Nee, maar kan wel weer natte plekken veroorzaken op de matras. Afhankelijk of je tsunami-gevoelig bent natuurlijk.
(ik niet namelijk, ben vrij bescheiden daarin. Misschien wel te, want ik pak er liever nog wat kunstmatig vocht uit een tube bij. Dat kan ook weer een plakzooi worden, vooral als t op waterbasis is).
If history repeats itself, I'm so getting a dinosaur!
Haha dat is inderdaad wel makkelijk! Ik ben ook vrolijk omdat gisteren met Hertz zalig was, heel lief en innig en geborgen. Daar had ik ZO behoefte aan.
Ok, bij eentje weet ik nu al dat ik in het archief ga, maar die ligt op de stapel "goed om te netwerken". De andere is echt serieus en ik denk dat zij mij met mijn achtergrond ook wel eens serieus zouden kunnen overwegen. Nadeel: het is een open sollicitatie, dus het is maar te hopen dat er een functie is...
Ik vrolijk ook mee, want ik heb een heel lief, leuk gek, spontaan PBtje gehad waar ik acuut blij van werd. Het ging nergens over, maar twas hartstikke leuk.
All people smile in the same language.
We are angels with but one wing, and to fly we must embrace each other
Impotence: Nature's way of saying "No hard feelings".
Wat is het leven als Dom toch heerlijk. Vooral als ik merk dat ik mijn sub op ieder moment kan bellen, op zijn knieën kan laten zitten en hem allerlei dingen op kan dragen om te doen. Of hem direct voor de webcam te laten zitten.