Vrolijk!
- Sabrina
Re: Vrolijk!
Ik stuiter ook nog even hier rond in mijn vrolijkheid!
"Say you'll share with me one love, one lifetime. Say the word and I will follow you. Share each day with me, each night, each morning. Love me, that's all I ask of you" The Phantom of the Opera - All I Ask of You
als het die scheurhoest met dikke amandelen is die later gewoon alleen maar kop vol snot is ...Ravelijne schreef:Ik ben vrolijk van alle vrolijkheid alhier. En van Zarath die Propolis tabletjes voor zijn snipverkouden meisje heeft meegenomen. *duimt mee voor kitten*
duurt weken

en nix aan te doen
(volgens huisarts ) gewoon doorgaan ...
hoest hoest kuch kuch snotter snotter
iemand nog een groene muur nodig ?

- Ravelijne
Die heb ik geloof ik al gehad. Ben er net weer zo'n beetje vanaf Dit is de eerst-hoesten-dan-niezen-met-koorts. Maar Zarath had 'm vorige week en het was bij hem met een paar dagen wel weer over. Kan meevallen dus. Ik moet gewoon vaker in de sauna. Als ik dat regelmatig doe, ben ik nauwelijks verkouden. 

- sandra
Ik doe heel hard meeduimen voor je kitten!!!
Neem de helft van de duimen voor mezelf
Heb nu 3 sollicitaties eruit, waarvan ik er eentje echt super super super graag wil!!!
Neem de helft van de duimen voor mezelf

- skaoot
Vrolijk want supergoed begin van weekend! Leuk en gezellig gewinkeld, eindelijk corset (overbust) gevonden, veel gelachen in Bagels&Beans met Crownless en Pluis, en en en het is pas vrijdag 16:30! Vanavond wordt ook leuk ^_^
*stuitert rondje in gedachte, weeeeej*
en duimt mee voor kitten en sandra!
*stuitert rondje in gedachte, weeeeej*
en duimt mee voor kitten en sandra!
This heart gets stronger, this skin gets thicker, this mouth gets louder (Danko Jones)
Oh a shiny squirrel in your pants!
Oh a shiny squirrel in your pants!
- juffie
- Site Admin
En voor juffie!!! *Ook heeft gesolliciteerd op een WANNNAAAAA HAVEEEEEEE baan.* :smiley_panic:
MILF 

- kitten
Wauw, in 2011 is WS gemiddeld 60 kilo lichter en heeft iedereen een geweldig leuke baan! 

Lijkt wel een sollicitatietopic geworden; iedereen
wil het nieuwe jaar beginnen met ook een nieuwe baan, lijkt het wel....

staat dat in de sterren Kitten? Ik teken voor een paar kilo en een baan
Hmm, als ik wegga van WS dan is het gelijk het dubbele gewordenkitten schreef:Wauw, in 2011 is WS gemiddeld 60 kilo lichter en heeft iedereen een geweldig leuke baan!

- madeleine
Ik ben ook vrolijk... Ik ga vandaag spelen met mijn mentor. En heb toch maar even potentiele nieuwe D gebeld om dat te vertellen. En hij reageerde zo leuk... hij is lief.. en cool.. en ik ga heeeeeeeeeeeeeeeel hard duimen voor kitten..
Life hurts! (thank God i'm a masochist)
ik kreeg leuke post vandaag. Ten eerste een brief van de NS dat ik geld terug krijg van mijn vertraging nadat ik bij bite en tipi vandaan kwam en ten tweede een kaartje uit Japan via postcrossing.com.
- kitten
Ik heb eindelijk mijn eigen draadloze netwerkje beveiligd!
Zelluf gedaan!