WS valt af!

Voor niet-bdsm topics die wel voor serieuze discussies bedoeld zijn.
Plaats reactie
puppie

Re: WS valt af!

Bericht door puppie »

Net even op de weegschaal gestaan, hij mag nog iets hoger :static:

[quote]En hoe staat het met de anderen? Een poosje terug zaten we op meer dan 80 pakjes boter, hoe zit dat nu?

puppie: -8,5kg
kitten: -2,3kg
jane: -1 (hé dat rijmt) kg
ann: -2,2
BOEFJE: -1 kg
greeneye: -1,3 kg
wandering: -2,1 kg
Sabrina: - 9,0 kg
nijntje: -2,5 kg
leonietje: -6,5 kg
lotus: -2,6 kg
WS totaal: -39kg
Cera

Bericht door Cera »

Wauw... in totaal min 39 kilo. Goed bezig allemaal! Zeker met de feestdagen.

Heb net in een geile bui wat naaktfoto’s van mezelf gemaakt terwijl ik mijn slaapkamer vol kaarsjes had gezet en een SM-kaars in mijn hand hield. Ondanks dat kaarslicht doorgaans flatterend is heb ik maar twee van de ruim vijftien foto's naar mijn vriendje gestuurd. Op de rest van de foto's vond ik mezelf echt te dik. Mijn blote kont... bah! Gelukkig vond mijn vriendje de doorgestuurde foto’s wel lekker en noemde hij me zijn kerstsletje. Klinkt goed!
In het nieuwe jaar ga ik weer een nieuwe afvalpoging doen. Met de feestdagen in combinatie met een heftige verkoudheid waardoor ik de hele dag keelsnoepjes eet en geen zin heb om te koken en te sporten gaat het me deze week niet meer lukken om gewicht te verliezen. Per 3 januari a.s. zal ik hier ook mijn gewicht gaan bijhouden.
dbj

Bericht door dbj »

puppie schreef:Net even op de weegschaal gestaan, hij mag nog iets hoger
Hoger???.... je bedoelt toch niet de weegschaal hè ;)

Algemene vraag: welke weegschaal gebruiken jullie? Ja, ik snap 'm een personenweegschaal; hehehe :yes:
Nee, ik bedoel dus merk en type. Zo eentje met een draaischijf of pijl die draait en/of eentje die met display (en soms ook met geheugen).
En welk merk dan, welke winkel gekocht enzomeer.
kitten

Bericht door kitten »

Geen idee. Ik heb een digitale van de Ibood. Waarom vraag je dat, wil je er ook eentje aanschaffen?

@siets: 2 van de 15 is een mooie opbrengst. Professionele fotografen die werken met topmodellen gooien er in verhouding heel wat meer weg! :hug:
Sabrina

Bericht door Sabrina »

Oh, en gisteren helemaal overheen gelezen, maar kitten, wat rot dat je nu opnieuw moet moet beginnen! Wel knap dat je toch door blijft zetten! :close_knuf:
"Say you'll share with me one love, one lifetime. Say the word and I will follow you. Share each day with me, each night, each morning. Love me, that's all I ask of you" The Phantom of the Opera - All I Ask of You
madeleine

Bericht door madeleine »

Goed.. met het schaamrood op mijn kaken.. gisteren stond de weegschaal op 78.9. Dat houdt in dat de mijlpaal van 77.9 voor de kerstdagen duidelijk niet gehaald is. :nopompom: En ik zat er p.v.d. een paar weken geleden al op. Toen te makkelijk gedacht: 'Ooh ik ben er al.' En toen de griep en toen troostvoer. Toch wil ik nog steeds onder de 76 wegen op mijn verjaardag. Dat is over 7 weken.. is ongeveer een halve kilo per week. Dus dit meisje gaat nu echt lijnen.. 1700 caloriën en bijhouden op voedingslijst.nl en twee keer in de week sporten. Het helpt wel dat potentiële relatie/D voor mij bij gaat houden of ik wel of niet naar de sportschool ben geweest op straffe van.... Des te meer respect voor degenen die zich zo goed hebben gehouden met de feestdagen. En kitten hier the same dus. We beginnen gewoon opnieuw. Wat zou je zeggen van een telefoonhulplijn? Op de dagen dat je niet naar de ww meet kan, wegen we gezamenlijk op de gewone weegschaal, telefoon in de hand en overladen elkaar met complimenten... Nieuwe ronde, nieuwe kansen...
Life hurts! (thank God i'm a masochist)
dbj

Bericht door dbj »

kitten schreef:Waarom vraag je dat, wil je er ook eentje aanschaffen?
goed gegokt :yes:

Gaat deze jongen misschien ook meedoen, als het mag :clown:
Hoewel.... ik hoef niet af te vallen, ben al een lichtgewicht :yes: :lol:
madeleine

Bericht door madeleine »

@dwangbuisjongen, waarom wil je dan meedoen?
Life hurts! (thank God i'm a masochist)
puppie

Bericht door puppie »

Whoohoo! Vanavond ondanks mijn werkavond toch even naar de weight watchers geraced om op de schaal te gaan.
Ben ik gewoon 1,1 afgevallen deze week! :cheer:

Maakt nu -9,4 in 12 weken tijd :D
kitten

Bericht door kitten »

@mad: nee, da's veel te dichtbij! :shock:

@puppie: inclusief kerst, goed gedaan!

@dwangbuisjongen: ik begreep uit je andere posts dat je zelfs mager te noemen bent. Wil je aankomen? Want dat kan ook natuurlijk!
Gilraen^

Bericht door Gilraen^ »

En af en toe op een weegschaal staan mag iedereen toch :)
dbj

Bericht door dbj »

Gilraen^ schreef:En af en toe op een weegschaal staan mag iedereen toch :)
Dat is ook wat mijn voornemen is voor 2011 8-)
Maar dan moet ik nog wel eentje kopen en wil dan natuurlijk eentje die goed is.
Mijn ouders hebben er een, maar die geeft elke dag iets anders aan :x En ik geloof nooit dat er na 1 dag ruim een kilo verschil is.....
Gilraen^

Bericht door Gilraen^ »

Als je op verschillende tijdstippen met verschillende kleren aan jezelf weegt misschien toch wel hoor.
puppie

Bericht door puppie »

dwangbuisjongen schreef:Mijn ouders hebben er een, maar die geeft elke dag iets anders aan :x En ik geloof nooit dat er na 1 dag ruim een kilo verschil is.....
Waarom zou je iedere dag op de weegschaal willen staan?!
Eén keer in de week is meer dan prima.
kitten

Bericht door kitten »

Van mij mag iedereen op een weegschaal gaan staan tot ie een ons weegt (so much pun!), maar als je eerst post dat je mager bent en dan hier mee komt posten, dan ben ik wel benieuwd of je wil afvallen. Gek genoeg komt daar geen antwoord op...
Plaats reactie