De Switch-epidemie

Hoe zou jij jezelf omschrijven?

Alleen Dominant.
11
20%
Dominant maar met een klein subkantje.
3
5%
Switch
22
40%
Sub met een klein Dom-kantje
2
4%
Alleen sub
17
31%

Totaal aantal stemmen: 55

juffie
Site Admin

Re: De Switch-epidemie

Bericht door juffie »

Ahhhhh :smiley_panic:

Twijfel twijfel tussen Switch en sub-met-een-klein-Domkantje. Alleen denk ik dat dat kleine er de laatste tijd wel een beetje vanaf is... :biggrin:
De baseline behoefte is nog wel steeds meer sub dan Dom.

Maar toch, Switch, omdat ik het steeds leuker begin te vinden en er ook iets uithaal.
MILF :grin_ani:
ranting

Bericht door ranting »

Masochist met een subkantje? Ik ben een redelijke maso-slet, maar ik ga echt niet voor iedereen subben. :)
lotus {P}

Bericht door lotus {P} »

echt puur alleen sub, maar wie weet wat de toekomst brengt. Als ik het zo lees lijkt het bijna wel dat iedere sub met de tijd gaat dommen, maar ik zie daar echt niets in. Het idee dat je dan zelf alles in de hand moet hebben schrikt me denk ik het meeste af.
Wever

Bericht door Wever »

Ik denk dat de termen hier erg breed gebruikt worden, ranting. Dat "sub" dus zowel op slaaf, slavin, masochist, onderdanige of wat voor term dan ook slaat. Het zou me in elk geval serieus verbazen moest Marijke de bedoeling hebben om alle mensen die...euh...aan de ontvangende kant van de BDSM-kant staan (bij gebrek aan betere politiek-correcte omschrijving)...in één hokje te gaan proppen. :P

Anyhow: voor mij is't simpel: switch. Ik doe subben wel meer dan Dommen, maar qua gevoel kan ik alleen zeggen dat ze er beiden zijn.
wandering

Bericht door wandering »

lotus schreef:echt puur alleen sub, maar wie weet wat de toekomst brengt. Als ik het zo lees lijkt het bijna wel dat iedere sub met de tijd gaat dommen, maar ik zie daar echt niets in. Het idee dat je dan zelf alles in de hand moet hebben schrikt me denk ik het meeste af.
Daar kan ik me eigenlijk alleen maar bij aansluiten. Ik weet niet wat er nog gaat komen, maar hoe ik er nu voor sta zou ik absoluut niet willen gaan dommen.
Subbeding_A

Bericht door Subbeding_A »

hier ook alleen sub, er is ook niemand geloof ik die zich mij kan voorstellen als dominant:) moet er zelf ook echt niet!! aan denken.
katzen

Bericht door katzen »

dominant met een klein subklantje
er is maar een iemand die mij op mn knieen kan brengen, en mag brengen
curious

Bericht door curious »

heb alleen sub gestemd. Er zijn mensen die beweren dat ik echt ooit nog wel ga Switchen. Maar dominant ben ik alleen qua karakter en dat is ook slechts alleen een overlevingsmechanisme wat ik mezelf heb aangeleerd.
linne{R}

Bericht door linne{R} »

Ik heb inderdaad ook wel eens gedacht dat het hier een epidimie leek, dat iedereen switch leek te zijn.

Ook ik heb wel eens de D rol op me genomen, dat heeft me echter alleen maar verdriet gebracht en ik kwam er achter dat ik het puur deed om een ander een plezier te doen. Hoe erg sub kun je zijn?????????

Ik zal dus nooit meer die andere rol op me nemen en blijf heerlijk de slavin van Rope, daar voel ik me geweldig bij.
Op de poll heb ik dus ingevuld "alleen sub".
kitten

Bericht door kitten »

Hoe erg sub kun je zijn...? Nou... een échte sub (tm) zou daar niet verdrietig van worden natuurlijk. :clown: Die zou het zonder morren blijven doen. :P (zoals ik! :static: Oh nee wacht, ik ben het leuk gaan vinden. Darn. :nopompom: )
Gilraen^

Bericht door Gilraen^ »

Ik grapte op fetlife laatst al dat wij switchen van underdog (geen echte dominant en geen echte sub) naar meest vertegenwoordigde groep gaan evolueren. Maar het blijft bij grapje denk ik ;)
Li1986

Bericht door Li1986 »

Dominant met piepklein subkantje. Ik ken (tot nu toe) eigenlijk maar 1 iemand die me klein (en dan bedoel ik niet in lichaamslengte :clown: ) zou kunnen krijgen..

En ik moet ook eerlijk bekennen dat ik van de meeste mannen die dominant gedrag vertonen of zich überhaupt al Dominant noemen, totaal niet onder de indruk ben. Klinkt misschien arrogant ofzo, maar ik ben echt bijna nooit onder de indruk van iemand, laat staan dat diegene me zomaar klein krijgt..

Maargoed, ergens verdenk ik mezelf er ook nog steeds van een pijnliefhebber te zijn, maar dat vind ik niet hetzelfde als onderdanig.
Guilty

Bericht door Guilty »

Li1986 schreef: Maargoed, ergens verdenk ik mezelf er ook nog steeds van een pijnliefhebber te zijn, maar dat vind ik niet hetzelfde als onderdanig.
Maar wie zegt dat switch zijn alleen met de D/s dimensie te maken heeft? Er zijn ook mensen die helemaal niks met D/s doen, maar wel sadistisch en masochistisch zijn. Voor mij is dat net zo goed switchen hoor...
Li1986

Bericht door Li1986 »

guilty^ schreef:
Li1986 schreef: Maargoed, ergens verdenk ik mezelf er ook nog steeds van een pijnliefhebber te zijn, maar dat vind ik niet hetzelfde als onderdanig.
Maar wie zegt dat switch zijn alleen met de D/s dimensie te maken heeft? Er zijn ook mensen die helemaal niks met D/s doen, maar wel sadistisch en masochistisch zijn. Voor mij is dat net zo goed switchen hoor...
Weet ik. Maar ik wou het er toch even bij zetten voor de zekerheid/duidelijkheid.
thaliya

Bericht door thaliya »

Ik krijg een foutmelding als ik probeer te stemmen. Maar mijne is een "alleen sub"
And sometimes, when we shine, by walking with our heads held high (even when we are crawling),
we give permission for others to find their own path of erotic authenticity as well - Lee Harrington
Gesloten