WS valt af!
- kitten
Re: WS valt af!
Scherp opgemerkt! Helaas kan ik wel rekenen en niet typen... Ik ben 2,3 kwijt in totaal, dus toch 11,8 kg...
puppie: -5,3kg
kitten: -2,3kg
jane: -1 (hé dat rijmt) kg
ann: -2,2
BOEFJE: -1 kg
greeneye: 1,3 kg
WS totaal: -13,1 kg[/quote]
ik sta al 3 weken stil. nu heb ik ook wel verkeerde dingen gegeten met verjaardagen e.d. maar gelukkig niets er aan.
nu moet ik mezelf nog zien te herpakken
greeneye: 1,3 kg
WS totaal: -13,1 kg[/quote]
ik sta al 3 weken stil. nu heb ik ook wel verkeerde dingen gegeten met verjaardagen e.d. maar gelukkig niets er aan.
nu moet ik mezelf nog zien te herpakken
Mijn weegschaal is een beetje wispelturig vandaag, maar ik geloof dat ik nu op 69.7 zit. Wat aangekomen dus, maar in ieder geval nog steeds onder de 70...
greeneye: -1,3 kg
wandering: -2,1 kg
WS totaal: -15,2 kg
WS totaal: -15,2 kg
- kitten
Da's bijna 61 pakjes boter! 

- Sabrina
Van mij geen nieuwe tussenstand. PDS/IBS speelt op, waardoor mijn stoelgang nogal euh ontregeld is. Dat scheelt bij mij zo een kilo of twee, dus wegen maakt me niets wijzer :icon_sad:.
Sabrina: -5,6 kg
WS totaal: -20,8 kg
"Say you'll share with me one love, one lifetime. Say the word and I will follow you. Share each day with me, each night, each morning. Love me, that's all I ask of you" The Phantom of the Opera - All I Ask of You
Ik moest eerst m'n startgewicht even terugzoeken om het uit te rekenen. Maar morgenochtend ook nog even wegen. De weegschaal op m'n logeeradres vanochtend was wat anders afgesteld dan de mijne... Was ik ineens 3 kg aangekomen in een week, dat wil ik nog niet helemaal geloven, dus morgen eerst maar eens hier wegen 

nijntje: -2,5 kg
Oh, en btw, nog steeds hetzelfde. Ik lijk nu stil te staan op de 70,5 *zucht*
Ik wil ERONDER! Komen. Nou ja, nog maar wat beter opletten, hoewel dat met ardennenweekend niet lukken gaan natuurlijk. Nou ja, een beetje dan. We shall see. Die laatste halve kilo wil ik er nog graag af hebben voor het einde van het jaar!
nijntje: -2,5 kg
Oh, en btw, nog steeds hetzelfde. Ik lijk nu stil te staan op de 70,5 *zucht*
Ik wil ERONDER! Komen. Nou ja, nog maar wat beter opletten, hoewel dat met ardennenweekend niet lukken gaan natuurlijk. Nou ja, een beetje dan. We shall see. Die laatste halve kilo wil ik er nog graag af hebben voor het einde van het jaar!
- puppie
Vanmorgen voor het eerst in weken weer bij een client en die vroeg me gelijk, omdat dat ze zag dat ik zo afgevallen ben!
Mijn dag kan niet meer stuk! (en mijn broek zakt ondertussen van mijn kont lol)

Mijn dag kan niet meer stuk! (en mijn broek zakt ondertussen van mijn kont lol)
- miss_meeko
Nog vergeten te melden. Mijn eerste woensweegdag stond de weegschaal op 82 kilo
Er is 1,5 kg vanaf bij me, maar dat schommelt zo bij me dat ik niet durf te zeggen dat dat permanent is. Ik schommel makkelijk 2 kg op een week dusja. Ik zou zo graag weer wat afvallen, maar het lukt atm niet. Ik ga hopen dat zodra er iets aan mijn leefsituatie veranderd dat ik hier wel weer aan kan werken. Als ik een uitkering krijg dan kan ik weer naar de sportschool en/of naar Weight watchers. Mocht ik geen uitkering krijgen maar hulp om te gaan werken/studeren dan denk ik dat buiten de deur zijn ook al ehel veel gaat helpen qua beweging, nu zit ik alleen maar thuis.
Ik ben van 100 naar 85 gegaan door mijn eerpatroon aan te passen toen ik 18 was. Toen ik 21 was heb ik een tijdje voor het eerst een baan volgehouden en daardoor ben ik ooit tot 79 gekomen. Nu ik thuis werk is het 89. Ik ben nog steeds blij dat ik geen 100 meer weeg maar ik wil echt graag naar de 75 :smiley_panic:
Hier was het verschil ongeveer -15, weet niet of ik hem al gepost had hier, kon hem niet direct vinden.

Ik ben van 100 naar 85 gegaan door mijn eerpatroon aan te passen toen ik 18 was. Toen ik 21 was heb ik een tijdje voor het eerst een baan volgehouden en daardoor ben ik ooit tot 79 gekomen. Nu ik thuis werk is het 89. Ik ben nog steeds blij dat ik geen 100 meer weeg maar ik wil echt graag naar de 75 :smiley_panic:
Hier was het verschil ongeveer -15, weet niet of ik hem al gepost had hier, kon hem niet direct vinden.

- puppie
Wauw, das al een behoorlijk verschil Vode! 

- kitten
Flink verschil ja!
Ik heb het qua punten wel moeilijk... vandaag de tel kwijt geraakt.
Maar we houden stug vol!
Ik heb het qua punten wel moeilijk... vandaag de tel kwijt geraakt.

- puppie
Gebruik je 49 weekpunten dit weekend, das best veel, dus moet gewoon goedkomen 

- kitten
Ja, best veel, maar ik had er op vrijdag al 12 van opgemaakt en gister kaasfondue en gourmet... en al die croissantjes... chocola.. *faint*
Maar het geeft niet! Want we gaan WEL verder maandag!
Maar het geeft niet! Want we gaan WEL verder maandag!
- puppie
Als je bij de gourmet vlees kiest met een verzadigingsfactor mag je ze in principe onbeperkt eten voor 5 punten, dus daar was winst te behalen 
Ennuh,
voor een leuk weekend!
Volgende week, nieuwe kansen

Ennuh,

Volgende week, nieuwe kansen