Ok, binnenkort gaat mijn huisgenootje haar kamer uit, en ik mag een nieuw iemand zoeken.
Het gaat om een studentenkamer in Rotterdam Zuid, ik geloof 19m2, 275 euro per maand (inclusief).
Ik denk ik plaats een berichtje hier op het forum, omdat ik en mijn vriend dus aan SM doen. Het zou fijn zijn als ik een huisgenootje kom vinden die een beetje begrip daarvoor heeft. Ik bedoel niet dat je geconfronteerd gaat worden met mijn seksleven, maar dat je niet gek opkijkt van eventuele verwondingen. Of dat ik mijn vriend meester noem ofzo (Niet dat dat vaak voorkomt maar goed)
Ik heb bewust niet zoveel informatie over de kamer gegeven om mijn identiteit een beetje te beschermen. Meer info geef ik graag per PM, dus stuur een berichtje als je vragen of interesse hebt.
Kamer te huur (Rotterdam)
- Voleuse
Kamer te huur (Rotterdam)
I need you to press me down before my body flies away from me ~ Tune yards, Powa
- Peter^
- Contacteer:
Re: Kamer te huur (Rotterdam)
Ach, misschien opent het mogelijkheden om juist wat vrijer door het huis te lopen dan met iemand in huis die er niets mee heeft. Succes.
- Voleuse
Ja inderdaad, daar zat ik ook aan te denken. In ieder geval heb ik al geïnteresseerden.
Zo snel als dat gaat joh!
Reageren mag naturlijk nog altijd, maar het is wel zo dat wie als eerste reageert, als eerste de kans krijgt.
Zo snel als dat gaat joh!
Reageren mag naturlijk nog altijd, maar het is wel zo dat wie als eerste reageert, als eerste de kans krijgt.
I need you to press me down before my body flies away from me ~ Tune yards, Powa
- Voleuse
Ik schop deze even omhoog want de kamer is dus weer vrij. Ik zoek dus weer een huisgenootje... misschien eentje die wat langer blijft deze keer, haha