Verdrietig of boos? Kom maar op het troostbankje.

OT = Off Topic. Alles wat niets met BDSM te maken heeft dus...
tijgie{K}

Re: Verdrietig of boos? Kom maar op het troostbankje.

Bericht door tijgie{K} »

knuff voor fix en astarte. Huis ongemakken en geld ongemakken zijn niet leuk!!

Ik heb een, gelukkig tijdelijk, fysiek ongemak. Vandaag is mijn spiraal vervangen door een nieuwe en daardoor voel ik me een beetje bluh. Het doet niet heel erg zeer, maar net genoeg om niet helemaal fit te zijn.

Edit: Bah! Ik probeerde net op te staan, maar dat was niet fijn!! Geen pijn, maar een heel raar gevoel in mijn buik Meuh....

Het gaat wel weer over, maar een knuff zou wel fijn zijn. :)

Klukkie is ongelooflijk lief en zorgzaam voor me. Hij is ook mee gegaan naar de huisarts toen de spiraal gezet werd. Ze zei dat bijna alle vrouwen die een spiraal laten plaatsen alleen gaan. Kluk was gewoon een uitzondering!!! :shock: Maar hij vindt het niet meer dan normaal dat hij meegaat. Op zulke momenten realiseer ik me nog meer met wat voor kanjer ik ga trouwen. :inluv: :inluv:
Laatst gewijzigd door tijgie{K} op 27 dec 2010, 23:04, 2 keer totaal gewijzigd.
All people smile in the same language.

We are angels with but one wing, and to fly we must embrace each other

Impotence: Nature's way of saying "No hard feelings".

juffie
Site Admin

Bericht door juffie »

Knufff!!

Zulke dingen zijn altijd meh. Maar, chocola helpt!

:close_knuf:
MILF :grin_ani:
tijgie{K}

Bericht door tijgie{K} »

Dank je wel juffie lief. :close_knuf:

kitten

Bericht door kitten »

Oh, ik ga dan juist liever alleen. Daar wil ik geen vent bij hebben. ;)

*warm buik-kruikje aangeeft*
Gilraen^

Bericht door Gilraen^ »

Ik normaal ook niet, maar een Hertz erbij zou ik wel leuk vinden denk ik. Alleen komt er hier geen spiraal ding in ;)
Ravelijne

Bericht door Ravelijne »

Ik kom even sippen over mijn winterdip. Hij is minder erg dan vorig jaar, toen was het echt elke dag vechten om voor een lampje te gaan zitten in plaats van plannen te gaan maken om voor een trein te springen. Ik ben blij dat het dit jaar niet zo zwaar is. Maar...

...ik doe zo weinig, vooral mensen niet zien/spreken of ergens heen gaan. Binnen de huiselijke sfeer gaat het wel, maar ik steek mijn neus niet meer buiten de deur, zelfs niet online. Als ik eenmaal 'buiten' ben, gaat het wel (even), maar er ligt gewoon een dikke, smorende, wollen deken over mijn hersens waar ik me eerst doorheen moet vechten en dat lukt de meeste dagen niet. Het gaat wel weer over, in de lente, maar ondertussen... Best vermoeiend. :icon_sad:
eireann
Site Admin

Bericht door eireann »

we zullen morgen proberen het er uit te knuffelen! Als het niet werkt is het knuffelen toch lekker :)

Wat vervelend zeg :kiss:
**Self Rescuing Princess**
Subbeding_A

Bericht door Subbeding_A »

ik ben dus gelukkig niet de enige die ergens half oktober gaat roepen dat het wel weer half februari/maart mag zijn! Bij mij komt ie dit jaar juist heftiger binnen dan vorig jaar.. toen heb ik heel erg geleefd op het licht dat werd veroorzaakt door de sneeuw, dat heeft me er echt doorheen geholpen. Hier ligt nu geen sneeuw.. ik ga verhuizen naar het zuiden!!!:p...
maar idd.. ik kan ook niet wachten op het voorjaar.. of op helder vriesweer met veel zon en licht!!

ik weet dat ik baat heb bij naar buiten gaan...daglicht opzoeken (huisje is vrij donker), maar te lamlendig om van de bank af te komen, de energie en fut niet om toe te geven aan mijn eigen verstand..... IK WIL ZON!!!
skaoot

Bericht door skaoot »

Dikke zomerse zonnige knuffel voor de winterdip-mensjes. Ik vind maandag-dip al verschrikkelijk, en dat is maar een dagje. Heel seizoen is niet hip nee, op naar einde winter!
This heart gets stronger, this skin gets thicker, this mouth gets louder (Danko Jones)
Oh a shiny squirrel in your pants!
Crownless

Bericht door Crownless »

Aw, chippie! Das echt heel kut! Hopelijk is er iets te redden...

Mijn buik doet pijn. Sinds dinsdag. Opgezwollen. Ik zal wel weer iets verkeerds gegeten hebben waar mijn buik door van slag is. Teveel vet, teveel kruiden, teveel suiker en te weinig vezels. Stomme prikkelbare darm. Mijn buik voelt als een ballon. En mijn bh zit zelfs te strak erdoor. Doet ook weer pijn. Ik wou dat ik ergens een gat kon prikken waardoor de lucht eruit kon maar ondertussen zit ik te wachten op scheten die niet komen omdat mijn darmen schijnbaar zijn gaan staken.

En fuck, ik wil morgen gewoon alcohol drinken en me tonnetje rond eten maar dan duurt het nog wel een paar dagen voor het over is. Het stomme is ook dat wanneer ik nu fanatiek gezond ga doen, m'n verteringsstelsel in overdrive gaat.

En aw man, ben ik alweer niet aant slapen als de chemische misselijkheid van m'n meds inslaat. Bwuh.

Mijn lijf is stom.
If history repeats itself, I'm so getting a dinosaur!
tijgie{K}

Bericht door tijgie{K} »

Knufffel lieve Crownless. Ik weet gedeeltelijk hoe rot dat is, want Kluk heeft het ook. :close_knuf:

Sabrina

Bericht door Sabrina »

Knufffffffff voor Crownless! Ik ken 't gevoel helaas maar al te goed, Romanticide en ik hebben 't allebei ook. Bij mij sloeg 'ie voor kerst op hol, om eerste Kerstdag compleet te ontploffen, waardoor ik zelfs 't kerstdiner van m'n vader verpestte :icon_sad:. Ik hoop dat 't bij jou gauw overgaat zodat je vanavond wel lekker kunt genieten! :close_knuf:

Ook een knuffel voor chippie, kapotte auto is echt niet leuk gewoon!
"Say you'll share with me one love, one lifetime. Say the word and I will follow you. Share each day with me, each night, each morning. Love me, that's all I ask of you" The Phantom of the Opera - All I Ask of You
eireann
Site Admin

Bericht door eireann »

Ow Chip wat een tegenvaller! Verdorie.... :cry:

en knuffels voor de mensen die zon nodig hebben!
**Self Rescuing Princess**
Gilraen^

Bericht door Gilraen^ »

*Knuffelt degene die het nodig hebben!!!*
Mijn buik doet ook raar... Pijn, beter, PIJN, beter. Gezwollen ook.
curious

Bericht door curious »

hoor op het moment heel veel mensen klagen over buikpijn .. waart volgens mij een buik griep virusje rond, wat nasty dingen doet met je darmen ...
Sterkte een een zachte aai over alle auwa buikjes. :close_knuf:

Chippie rot om je oude jaar zo af te sluiten, sterkte :close_knuf:
Plaats reactie