Verdrietig of boos? Kom maar op het troostbankje.

OT = Off Topic. Alles wat niets met BDSM te maken heeft dus...
donderstraaltje

Re: Verdrietig of boos? Kom maar op het troostbankje.

Bericht door donderstraaltje »

:oops: Dank jullie wel :close_knuf:

*Gaat d'r best doen wel vrolijk te doen voor de rest van het gezin*
brabbeldasje

Bericht door brabbeldasje »

klein beetje maar...

sjucht dacht ik net yes even kitten gesproken en nog wat andere nederlanders ook nu kan ik er weer even tegen aan omdat er toch al wel wat heimwee gevoelens begonnen te dagen...nu ist alleen maar erger :shock:

tis hier echt heel mooi...maar ik mis thuis...ik mis mn kerstboom en de verlichte kerktoren...ik mis mn familie en het lekkere eten en en ik mis de rust de stilte en het samen kerstliedjes zingen...ik mis het uitkijken naar het kerst ontbijt in de kerk en het kleren kopen voor de kerstbezoekjes aan de oudere in de familie...

ik mis kitten beetje en alle andere lieve mensen....die ook al zag ik ze niet veel...nu nog veel verder weg zijn en nouja...nu voeltet zo...zo raar.

en ik ben zo verkouden als de pest...zit van die gore advil dingen achter over te werken alsof het snoepjes zijn en blegh ik hebbet koud.

hier is geen flokje sneeuw te bekennen...maar het is wel ijskoud! is toch flauw? :O

en ik gatsie ik maak me zo druk dat we strax weer problemen krijgen met de terug vlucht...net als de heenvlucht
en waar zijn we dan?
in een enorme stad...zonder ook maar iets van een plek waar we heen kunnen
en we komen de 29e terug...als we weer vertraagd zijn ist oudjaar en ik wil dat gewoon thuisvieren...gewoon weer thuis.

ik mis mn gertje en lummel en ik kan mijn ouders niet eens bellen hoe het met ze is...want nouja...
dat is verschrikkelijk duur...

verder is mijn reisgenootje een schat van een mens maar zelfs zij gaat me na 4 dagen wel eens mn strot uithangen simpel weg omdat we best verschillend zijn...maar oke we zijn ook allebei verkouden enzo en somseen beetje shago dat komt wel weer goed :)

en als kers op...dat ding waar je een kers op zet... is er een seriemoordenaar losgeslagen in Brooklyn die het heeft gemunt op jonge toeristen...zagen we gister op het nieuws ...een waarschuwing om niet alleen over straat te gaan.

wauw...dat neemt wat druk van de ketel? :smiley_panic: niet dus!
alles is hier zo groot en druk en aaaaaaaaaaaaaaaah
maar wel mooi :)

zo even een jankpost zo op de laatste dag voor kerst (hier begint dat morgen al he) en nu kan ik er weer teghen aan hoor :)

want hoe heimwee ik soms ook kan hebben...het is hier prachtig en het hotel personeel is...echt gewoon geweldig dikke vette aanrader!

i am still hoping for a white christmas...
thaliya

Bericht door thaliya »

Big hug voor brabbel! Weet er alles van... heimwee rond kerst.

En alle afgelopen jaren had ik tenminste nog fatsoenlijk snel internet en dus de NLe radio aan en dit jaar lukt dat ook al niet. Heb nog niet eens Flappie gehoord :(. En kan dat wel youtuben, maar is toch niet hetzelfde...
And sometimes, when we shine, by walking with our heads held high (even when we are crawling),
we give permission for others to find their own path of erotic authenticity as well - Lee Harrington
brabbeldasje

fuck :O Flappie :O :nopompom:
Simbor

Bericht door Simbor »

:hug: donderstraaltje
brabbeldasje

Big secrets SUCK!!
kitten

Bericht door kitten »

Wil je erover praten of kan dat ook niet? :hug:
brabbeldasje

knuffol maar even das goed genoeg.
brabbeldasje

er is bijna niemand online man :O maar oke tis natuurlijk kerst en met 6 uur vooruit rekenen is dat enigzins logisch
iezje

Bericht door iezje »

knuffelt brabs

en iemand die graag schoonouders wilt. Van die schoonouders die normaal wel aardig doen maar nu opeens superschattig lief en zo proberen te zijn. Zo lief dat ik er na 4 uur knettergek van werd en eerst bij mijn man heb staan te huilen dat ik weg wil, daarna bij zijn uberlieve tante (en ja die is altijd zo) en daarna mijn jas heb gepakt en met anderhalf uur van veluwe naar Nijmegen ben gekomen.. En gewoon bij mijn ouders op de bank ben gaan zitten en niet hoefde op te zitten en pootjes te geven..
brabbeldasje

knuffelt iezje.

ik heb slecht nieuws.

alle vluchten naar europa zijn op dit moment gecancelled en we hoeven overmorgen pas te vliegen maar ik zie het HEEL somber in.
en ik zou wel kunnen gillen! ik wil naar HUIS! ik wil thuis zijn met oudjaar en als ik daarvoor een paar dagen eerder weg moet nou en~! tis hier geweldig maar..maar ik wil hier niet stranden!!!

oow pleaseeeee iedereen duim bid of wat je dan ook doet voor ons pliessss
faery

Bericht door faery »

*duimt*

Willen jullie dan ook duimen voor mijn internationele trein(en) van dinsdag?

Al zou ik het zelf ergens wel komisch vinden als ik vast kom te zitten halverwege. Dat soort dingen kan ik meestal wel positief benaderen. Avontuur! :banana: Kan me goed voorstellen dat dat voor veel mensen een stuk minder zo is, zeker als je echt graag ergens wil zijn.
skaoot

Bericht door skaoot »

Duimt heel hard voor brabbel!
En yay voor faery's avontuurlijke instelling, maar zal ook voor jou duimen :P
This heart gets stronger, this skin gets thicker, this mouth gets louder (Danko Jones)
Oh a shiny squirrel in your pants!
Daantje
Contacteer:

Bericht door Daantje »

AAAAAAAARRRRRGGGGHHHHH!!

Stomme lekkage. Ik hoef nu niet enkel een klein vochtplekje in een kamertje op te lappen. Nee ik moet een enorme vochtplek in een klein kamertje gaan schoonmaken-isoleren-schilderen. Daarna mag ik in mijn woonkamer ook nog twee muren opnieuw gaan schilderen, nadat ik daar de gele vlekken heb geisoleerd. Het water stroomde gister gewoon langs mijn muur naar beneden.

Is het nu verdomme eens afgelopen?!?!?!!? Ik ben dit wel een beetje zat aan het worden.
Volg mijn Transitieblog: fadinggender.nl
aimée

Bericht door aimée »

dikke knuff voor fixertje t'is weer niet goed gebeurd?

nu ik ff.. ik ben best wel verdrietig en dat terwijl het iederjaar hetzelfde geouwehoer is met studifinanciering.. ben er spuug en spuug zat van..

Mijn ouders hadden eigen bedrijf.. en de accountent heeft de zaakjes niet op orde.. al paar jaar niet.. Waardoor het inkomen van mijn ouders van 2009 nog steeds niet bekend is. Hierdoor krijg ik dus geen aanvullende beurs, want om de hoogte daarvan vast te stellen is inkomsten nodig..

En omdat die kut acountent weer niet zijn werk goed heeft gedaan zit ik dus in de knoop met inkomen.. want zo kan ik niet rondkomen, kan ik mijn huisje niet betalen en moet ik er door iemands anders zijn schuld een lening nemen.. terwijl het anders niet had gehoeven..

Ik ga maar eens kijken naar wet en regelgeving en anders verhaal ik de kosten op die kut doelloze boekhouder..
Plaats reactie