Verdrietig of boos? Kom maar op het troostbankje.

OT = Off Topic. Alles wat niets met BDSM te maken heeft dus...
Toran

Re: Verdrietig of boos? Kom maar op het troostbankje.

Bericht door Toran »

Leuk! Speeldate vanavond. Halverwege besluit echter mn arm, die al jaren redelijk kapot is, maar eens volledig in de kramp te schieten. Kon ver@)*% geen zweep meer vasthouden. En qua pijn, op een schaal van 1 tot 10.. komt dit erg in de buurt van een 9.9999999..

Ouch.
"Just erotic. Nothing kinky. It's the difference between using a feather and using a chicken."

— Terry Pratchett (Eric)
petra

Bericht door petra »

gewoon even boos en erg verdrietig......
juffie
Site Admin

Bericht door juffie »

Kuttt. Heb vandaag de afwijsmail van die baan die ik echt ontzettend graag wilde gekregen. Mijn kennis en ervaring sloot minder aan dan dat van andere kandidaten. :nopompom:

Ik weet wel dat dit erbij hoort enzo en dat ik er misschien niet teveel hoop op had moeten hebben, maar ik wilde die baan echt heeeeeel erg graag. :nopompom: Baal. :nopompom:
MILF :grin_ani:
skaoot

Bericht door skaoot »

Aw juffie da's echt balen. Ken het gevoel, en is niet fijn, hoe redelijk de reden voor afwijzing ook mag zijn :close_knuf: Hoop hebben is tricky business, ook al weet je eigenlijk beter dan teveel hopen, gebeurt stiekem toch, zeker met dingen die erg graag wilt.

Knuf voor petra, even dipje? En voorzichtige aai over arm voor Toran, kramp is eeeeevil.
This heart gets stronger, this skin gets thicker, this mouth gets louder (Danko Jones)
Oh a shiny squirrel in your pants!
petra

Bericht door petra »

skaoot schreef:.

Knuf voor petra, even dipje?

zoiets kan er niks over zeggen.....
petra

Bericht door petra »

verdriet nog wel ff, boosheid word minder, vandaag goed gesprek gehad dat maakt me blij, hmz moet het in beide topic staan....
verdriet gaat en langzaam over naar vrolijk... :smiley_panic:
thx die ene meneer
tijgermeisje

Bericht door tijgermeisje »

vandaag zou een spannende dag worden, na een lange tijd niet veel leuks meegemaakt te hebben ga ik vandaag naar mijn eerste neXt feest.
normaal gesproken zijn broer , zus en pa werken of naar school in de middag, en wetend dat ik geniet van alleen thuis zijn zoals je zou genieten van heerlijk frisse lucht, keek ik ernaar uit om rustig wakker te worden in een leeg huis, zodat ik op mijn gemak op zou kunnen staan en even een kop koffie zou kunnen drinken....

maar nee. zus, (die overigens ouder is en het goede voorbeeld zou moeten geven) spijbelt voor de zoveelste keer, en komt even de paar uurtjes die ik heb verklooien met dr obsessief-compulsieve opruim-routine... opruimen,opruimen,schreeuwen,tieren,muziek extra hard aan (alsof ze hier alleen woont) en mij gewoon expres in de haren gaan zitten omdat ze blijkbaar niet wil dat ik ook eens mn 'rust' tijd heb...en als ik dan eens rustig vertel dat ik deze avond een feest heb en nog redelijk wat dingen moet regelen, slaat ze het in de wind en komt ze me ook nog eens op mn kamer, mn enige vlucht/rustplek lastigvallen met beledigingen en bedreigingen...

het liefste zou ik op mezelf wonen, maar met een wajong gaat dat nogal moeilijk...terwijl broer en zus bij ma hadden kunnen wonen.. :|
JerryM

Bericht door JerryM »

met wajong gaat dat ook prima hoor. Sta je al ingeschreven bij de woningbouw?
"You see this? This is what you want, but you can't have.... unless I let you."
- STM

"You can't trust everything you read on the internet."
- Abraham Lincoln
tijgermeisje

Bericht door tijgermeisje »

jup heb me al ingeschreven...
vode

Bericht door vode »

Sorry dat ik zoveel in dit topic post, het helpt :hug:

Ik ben net terug van de babbel met de psych. Ik had het moeilijker voorgesteld dan het was, dat gesprek. Het stond al in mijn behandelplan namelijk dat als dit niet voldoende zou zijn dat we naar wat intensievers zouden zoeken. Daar had ze dus al rekening mee gehouden terwijl ik er nog niet aan gedacht had.

Dusja.. de opties: een heel goed centrum wat ook de voorkeur is van mijn psycholoog in eindhoven. Die goede resultaten boeken met het behandelen van persoonlijkheidsstoornissen, maar ze doen enkel klinisch.
Andere optie is venlo, zij hebben deeltijd en ook klinisch en pakken het iets anders aan dan eindhoven. Maar bij de intake beslisssen zij of ik een klinische of deeltijd behandeling nodig heb.

Dusja.. het is wel een heel heftige gedachte. Ik moet heel erg huilen onderweg naar huis maar nu ik heb een beetje heb laten bezinken en met een paar mensen erover heb gepraat voel ik me al wat beter. Zoals Woralo zei, je moet het zien als een investering. Ik word er (hopelijk) alleen maar beter van. Ik vind het hele idee van klinisch wel heel erg eng, maar als hun het nodig achten, dan wil ik die gok wel maken..

Ik zou het liefst deeltijd doen omdat die stap kleiner is, en dan kan ik gewoon nog thuis slapen. Ondanks dat dat wel vermoeiend zal zijn qua reistijd. Ik weet het dus nog niet. Ik ga alle pro's en contra's op een rijtje zetten.
JerryM

Bericht door JerryM »

je krijgt huurtoeslag, en daarmee is het allemaal best te doen, je moet alleen goed op je centen letten. Het is geen vetpot, maar er is op jezelf van te wonen.
Er staan hier nog wel meer topics over op je zelf gaan wonen, daar staan meer tips in.
"You see this? This is what you want, but you can't have.... unless I let you."
- STM

"You can't trust everything you read on the internet."
- Abraham Lincoln
vode

Bericht door vode »

En je kan altijd begeleiding krijgen om op jezelf te wonen toch? Als je het graag wilt zijn er altijd opties, en een eigen plekje is heel erg fijn. :)
juffie
Site Admin

Bericht door juffie »

Ik hoop dat er snel een oplossing komt, bliebje. :close_knuf:
MILF :grin_ani:
dbj

Bericht door dbj »

vode schreef:En je kan altijd begeleiding krijgen om op jezelf te wonen toch? Als je het graag wilt zijn er altijd opties, en een eigen plekje is heel erg fijn. :)
Dat is in feite ook mijn woonsituatie, al heb ik geen wajong maar iets anders met een aantal vrijstellingen van verplichtingen.
Financieel is het absoluut haalbaar, maar je moet natuurlijk wel overzicht kunnen houden op je inkomsten en je uitgaven.
Voleuse

Bericht door Voleuse »

Homeopathie is stom :nopompom: . Echt, zodra dat woord valt wordt het ijzig stil tussen mij en mn vriend.
I need you to press me down before my body flies away from me ~ Tune yards, Powa
Plaats reactie