De Switch-epidemie

Hoe zou jij jezelf omschrijven?

Alleen Dominant.
11
20%
Dominant maar met een klein subkantje.
3
5%
Switch
22
40%
Sub met een klein Dom-kantje
2
4%
Alleen sub
17
31%

Totaal aantal stemmen: 55

Sabrina

Re: De Switch-epidemie

Bericht door Sabrina »

Ligt aan je forumstijl :). Ik heb 'm speciaal even aangepast om te kunnen stemmen (en daarna gauw weer terug aangepast *ril*!), en ik heb gestemd op voornamelijk sub. Ik zou het liefst alleen sub zeggen, maar eerlijkheid gebiedt me toch om te zeggen dat er ook een stukje switch in zit. Dat stukje houd ik wel graag lekker klein :).
"Say you'll share with me one love, one lifetime. Say the word and I will follow you. Share each day with me, each night, each morning. Love me, that's all I ask of you" The Phantom of the Opera - All I Ask of You
Sabrina

Bericht door Sabrina »

Sowieso omdat het zaken compliceert waar ik dat niet wil. Als ik iets met mijn Dominantie wil doen, moet ik dat buiten mijn relatie zoeken. Aangezien echte BDSM-activiteiten voor mij nogal snel binnen mijn safetybubble vallen wil ik dat liever alleen met Romanticide, of bij hoge uitzondering met iemand anders, maar een vast contact met iemand anders dan Romanticide wil ik liever niet. Haalt me uit m'n safetyzone.

Daarnaast omdat ik me er minder thuis bij voel dan bij subben. Subben is voor mij een behoefte, een groot taartpuntje van de taart die ik vorm, waar Domineren echt een teenieweenie klein stukje is, het staat verder af van wie ik ben. Het is een stukje van mij waar ik me niet comfi bij voel. Als ik sub, dan klopt dat, dan voel ik me op m'n plek en überyayheid. Als ik Dom, dan vind ik het leuk, vermaak ik me kostelijk en heb ik een hele grote grijns op m'n hoofd, maar vreet er toch ergens iets aan me, omdat het minder sterk vertegenwoordigt wie ik ben dan dat subben doet.

Heel vaag en onduidelijk verwoord waarschijnlijk, maar ik kreeg 't even niet beter onder woorden. Feel free om vragen te stellen als 't niet duidelijk is.
"Say you'll share with me one love, one lifetime. Say the word and I will follow you. Share each day with me, each night, each morning. Love me, that's all I ask of you" The Phantom of the Opera - All I Ask of You
Bregje}t{

Bericht door Bregje}t{ »

Ik heb gekozen voor dominant met een heeeeeeel erg klein subkantje ;)

Alhioewel dat voor mij echt niet de juiste terminologie is. Sinds kort ben ik me ervan bewust dat als ik seks heb ik het fijn vind als mijn vriendje mij pijn doet. Helemaal niets mis mee, is alleen maar erg lekker. Maar voor mij zal ikmezelf echt geen switch willen noemen, onderdanig ben ik helemaal niet. Als hij me pijn doet dat doet ie dat omdat ik ernaar vraag of het hem opdraag. Dus masochist ja (maar alleen tijdens de seks, zomaar geslagen worden vind ik echt helemaaaaal niets), sub nee. En omdat switch zijn voor mij betekend dat je en dominant bent en onderdanig bent (dus het met macht te maken heeft), noem ik mezelf nog steeds lekker dominant.
tessie
Contacteer:

Bericht door tessie »

Ik heb de eerste persoon al gehoord die vond dat dit gewoon weer zo'n nieuwe trend is in bdsm-land en dat de meeste switches over een jaar al niet eens meer aan bdsm doen :lol:

Ik heb gekozen voor alleen sub. Ik heb wel eens D gespeeld, maar dat was echt spelen voor mij, vond het gewoon grappig/leuk om eens te doen, en meer ook echt niet. Wie weet doe ik het ooit nog eens, maar ik denk het niet :) Maar ik ben ook niet zo hip ;) :clown:
Voleuse

Bericht door Voleuse »

Sub zijn is ook best hip zie ik. Dominant zijn, das zoooo 2009 :clown:
I need you to press me down before my body flies away from me ~ Tune yards, Powa
Lucifer Morningstar

Bericht door Lucifer Morningstar »

Ik ben alleen dominant. Als dat zooo 2009 is, betekent dat dat ik minder achterloop dan ik gewend ben. :mrgreen:
Illustra

Bericht door Illustra »

Allen Dominant dus....ben zo 2009 dus :)
chell

Bericht door chell »

Oeh ik ben hip! :static:
Gilraen^

Bericht door Gilraen^ »

Ik niet, was het al voor het hip was ;)
tessie
Contacteer:

Bericht door tessie »

Een trendsetter heet dat dan Gille :D
Illustra

Bericht door Illustra »

Illustra schreef:Alleen Dominant....ben zo 2009 dus :)
Illustra

Bericht door Illustra »

Illustra schreef:Alleen Dominant....ben zo 2009 dus :)
kitten

Bericht door kitten »

Illustra wil ook dominant aanwezig zijn...? :clown:
Crownless

Bericht door Crownless »

Echt waar tessie? LOL!

Ik ben ook een trendsetter. Of virusdrager, om in de sfeer van de topictitel te blijven. ;)
If history repeats itself, I'm so getting a dinosaur!
Sayaatje

Bericht door Sayaatje »

ik ben een sadistische sub, maar een Dom kant kan ik het echt niet noemen. :)
Gesloten