whahaha als ik mijn inspiratie terug heb gevonden, voeg daar snufje enthousiastme bij en een schep enthousiastme ben ik niet meer te houden.. en een goed gesprek met iezje.. kom je op de leukste dingen uit..!!!
Nou, leuk dat jullie er zo'n lol om hebben. *zucht* laat ik het anders formuleren dan. Het is schijnbaar een of andere running gag. Mogen wij misschien meelachen of zijn de rest van het forum slechts de verbaasd kijkende omstanders waardoor jullie elkaar weer aankijken en in lachen uitbarsten?
If history repeats itself, I'm so getting a dinosaur!
Crownless schreef:Nou, leuk dat jullie er zo'n lol om hebben. *zucht* laat ik het anders formuleren dan. Het is schijnbaar een of andere running gag. Mogen wij misschien meelachen of zijn de rest van het forum slechts de verbaasd kijkende omstanders waardoor jullie elkaar weer aankijken en in lachen uitbarsten?
neuh daar zijn jullie te goed en te lief voor.. We weten enkel niet of jullie erom kunnen lachen maar zal een poging wagen..
Nou ik zei dus tegen iezje.. dat we wel een beetje lijken op een harem samen met peetje erbij omdat we alle drie wel wat met jjv hebben (jjv excuus moi) dus toen kwamen iezje en ik op idee om hem te plagen lees pesten met ons onderschrift... en daarom hebben we dus een heleboel lol. grinn