meis! Als het een troost is; toen Romanticide en ik laatst zo ziek waren, was het één dag heel erg. Daarna konden we eigenlijk al weer heel veel, dus als je alleen vandaag ziek bent, ben je op tijd weer aangesterkt voor de Ardennen! :close_knuf:
"Say you'll share with me one love, one lifetime. Say the word and I will follow you. Share each day with me, each night, each morning. Love me, that's all I ask of you" The Phantom of the Opera - All I Ask of You
subbie koorst en/of stuiteren doet ff verdriet.....
Zwaaare dag... gesprek bij het UWV, gesprek bij de psych en groepstraining die best intensief was.
Hele hoop huiswerk gekregen en een formulier voor Wajong... nu komt het lange wachten
Hele hoop huiswerk gekregen en een formulier voor Wajong... nu komt het lange wachten
:close_knuf: geeft iedereen een knuffel :close_knuf:
doet zelf even mopper mopper.. verdulleme, wil ik heeeel graag dichterbij gaan wonen, kan ik #%^$)^$^#%&%^#$# niets vinden dat betaalbaar is. Of een beetje iets is. Dat is best teleurstellend want zo kan ik weinig tijd maken om dingen te doen met man.
Dus even boos eigenlijk.
Mocht iemand iets weten dan heel graag. In de stedendriehoek Apeldoorn, Zutphen, Deventer, liefst alles voor mezelf 600 max (inclusief).
Maar verder ga ik even &%&$^$^%( en zo roepen want zo schiet het niet op.
doet zelf even mopper mopper.. verdulleme, wil ik heeeel graag dichterbij gaan wonen, kan ik #%^$)^$^#%&%^#$# niets vinden dat betaalbaar is. Of een beetje iets is. Dat is best teleurstellend want zo kan ik weinig tijd maken om dingen te doen met man.
Dus even boos eigenlijk.
Mocht iemand iets weten dan heel graag. In de stedendriehoek Apeldoorn, Zutphen, Deventer, liefst alles voor mezelf 600 max (inclusief).
Maar verder ga ik even &%&$^$^%( en zo roepen want zo schiet het niet op.
- JJV
hèyyyyypetra schreef:subbie koorst en/of stuiteren doet ff verdriet.....
knufffffffff
zeggen ze he
alle begin is moeilijk
overigens knuffel ik meer rond natuurlijk
maar petra zakte even weg in de menigte
~\v/~
Moet ook even mijn ei kwijt.. bij familie en vrienden gaat dat nu ff niet lukken zeg maar.
Zit nu even tussen een mengeling van verdrietig/boos
Gisteravond gehoord dat (ex)vriendje er mee wil kappen afstand is te groot nadat we afgelopen week het nog over de toekomst hebben gehad. tijdsindeling. kerst vakantie, en zo krijg je een sms dat ie niet komt eten. ok teleurstelling/ boos bedoel op de zelfde dag afbellen kan ik slecht tegen.
En dan 's avonds een bericht dat ie er mee stop.
En heb het niet zien aankomen. Ben ik dan zo dom om te denken dat afstanden te overbruggen zijn op het moment dat er moeite voor wordt gedaan.
Weet nu niet of ik boos moet zijn of dat ik verdrietig moet zijn.
Vind het even niet leuk meer..
Zit nu even tussen een mengeling van verdrietig/boos
Gisteravond gehoord dat (ex)vriendje er mee wil kappen afstand is te groot nadat we afgelopen week het nog over de toekomst hebben gehad. tijdsindeling. kerst vakantie, en zo krijg je een sms dat ie niet komt eten. ok teleurstelling/ boos bedoel op de zelfde dag afbellen kan ik slecht tegen.
En dan 's avonds een bericht dat ie er mee stop.
En heb het niet zien aankomen. Ben ik dan zo dom om te denken dat afstanden te overbruggen zijn op het moment dat er moeite voor wordt gedaan.
Weet nu niet of ik boos moet zijn of dat ik verdrietig moet zijn.
Vind het even niet leuk meer..

-
Daar mag je zeker wel even verdrietig over zijn. boos ook trouwens.

Was, meint ihr, will aus mir werden
.Gutes oder boses?
Therapy?
.Gutes oder boses?
Therapy?
- kitten
Wauw, ja... da's heftig!
- juffie
- Site Admin
- Crownless
Uitmaken via een berichtje is sowieso echt stom! Wat een oetlul.
Daar mag je best boos om zijn. En logisch dat je verdrietig bent. Gaan jullie nog een keer meeten om het uit te praten en een ietwat 'fijner' afsluitingsgesprek te hebben?
*knuf*
Daar mag je best boos om zijn. En logisch dat je verdrietig bent. Gaan jullie nog een keer meeten om het uit te praten en een ietwat 'fijner' afsluitingsgesprek te hebben?
*knuf*
If history repeats itself, I'm so getting a dinosaur!