Kinky kleding

Gesloten
Cera

Kinky kleding

Bericht door Cera »

Sinds kort ben ik de trotse bezitter van een prachtige rode lak outfit. Als ik het corset met strakke minirok draag gebeurt er iets met mij. Ik voel me ontzettend sexy waardoor ik meer zelfvertrouwen en lef krijg. Heb zelfs pikante foto's voor mijn vriendje durven maken.
In mijn nieuwe kinky outfit had ik voldoende lef om mijn eerste stappen als Dom te zetten. Het zijn babystapjes, maar toch.

Sinds mijn eerste lak ervaring heb ik ook een aantal minirokjes aangeschaft welke ik ook in het dagelijks leven kan dragen. Dit had ik eerder niet gedurfd. Zowel ik als ook mijn vriendje vinden de gedragsverandering opmerkelijk.

Wat doet kinky kleding met jullie? En welke rol speelt kinky of andere kleding in een spel? Heb je kinky of andere kleding nodig bij een spel of is het een bijzaak?

Ben benieuwd...
kitten

Re: Kinky kleding

Bericht door kitten »

Jaaaaa!! :static:

Ik heb in Londen zelfs een dag mijn nieuwe underbust corset aangehad. Niet op zijn allestrakst, maar toch... niemand zag het onder mijn jas, maar ik straaaaalde! :mrgreen: :mrgreen:
mej.s

Bericht door mej.s »

Kinky kleding is geen noodzaak voor mij/ons. Het is een leuke aanvullig of voor een keer uit te leven. Wel hebben we wat met leer en hakken. Van mijn vriend heb ik leren schoenen gekregen met een hak van 9 cm en ritsjes bij de enkels. Helemaal hot en past perfect bij mij leren outfit waar ook ritsen inzitten. Dit met mijn collar... :worshippy: . Maar ik kan ook genieten als hij casual gekleed is en mij zo verleid of ik hem, out of the bleu. Als ik uitga besteed ik wel meer aandacht aan wat ik aantrek. Soms een klein beetje subtiel, een andere keer helemaal los gaan. Het ligt helemaal aan het moment en de mood.

Kinky kleding of iets extraverganter maakt het gevoel niet anders. In het dagelijks leven draag ik ook al rokjes met kousen en laarzen. Het verschil maakt wie er voor me staat en wat hij bij me los maakt (letterlijk en figuurlijk)
brabbeldasje

Bericht door brabbeldasje »

ik heb nog geen idee :S
kheb nu een corset maar nog geen excuus gehad om em te dragen. en zoals het er nu uitziet krijg ik die pas in feb...maar tegen die tijd zal ik het laten weten ;)
oda

Bericht door oda »

Ik heb er niet veel mee geloof ik. Ben nog nooit door kleding getriggerd. Wel esthetisch, ik kan wel genieten van iets moois of verrassends of ondeugends, maar het is niet seksueel, eigenlijk juist andersom, het zit meer in mijn hoofd, dat genot.

Misschien komt kousen dragen nog het dichtst in de buurt. Of een wit hemdje.
wandering

Bericht door wandering »

Het doet wel wat met mij in de zin dat ik me wat mooier/vrouwelijker/sexier voel. Maar het brengt me niet in de stemming voor een spel ofzo, daar heeft het voor mij niet mee te maken. Ik hou wel van lak en (kunst)leer, vind korsetten prachtig, jarretelkousen en laarzen natuurlijk... Ik draag zulk soort kleding bijna alleen maar als ik uitga omdat ik me dan mooier voel. BDSMfeestjes zijn er een zeer geschikte gelegenheid voor, want daar kun je fetishkleding dragen zonder vreemd aangekeken te worden, sterker nog, veel mensen vinden het juist mooi om te zien. In privésfeer heb ik er minder behoefte aan, want hé, als we gaan spelen gaat het toch gelijk uit. :mrgreen:
Artemyz

Bericht door Artemyz »

Kinky kleding, geweldig! En dan het liefst het hele proces van voorpret - passen - aanschaffen - badderen op de dag van een feest en als (vooralsnog) allerlaatste handeling heel langzaam en zorgvuldig je kleding aantrekken... mmmmm.

En wat het met me doet als ik het eenmaal aan heb: ik vind mezelf dan zo vreselijk mooi en geil dat ik eigenlijk gewoon opgewonden raak van mezelf, hahaha. Is dat raar??

Ik vind leer heerlijk vanwege de geur, de structuur, de soepelheid. En latex omdat het zo strak en glans en mmmm is. En uniformpjes omdat ze zo stout zijn. En ga zo maar door... zucht.

;)
Artemyz

Bericht door Artemyz »

Oh ja, natuurlijk, favoriet: laarzen en collars.
Cera

Bericht door Cera »

Artemyz schreef: En wat het met me doet als ik het eenmaal aan heb: ik vind mezelf dan zo vreselijk mooi en geil dat ik eigenlijk gewoon opgewonden raak van mezelf, hahaha. Is dat raar??
Vind ik helemaal niet raar. Denk dat ik hetzelfde heb. Ben doorgaans niet zo blij met m'n lijf maar in m'n kinky outfit voel ik me het allerlekkerste wijf dat er bestaat. Mede door hoe het vriendje naar me kijkt. Een heel fijn gevoel.
Artemyz

Bericht door Artemyz »

Het lijkt ook wel of ik mezelf met de juiste kleding aan meer toesta, er minder taboes zijn, ik makkelijker toe kan geven aan mijn/zijn verlangens. Alsof de kleding een soort excuus vormt... Even iemand anders worden, of beter gezegd, een deel van jezelf uitvergroten.
Peter^
Contacteer:

Bericht door Peter^ »

Sluit me helemaal bij de uitspraken van mijn voorgangster aan. (behalve dan mbt latex/uniformpjes)
Geniet van de positieve momenten.
Gesloten