spelen met straf & de gevolgen ervan

aimée

Re: spelen met straf & de gevolgen ervan

Bericht door aimée »

Wever schreef:
gorby1952 schreef:Zint het u niet dat ik het tussen de regels van mijn bericht door opneem voor mensen die vaak onvrijwillig aan BDSM deelnemen?
Helemaal juist. Het is namelijk onmogelijk om onvrijwillig aan BDSM deel te nemen. En dat is heel letterlijk te nemen: onmogelijk. "onvrijwillige BDSM" is simpelweg mishandeling. Het heeft evenveel met BDSM te maken als een verkrachting met seks.
Dit is een BDSM-forum, en ook dit draadje gaat over BDSM. Daarom blijft alles - ook straffen en de gevolgen ervan - binnen de grenzen van het vrijwillige.

BDSM kan natuurlijk uitmonden in mishandeling. Maar dat is een andere discussie, die - zoals astarte al aanhaalt - zelden voorkomt. In elk geval niet aanwijsbaar vaker dan in gezinnen waarin niet aan BDSM gedaan wordt.
Wever ik kan het niet beter verwoorden.. :)
juffie
Site Admin

Bericht door juffie »

Precies, amen Wever! :amen:
MILF :grin_ani:
madeleine

Bericht door madeleine »

Helemaal eens, met wever. Ook toen ik 'straf' kreeg, was dat onderdeel van een proces waar ik vrijwillig en met mijn volle verstand aan heb deelgenomen. Natuurlijk verdient iedereen die mishandelt wordt dat er voor haar/hem opgekomen word gorby, maar dit is niet de plek daarvoor, want in dit geval niet van toepassing.
Life hurts! (thank God i'm a masochist)
Gesloten