WS valt af!

Voor niet-bdsm topics die wel voor serieuze discussies bedoeld zijn.
Plaats reactie
Heerscher-vd-nacht

Re: WS valt af!

Bericht door Heerscher-vd-nacht »

Anders neem je toch gewoon een weegschaal van youw8 (google maar) . Die houdt zelf de trend voor je in de gaten.
Penny: "Where are you going?"
Sheldon: "wherever the music takes me, kitten."
dbj

Bericht door dbj »

kitten schreef:maar als je eerst post dat je mager bent en dan hier mee komt posten, dan ben ik wel benieuwd of je wil afvallen. Gek genoeg komt daar geen antwoord op...
Oh, maar kitten ik denk dat het verkeerd overgekomen is :confused:
Ikke afvallen?! Dan blijft er nòg minder over van mij....
Nee, maar ben wel op het idee gebracht om ook wekelijks mijn kilootjes te gaan bijhouden.
Uiteraard telkens op hetzelfde tijdstip, als het ff kan, en vanzelfsprekend zonder kleertjes aan; dan heb ik mijn zuivere gewicht, toch?
kitten

Bericht door kitten »

Ja, het beste is dan na het opstaan, voor het ontbijt. Die is het meest stabiel. En bloot inderdaad. :clown:
Dreamer74

Bericht door Dreamer74 »

*staat netjes elke zondagmiddag rond 16u naakt op de weegschaal...*

Oh en het is handig om de weegschaal steeds op dezelfde plaats te zetten.. dat kan ook schelen.. :D
Don't judge a book by it's cover... discover what you can do with the book.. ;)

The best way to make your dreams come true is to wake up....
JerryM

Bericht door JerryM »

en op een harde ondergrond.
"You see this? This is what you want, but you can't have.... unless I let you."
- STM

"You can't trust everything you read on the internet."
- Abraham Lincoln
dbj

Bericht door dbj »

Een harde ondergrond? Geen probleem hier, betonvloer. En de weegschaal op dezelfde plek laten staan moet ook lukken.
Dank kitten voor het noemen van het beste moment om te wegen, dat wist ik niet.
Nu nog op zoek naar de betrouwbaarste weegschaal :lol: Welke staat als "best getest" in een of andere lijst....
kitten

Bericht door kitten »

Denk dat dat niet veel verschil maakt. Ik heb de mijne van http://www.ibood.com" onclick="window.open(this.href);return false; maar daar moet ie maar net voorbij komen. Ik denk dat een beetje Blokker ook prima weegschalen heeft en bij de Lidl komen ze af en toe voorbij...
Tigerlily

Bericht door Tigerlily »

Wat ik me nu steeds afvraag wat een goede weegschaal is, is dat dan een digitale of zo'n oude met draaischijf enzo??

welke is betrouwbaarder?
Bitemarks

Bericht door Bitemarks »

Als je het echt precies wilt weten, moet je misschien een digitale kopen. En dan niet zo'n goedkope, maar een heel dure. En die moet je dan ook nog minstens één keer per jaar eiken door er een paar gewichten op te zetten en kijken of hij bij een gewicht van 50kg echt 50kg aangeeft. Ik neem aan dat die dingen bij de weight watchers op zo'n manier geëikt zijn.

Maar vind je dat 't echt veel uitmaakt of je weegschaal een paar ons of een pond van de werkelijkheid afwijkt? Zolang je altijd dezelfde weegschaal gebruikt, kun je prima bijhouden of je bent afgevallen of aangekomen. En als je op drie verschillende huis-tuin-en-keuken-weegschalen gaat staan, kan er zomaar een kilootje verschil tussen zitten. Ik zou gewoon een goedkope kiezen. Digitaal leest makkelijker af als je onsjes wilt tellen.
Was, meint ihr, will aus mir werden
.Gutes oder boses?
Therapy?
Tigerlily

Bericht door Tigerlily »

ik zelf vind een digitale ook makkelijker ja, dan moet ik nog es een keer naar de blokker ofzo om er 1 te gaan halen,

die bij mijn ouders meet mijn gewicht niet en de analoge is een beetje stuk.
dbj

Bericht door dbj »

Gaat nu naar de winkel en koopt een digiweegschaal :bye:
justes

Bericht door justes »

je kunt beter een analoge nemen. digiweegschaal. Stap je met links op, heb je een ander gewicht dan met rechts. Leun je naar voren heb je een ander gewicht dan naar achteren.
JerryM

Bericht door JerryM »

stil staan?

probleem heb je met analoge ook, alleen zie je dat wijzertje van te ver om de schommelingen goed af te kunnen lezen
"You see this? This is what you want, but you can't have.... unless I let you."
- STM

"You can't trust everything you read on the internet."
- Abraham Lincoln
kitten

Bericht door kitten »

Ik heb inderdaad ook liever digitaal. Dan kan ik rechtop staan, tot ie piept en dan kan ik op mijn gemakje eraf stappen en het resultaat aflezen. Bij een analoge moet ik tijdens het wegen kijken en is het aflezen grover.
faery

Bericht door faery »

Vanaf 6 januari is er een glazen digitale weegschaal te koop bij de Lidl :)
Plaats reactie