Vrolijk!
Re: Vrolijk!
Vrolijk is misschien overdreven. Mag tevreden ook???
Oudste dochter heeft vrijdag tattoo laten zetten en ze is apetrots! Daarna waren haar zusje en ik dat ook. Hij is echt mooi en netjes. De sfeer eromheen ging redelijk.
Gek he, hoe je als moeder soort van trots kunt zijn om de tatoo van je kind? En waar ik gisteren bijvoorbeeld een verwijtende reactie kreeg van iemand anders..."en mag jij dat van je moeder?""en ik zou..." Daar keken kind en ik elkaar aan en zei ik: Jahoor dat mocht zij. En ik vind hem nog mooi ook!
Maar ze wilde dit al sinds haar dertiende! Nu heeft ze het zelf geregeld, geinformeerd bij mensen, bedacht wat ze wilde, waar op har lichaam, welke betrouwbare zaak, wie er mee ging, enz.
Allemaal zonder mij! Het Grote Loslaten is begonnen!
Oudste dochter heeft vrijdag tattoo laten zetten en ze is apetrots! Daarna waren haar zusje en ik dat ook. Hij is echt mooi en netjes. De sfeer eromheen ging redelijk.
Gek he, hoe je als moeder soort van trots kunt zijn om de tatoo van je kind? En waar ik gisteren bijvoorbeeld een verwijtende reactie kreeg van iemand anders..."en mag jij dat van je moeder?""en ik zou..." Daar keken kind en ik elkaar aan en zei ik: Jahoor dat mocht zij. En ik vind hem nog mooi ook!
Maar ze wilde dit al sinds haar dertiende! Nu heeft ze het zelf geregeld, geinformeerd bij mensen, bedacht wat ze wilde, waar op har lichaam, welke betrouwbare zaak, wie er mee ging, enz.
Allemaal zonder mij! Het Grote Loslaten is begonnen!
- Sabrina
Whoohoo! Go colet en go oudste van colet!

"Say you'll share with me one love, one lifetime. Say the word and I will follow you. Share each day with me, each night, each morning. Love me, that's all I ask of you" The Phantom of the Opera - All I Ask of You
Colet en Dochter geweldig .... You go girls!!!
Wat peetje en iezje zeggen is helemaal waar.. Euh ik kan het niet beter verwoorden en zo vullen we elkaar weer aan !! lol... :smiley_panic:
Wat peetje en iezje zeggen is helemaal waar.. Euh ik kan het niet beter verwoorden en zo vullen we elkaar weer aan !! lol... :smiley_panic:
Wat leuk colet! Ze zal wel trots zijn op zowel dr nieuwe tattoo als de leuke reactie van haar moeder.
Reageerden mijn ouders ook maar zo leuk.
Ik ben inmiddels nota bene 20, en nog steeds wordt mijn idee elke keer door mijn ouders de grond ingetrapt, terwijl ik dit ook al sinds m'n 13e wil. Maar volgende maand komt 'ie toch echt. 
Reageerden mijn ouders ook maar zo leuk.

- eireann
- Site Admin
mwha tatoo's ik vind ze prachtig loop al bijna 8 jaar te roepen ik wil ook.....!!!! lol maar dan met mijn levenstekst erop of iets wat daarop lijkt met mooie sierlijke letters op mijn schouder.. Niet op het blad, niet op mijn arm maar er echt bovenop... versierd met bloemen.. maar lijkt erop dat ik nog steeds moet wachten aangezien iemand het niet leuk vind en ik het daarom niet mag #%#$#$ tja naja
Respect for you both..
En dan nu..... IK BEN TOCH NOG STEEDS AAN HET GIEBELEN OM HET GEINTJE lol!!! :smiley_panic:
@eireann Gefeliciflapstaart... *gaat snel naar felicitatie topic..
Respect for you both..
En dan nu..... IK BEN TOCH NOG STEEDS AAN HET GIEBELEN OM HET GEINTJE lol!!! :smiley_panic:
@eireann Gefeliciflapstaart... *gaat snel naar felicitatie topic..
- Sabrina
YAY! Gefeliciteerd!!!eireann_S schreef:SLEUTELS!!!!!! We zijn in het nieuwe huis!!!!!! Hoera!!!!!!

"Say you'll share with me one love, one lifetime. Say the word and I will follow you. Share each day with me, each night, each morning. Love me, that's all I ask of you" The Phantom of the Opera - All I Ask of You
gefeliciii anne !!
enne colet
ja ik was ook zooo supertrots toen mijn oudste een navelpiercing had gezet
ik was er ook bij !
erg cool !!

enne colet
ja ik was ook zooo supertrots toen mijn oudste een navelpiercing had gezet
ik was er ook bij !
erg cool !!

- juffie
- Site Admin
- skaoot
Gefeliciteerd met sleutel en huisje dat erbij hoort!
En colet, da's hartstikke leuk! Ben ik wel benieuwd naar de tattoo ook haha. Mijn ouders hebben vooral zoiets van het is jouw lichaam, moet jij mee rond lopen, maar uiteindelijk vonden ze m'n tattoo ook best wel mooi. En m'n volgende idee lijkt ze ook wel mooi. Zou het ook laten doen als ze het 100x niks vinden, maar met support is toch leuker.
En colet, da's hartstikke leuk! Ben ik wel benieuwd naar de tattoo ook haha. Mijn ouders hebben vooral zoiets van het is jouw lichaam, moet jij mee rond lopen, maar uiteindelijk vonden ze m'n tattoo ook best wel mooi. En m'n volgende idee lijkt ze ook wel mooi. Zou het ook laten doen als ze het 100x niks vinden, maar met support is toch leuker.
This heart gets stronger, this skin gets thicker, this mouth gets louder (Danko Jones)
Oh a shiny squirrel in your pants!
Oh a shiny squirrel in your pants!
Hee leuk! En jouw reaktie hoor je niet vaak inderdaad. Gaaf!colet schreef:Jahoor dat mocht zij. En ik vind hem nog mooi ook!
- kitten
Wauw colet!! Wat goed joh! Wat goed van haar dat ze het zo standvastig wilde en zelf heeft geregeld en wat goed van jou dat je hebt losgelaten!! Babysteps, maar dan wel hele grote! Supertrots op zijn, jij!!

- eireann
- Site Admin