de oneindige vraag

Voor het kind in ons :)
leonietje

Re: de oneindige vraag

Bericht door leonietje »

yep lekker is dat.

wat doe jij als je luduvudu hebt om eraf te komen?
Gilraen^

Bericht door Gilraen^ »

Eerste tijd lekker op mezelf luduvudu hebben. Lekker warme bad nemen en dan toch weer niet uitzien omdat ik terug huil, van die dingen. Dan dingetjes zoeken om me te verwennen. Ow en in mezelf afvragen buiten dat ik van hem hou enzo, wat hij me kon bieden dat ik mezelf niet kan bieden. Klinkt in het begin heel stom. Maar uiteindelijk vind je wel dingen van: hey dat kan ik zelf ook nah! Veel knuffelen met vriendjes en vriendinnetjes en woeffies en paardjes.

Nog meer tips?
curious

Bericht door curious »

ik kreeg ooit een kaartje van een vriendin met daarop de tekst:
vergeet nooit, hoe erg het ook is, chocolade helpt!

Kan iemand me vertellen waarom ik dan nu ook niet blij wordt van chocolade? :nopompom:
aimée

Bericht door aimée »

omdat je het niet lekker vind?

Wat is lekkerste chocola die er bestaat volgens jouw?
kitten

Bericht door kitten »

Goed gemaakte chocolade ganache van butterscotch. :inluv: :food:

Wat is je favo kerstliedje?
Imperator

Bericht door Imperator »

De bakkerschocolade waar ik jaarlijks een chocoladeletter van krijg van me mams. ^^

EDIT[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=hIcL0BnptrM[/youtube]

Bos of strand?
aimée

Bericht door aimée »

Bos... dan liefst in de lente als alles begint te groeien, er babytjes worden geboren in het dierenrijk en alles zo levendig is.

Zomer of winter.. ?
curious

Bericht door curious »

zomer!!!! Ben allergisch voor kou! (klinkt grappig, maar is nog echt zo ook)

camping of hotel?
Imperator

Bericht door Imperator »

Camping. Ik was laatst in t hilton in keulen.... en daar werd ik echt door iedereen aangestaard... met zo een blik van "Wat doet zijn soort hier?"

Geef mij dan maar de Wacken of de Graspop camping! \m/

Vind jij het verplichte gezellig zijn met familie, niet gezin, bij kerst ook zo vreselijk. (Ik zorg er altijd voor dat ik weg ben op 2e kerstdag \m/)
Subbeding_A

Bericht door Subbeding_A »

niet alleen met kerst, ook met oud en nieuw:(
<-- hekel aan feestdagen heeft... hekel aan sociale verplichtingen heeft....

verlang je ook zo naar het voorjaar?
perman

Bericht door perman »

Als je daarmee bedoelt: een (groot) aantal warme dagen die wel zomers genoemd mogen worden: Ja.

Mocht het er komen:heb je al iets van kerstversiering?
.
lotus {P}

Bericht door lotus {P} »

ja, heb ik al wel maar heb nog geen zin gehad om, behalve dan een kerstkrans, iets verder te versieren. Ik weet niet wat ik heb, beetje dipje ofzo.

Wat is jouw beste openingszin als je met iemand wil kennismaken?
Crownless

Bericht door Crownless »

Dat ligt aan de locatie waar die persoon is. Meestal raak ik in gesprek over iets wat in de omgeving gebeurt, of maak ik daar een opmerking over. Iets in de trant van 'heej, vind je het hier ook zo warm?' ofzo. Maar over het algemeen is het vaak 'hoi, ik ben <echte naam Crownless>, wat doe jij in je dagelijks leven?'. Dat geeft vaak wel genoeg stof tot gesprek, als die ander tenminste een antwoord geeft waar je wat mee kan. 'Niets' of 'gaat je niets aan' of 'oh, een beetje van dit en dat' is wel genoeg hint om aan te nemen dat die persoon geen zin heeft in een kennismaking.
Maar op een feestje is het vaak wel een goeie om te vragen waar je de gastheer/vrouw van kent. Of als het bij het uitgaan is, vragen of ie het nog een beetje naar z'n zin heeft, en dan daarop in gaan of doorgaan naar 'hoi, ik ben.'.

Ben jij nieuwsgierig aangelegd?
If history repeats itself, I'm so getting a dinosaur!
JerryM

Bericht door JerryM »

Crownless schreef:wat doe jij in je dagelijks leven?'. Dat geeft vaak wel genoeg stof tot gesprek, als die ander tenminste een antwoord geeft waar je wat mee kan. 'Niets' of 'gaat je niets aan' of 'oh, een beetje van dit en dat' is wel genoeg hint om aan te nemen dat die persoon geen zin heeft in een kennismaking.

Ben jij nieuwsgierig aangelegd?
Ja. Ik wil bv weten wat je anders kan zeggen dan 'Niets' of 'oh, een beetje van dit en dat' als je daadwerkelijk 'Niets' of 'oh, een beetje van dit en dat' doet.
"You see this? This is what you want, but you can't have.... unless I let you."
- STM

"You can't trust everything you read on the internet."
- Abraham Lincoln
Voleuse

Bericht door Voleuse »

Jerry dradendoder :clown:
I need you to press me down before my body flies away from me ~ Tune yards, Powa
Plaats reactie