Ongecontroleerde rant topic!

OT = Off Topic. Alles wat niets met BDSM te maken heeft dus...
Plaats reactie
Guilty

Re: Ongecontroleerde rant topic!

Bericht door Guilty »

Teken je dan de voorlopige overeenkomst pas? Of is de datum van de definitieve bindend voor de nhg?
Sabrina

Bericht door Sabrina »

Daar hebben we tot op heden nog geen duidelijkheid over kunnen krijgen. De voorlopige overeenkomst tekenen we deze week, maar als de NHG de definitieve aanhoudt...
"Say you'll share with me one love, one lifetime. Say the word and I will follow you. Share each day with me, each night, each morning. Love me, that's all I ask of you" The Phantom of the Opera - All I Ask of You
kitten

Bericht door kitten »

Argh! Balen Sabrina!!
Chris

Bericht door Chris »

Sabrina schreef:Daar hebben we tot op heden nog geen duidelijkheid over kunnen krijgen. De voorlopige overeenkomst tekenen we deze week, maar als de NHG de definitieve aanhoudt...
Niet druk om maken, de datum die op de hypotheekofferte staat is bindend. Koopcontract heeft het dus niks mee te maken want de NHG gaat over je hypotheek. Zolang die op 2010 staat maakt het niet uit of je eind 2010 of eind januari 2011 passeert bij de notaris. :)

edit: Om je helemaal gerust te stellen heb ik het artikel opgezocht. :koffie:
ARTIKEL C2
Ingangsdatum
Deze Algemene Voorwaarden voor Borgtocht 2011 treden in werking op 1 januari 2011 en treden per genoemde datum in de plaats van de Algemene Voorwaarden voor Borgtocht 2010. De Algemene Voorwaarden voor Borgtocht 2011 zijn van toepassing op borgtochten voor geldleningen waarvoor vanaf 1 januari 2011 de offerte wordt uitgebracht.
p.s. Elke geldverstekker zou dit gewoon moeten kunnen beantwoorden zonder na te hoeven denken...
Sabrina

Bericht door Sabrina »

Thanks Chris, da's een pak van m'n hart...
"Say you'll share with me one love, one lifetime. Say the word and I will follow you. Share each day with me, each night, each morning. Love me, that's all I ask of you" The Phantom of the Opera - All I Ask of You
kitten

Bericht door kitten »

GRAHHH!!!!

Ik probeer mijn domein te verhuizen. Ik zat blij een kleine host, knus en persoonlijk. Echt perfect, goede service voor zelfs kleine klantjes als wij. Echter, in 10 jaar is die tent nogal gegroeid en nu ben ik met mijn inimini websiteje "maar" een kleine klant. Betaalt 3x niks. Gevolg is dus dat ik ze niet eens meer kan bellen!! Alle support moet via hun support systeem. Ik erger me er al jaren KAPOT aan!! Ik kan bij de inloggevens van mijn ex! En zijn klanten! Dat moet toch niet kunnen!? Hoe vaak ik ze al niet gevraagd heb dat GOED te splitsen!! :x :x Ik heb ook al 4x formulieren gestuurd om mijn domein op mijn naam te zetten. We hebben volgens mij nog steeds hetzelfde klantnummer, ook, ex en ik.

Nou goed, ik was het grondig beu, ikke andere host genomen. Eentje met telefoonnummer. Probeer mijn domein te veranderen. Wat denk je??

"Dat kan niet mevrouw, dat domein staat op naam van meneer <ex>." *Trekt haren uit hoofd!!*

Leuk!! Kan ik wéér naar mijn ex om zijn krabbel te vragen, omdat het NOG STEEDS niet geregeld is!!!!!

Vloek ende tier!!
kitten

Bericht door kitten »

De nieuwe host had me eerder een antwoord gemail dan hun helpdesk systeem een ontvangstbevestiging kon sturen, LOL!

Nu een nieuw ticket ingeschoten bij de oude voor een bepaald gegeven... en weer wachten... :koffie:

Je zal toch een slechte band hebben met je ex! Dan is zo'n host wel olie op het vuur zeg, niet te zuinig! :shock:
Crownless

Bericht door Crownless »

Ja, zo hoorde ik een verhaal van iemand dat ie z'n vriendin niet bij de woningbouw kon inschrijven als medebewoner, want de ex stond nog ingeschreven.

Probleem, want (en ik citeer) "man, ik weet niet eens of dat mens nog leeft, laat staan waar ze woont!!"
If history repeats itself, I'm so getting a dinosaur!
puppie

Bericht door puppie »

brabbeldasje schreef: reclame voorkoekjes...metspeculoos smaak! specufuckinglaasjes dus...

Speculoos en speculaas zijn wel 2 verschillende soorten koekjes hoor! ;)
Gilraen^

Bericht door Gilraen^ »

/offtopic: kan je dat even uitleggen puppy?
oeps2

Bericht door oeps2 »

speculoos is voor op brood
speculaas naja dat weet je wel :)
kitten

Bericht door kitten »

... is voor op brood. Ja. :mrgreen:
oeps2

Bericht door oeps2 »

:mrgreen:
witbrood en roomboter
:yummie:
faery

Bericht door faery »

Kunnen de mensen die naar de Ardennenmeet gaan de voorpret even binnen het Ardennenmeettopic houden? Ik was graag meegegaan, maar ik kan het niet betalen. En al had dat wel gekund, dan had ik het moeten afzeggen vanwege het overlijden van mijn opa. Al is dat niet mijn punt. Mijn punt is: ik ben godverdomme jaloers op jullie dat jullie wel kunnen en met leuke mensen een leuk weekend kunnen hebben op een mooie plek in een cool huisje met sauna en bubbelbad. Ik wil dat ook, maar dat kan niet. Dat kon vorig jaar niet, dit jaar niet, en met een beetje pech het komende jaar ook niet (iets met dan net afgestudeerd zijn en niet weten of ik dan een baan heb). Hou dus eend op met de hele tijd blij en voorbereiderig zijn in topics buiten het topic dat ervoor bedoeld is, want de hele tijd met je neus op de feiten gedrukt worden dat jij niet mee gaat is verre van leuk.

Alvast bedankt.
Crownless

Bericht door Crownless »

Je hebt gewoon gelijk. Ik kan niet voor iedereen spreken, maar ik ga erop letten, goed?
:aai: ende :hug:
If history repeats itself, I'm so getting a dinosaur!
Plaats reactie