Vrolijk!

OT = Off Topic. Alles wat niets met BDSM te maken heeft dus...
Aureus

Re: Vrolijk!

Bericht door Aureus »

Ik ben vrolijk omdat mijn dochtertje (7) vandaag een verloren gewaand knuffeltje heeft teruggevonden.
Ze was er zo verdrietig om, al dagen lang, 't was echt haar lievelingsknuffel, dat ik er zelf droevig van werd.

Maar nu is ze weer blij, en papa dus ook.

Aureus
Laatst gewijzigd door Aureus op 25 nov 2010, 22:37, 1 keer totaal gewijzigd.
kitten

Bericht door kitten »

Awwww... :inluv:

Hier een trots mama. Zoonlief had een hoofdrol in de schooluitvoering. :inluv:
tessie
Contacteer:

Bericht door tessie »

Net bij Urinetown geweest en het was superrrrr leuk! :static:
En heerlijk om een avondje met mijn Lief te zijn, gewoon met z'n tweetjes :inluv:
skaoot

Bericht door skaoot »

:static: :static: Kan december ook nog bij gemeente archief blijven werken! :static: :static:
This heart gets stronger, this skin gets thicker, this mouth gets louder (Danko Jones)
Oh a shiny squirrel in your pants!
murron

Bericht door murron »

tessie schreef:Net bij Urinetown geweest en het was superrrrr leuk
wat moet/kan ik me daar bij voorstellen? :confused:
Sabrina

Bericht door Sabrina »

Da's een musical ;).
"Say you'll share with me one love, one lifetime. Say the word and I will follow you. Share each day with me, each night, each morning. Love me, that's all I ask of you" The Phantom of the Opera - All I Ask of You
murron

Bericht door murron »

aaahhh ok en thanx (kreeg al andere mindsettings hahaha)
Gilraen^

Bericht door Gilraen^ »

ik ook :)
dbj

Bericht door dbj »

skaoot schreef: :static: :static: Kan december ook nog bij gemeente archief blijven werken! :static: :static:
Da's goed nieuws, krijg je dan ook een Kerstpakket mee?
skaoot

Bericht door skaoot »

dwangbuisjongen schreef:
skaoot schreef: :static: :static: Kan december ook nog bij gemeente archief blijven werken! :static: :static:
hmm goede vraag! Ze hebben al veel rond de feestdagen wegbezuinigd hoor ik links en rechts. Was al uitgenodigd voor de kerstborrel, ook al zou ik er dan niet meer werken was toch welkom. En iemand is vandaag poging begonnen kerstontbijt opnieuw leven in te blazen ^^
This heart gets stronger, this skin gets thicker, this mouth gets louder (Danko Jones)
Oh a shiny squirrel in your pants!
Subbeding_A

Bericht door Subbeding_A »

dwangbuisjongen schreef:

dit is wel weer typisch hollands he.... krijg je positief bericht, mag het weer niet genoeg zijn, moet er meteen weer kerstpakket bij.. alsof een baan (al is het maar voor een maand) niet veel belangrijker is en ook zonder dat kerstpakket misschien wel de moeite waard zou zijn
chell

Bericht door chell »

Ik heb weer een half jaar werk :static:

Helaas geen onbepaalde tijd, om bedrijfseconomische redenen. Dat is een kleine domper op de feestvreugde, maar verder ben ik heppie! Ze zijn heel blij met me en tevreden enzo. En ik krijg er taken bij.

Jeej!
mej.s

Bericht door mej.s »

Gefeliciteerd met de banen!

Ik ben bezig met een bedrijfsplan aan het schrijven voor mijn eigen winkel en daar word ik heel vrolijk van. Kan ik in 2011 eindelijk voor mezelf beginnen als de bank het ook ziet zitten en gaan samenwonen met mijn vriend. Heel veel op me af, maar het is heel leuk en spannend :static:
brabbeldasje

Bericht door brabbeldasje »

heb ik vandaag toch even een lief kaartje gekregen van een nog veel liever persoon :) en op he juiste moment ook met een hel lieve aanwinst voor mijn blue-nose collecttie :)

in de tussentijd ben ik echt hardstikkeongelovelijk ziek! vannacht geworden met overgeven enzo een goed excuus om de hele dag op de ank te liggen en eindelijk eens mijn nieuwe films t kijken.

*gaapt* zo bedje eens opzoeken.
Sabrina

Bericht door Sabrina »

VROOOOOOLIJK!

Ik heb een gigantisch kutvak dat haast verneukt was door gekloot met m'n klasgenoten gehaald! Ik heb 't gewoon! Yeah! Geen herkansingen, helemaal niets. Ze herkansen 't maar zonder mij, want ik heb 'm gewoon! (ik mag niet herkansen, heb al voldoende, dus vindt de hogeschool dat niet goed)

:static: :banana: :static:
"Say you'll share with me one love, one lifetime. Say the word and I will follow you. Share each day with me, each night, each morning. Love me, that's all I ask of you" The Phantom of the Opera - All I Ask of You
Plaats reactie