WS valt af!
- kitten
Re: WS valt af!
Had gekund. Maar ach, ik streep die dag gewoon door in mijn weekplanner. Vandaag probeer ik opnieuw te schrijven en maandag gaan we weer goed bezig! (NA het croissantjes-worstenbrood-scrambles-eggs-ontbijt
)

*raapt moed bij elkaar*
Ik wil niet per se afvallen (ga dus ook niet wegen), maar wel gezonder eten en minder moe zijn tot gevolg (hoop ik dan). Vinden mensen het goed als ik hier (als ik er aan denk) een tijdje eetlijstjes post?
Ik wil niet per se afvallen (ga dus ook niet wegen), maar wel gezonder eten en minder moe zijn tot gevolg (hoop ik dan). Vinden mensen het goed als ik hier (als ik er aan denk) een tijdje eetlijstjes post?

ooh please weegschaal wees niet stuk...
ik ben ziek geweest dus het zou kunnen! ...hmzz
- tessie
- Contacteer:
Tuurlijk mag dat 
En ik kom hier even
yey
doen voor mezelf, want ik pas weer in mn oude spijkerbroek! Had 'm na de bevalling al een paar keer gepast, maar hij kon steeds niet dicht, en nu zit ie gewoon weer prima! 

En ik kom hier even

- kitten
Als je ziek was, is het er meestal ook weer snel aan...
Doe je mee dan?
@faery: dat kan nooit kwaad! Wel eerlijk posten dan hoor, ook dat blokje kaas dat je in de supermarkt geproefd hebt enzo. Is best lastig, om alles goed bij te houden, merk ik. Neem je iets van een boekje mee daarvoor? Het werkt bij mij wel heel goed!
voor tessie!!

@faery: dat kan nooit kwaad! Wel eerlijk posten dan hoor, ook dat blokje kaas dat je in de supermarkt geproefd hebt enzo. Is best lastig, om alles goed bij te houden, merk ik. Neem je iets van een boekje mee daarvoor? Het werkt bij mij wel heel goed!

Als ik het doe, doe ik het natuurlijk eerlijk
Ik heb het een periode in een boekje gedaan, en een periode op mijn laptop. Even kijken wat nu het beste werkt. Waarschijnlijk in mijn agenda ofzo.
En yay tessie en brabbel!

En yay tessie en brabbel!
ssst kitten! ik wil hoop houden 
en ja ik doe mee of was dat nie tegen mij?

en ja ik doe mee of was dat nie tegen mij?

-
Ik zit sinds gisteren op - 5kg en dat was ff onverwacht... Had de hele tijd het gevoel dat het niet op schoot, maar 5kg voelt best als veel nu :-) op naar de volgende 5! Doel is voor 1 januari nog 2kg kwijt te zijn
- puppie

Maakt mijn totaal nu op -6,5kg!
- eireann
- Site Admin

Goed gedaan ! YAY !

Ik heb geen idee, we zullen de schade woensdag zien

En vanaf nu weer met frisse moed beginnen!
**Self Rescuing Princess**
Wat zijn jullie goed bezig! Mag ik ook mee doen? Heb wel een goede stok achter de deur nodig.
Ben in 2006-2007 met hulp van Sonja Bakker 32 kilo afgevallen. Inmiddels is er weer circa twaalf kilo bij. Blijf een emo-eter en krijg slappe knieën van chocolade. Tot pijn in mijn knie was ik goed bezig met sport; hardlopen en aquarobic. Inmiddels heb ik alweer twee weken niets gedaan. Conditie is weer naar het nulpunt gedaald. Mijn knie is inmiddels weer redelijk in orde maar de motivatie is ver te zoeken. Zeker met dit koude weer... Brrr.
Belangrijkste redenen om af te vallen/sporten:
- Betere conditie (waardoor ik een betere bedpartner voor vriendje kan zijn) ;
- Strakker lijf (waar een mooie latex outfit om past en ik mijn vriendje mee durf te trakteren op een striptease);
- Slanker lijf (postiever zelfbeeld, leukere kleding);
- Last but not least: gezondheid (ben nu regelmatig moe)
Ik ga me vanaf morgen wegen en zet m’n wekker een uur vroeger om hard te lopen. Hoop dat het niet glad is.
Ben in 2006-2007 met hulp van Sonja Bakker 32 kilo afgevallen. Inmiddels is er weer circa twaalf kilo bij. Blijf een emo-eter en krijg slappe knieën van chocolade. Tot pijn in mijn knie was ik goed bezig met sport; hardlopen en aquarobic. Inmiddels heb ik alweer twee weken niets gedaan. Conditie is weer naar het nulpunt gedaald. Mijn knie is inmiddels weer redelijk in orde maar de motivatie is ver te zoeken. Zeker met dit koude weer... Brrr.
Belangrijkste redenen om af te vallen/sporten:
- Betere conditie (waardoor ik een betere bedpartner voor vriendje kan zijn) ;
- Strakker lijf (waar een mooie latex outfit om past en ik mijn vriendje mee durf te trakteren op een striptease);
- Slanker lijf (postiever zelfbeeld, leukere kleding);
- Last but not least: gezondheid (ben nu regelmatig moe)
Ik ga me vanaf morgen wegen en zet m’n wekker een uur vroeger om hard te lopen. Hoop dat het niet glad is.
Uiteraard welkom om mee te doen, goede voornemens zijn cool
Oh, en ik ga vanaf nu ook weer beter opletten. Eens kijken of ik de schade kon beperken idd. Afvallen zal er deze week wel niet in gezeten hebben, maar woensdag weet ik dat natuurlijk pas zeker...

Oh, en ik ga vanaf nu ook weer beter opletten. Eens kijken of ik de schade kon beperken idd. Afvallen zal er deze week wel niet in gezeten hebben, maar woensdag weet ik dat natuurlijk pas zeker...
eten gisteren:
ontbijt: brinta met soyamelk en een beetje stroop (halve eetlepel ofzo?)
lunch: 1 dubbele boterham met grilworst en een klein beetje light boter
1 dubbele boterham met kruidenkaas en peper (in toaal 4 sneden brood dus)
tussendoor (in de middag en avond):
1 manderijn
10 dropjes
een voorverpakte ontbijtkoek
1 "quality street" chocolaatje
6-8 rijstwafels zonder iets erop
drinken (over de hele dag)
4 kopjes koffie
1/2l water
1 glaasje wijn
Goed, iets meer drinken (aan water) is geen slecht plan, want dat is nu wel erg weinig. Ontbijtkoek heb ik niet meer, dus dat worden verder alleen manderijntjes. 's Avonds had ik ontzettende snack-behoefte (emotie-eten), maar lege rijstwafels waren beter dan chips, lijkt me. En hoe "slecht" zijn dropjes eigenlijk?
ontbijt: brinta met soyamelk en een beetje stroop (halve eetlepel ofzo?)
lunch: 1 dubbele boterham met grilworst en een klein beetje light boter
1 dubbele boterham met kruidenkaas en peper (in toaal 4 sneden brood dus)
tussendoor (in de middag en avond):
1 manderijn
10 dropjes
een voorverpakte ontbijtkoek
1 "quality street" chocolaatje
6-8 rijstwafels zonder iets erop
drinken (over de hele dag)
4 kopjes koffie
1/2l water
1 glaasje wijn
Goed, iets meer drinken (aan water) is geen slecht plan, want dat is nu wel erg weinig. Ontbijtkoek heb ik niet meer, dus dat worden verder alleen manderijntjes. 's Avonds had ik ontzettende snack-behoefte (emotie-eten), maar lege rijstwafels waren beter dan chips, lijkt me. En hoe "slecht" zijn dropjes eigenlijk?
Had je geen avondeten eigenlijk?
En geen idee hoe "slecht" dropjes zijn.
Ik heb gisteren nog een chocoladeletter opgegeten, kan ik vandaag tenminste weer echt gaan opletten. Nu gewoon netjes m'n normale ontbijtje aan het consumeren.
En geen idee hoe "slecht" dropjes zijn.
Ik heb gisteren nog een chocoladeletter opgegeten, kan ik vandaag tenminste weer echt gaan opletten. Nu gewoon netjes m'n normale ontbijtje aan het consumeren.
Ow wat suf! ik had ook avondeten:
pasta met rode saus (zakje soepgroente, gezeefde tomaten uit een pak, beetje room). Hoeveelheden weet ik niet precies, want mijn vriend had gekookt.
pasta met rode saus (zakje soepgroente, gezeefde tomaten uit een pak, beetje room). Hoeveelheden weet ik niet precies, want mijn vriend had gekookt.