Vrolijk!
Re: Vrolijk!
yeah voor het corset al heb ik het nog niet gezien
Damn wat een sneeuw ligt er hier.
Me likes
Damn wat een sneeuw ligt er hier.
Me likes
ik begin nou wel weer beetje genoeg te krijgen van het sneeuw.. this hier inmiddels ijs geworden en ben er spuugzat van..
op mijn mountainbike flikker ik drie keer om, omdat ik gewoon uitglijd doordat hier slecht (lees extreem slecht) wordt gestrooid..
effin ik ben beetje te hard op mijn pols terecht gekomen maar kan nog fatsoenlijk typen dus schade valt wel weer mee, knie heeft niet al te grote klap gehad..
ondanks dat ben ik en GIgantisch melig want lach gewoon in een deuk om mijn eigen glij partij.. en ben gewoon VROLIJK!!!
op mijn mountainbike flikker ik drie keer om, omdat ik gewoon uitglijd doordat hier slecht (lees extreem slecht) wordt gestrooid..
effin ik ben beetje te hard op mijn pols terecht gekomen maar kan nog fatsoenlijk typen dus schade valt wel weer mee, knie heeft niet al te grote klap gehad..
ondanks dat ben ik en GIgantisch melig want lach gewoon in een deuk om mijn eigen glij partij.. en ben gewoon VROLIJK!!!
zo de eerste post weer vanuit nederland. dus jaaah met enorm veel vertraging en een aantal keren angst dat het toch nie door zou gaan...ben ik toch in nederland aangekomen
sjucht.
morgen lekker oudjar vieren
kan niet wachten!!!!

morgen lekker oudjar vieren

- JJV

~\v/~
yeah
vrolijk dat ik een fijne wandeling in Finland had en uitkwam waar ik wilde zijn. Vrolijk omdat ik een hele middag met een goede vriend in de boekwinkel heb gezeten en thee heb gedronken en heb gelachen.
Als die taal niet zo verdomde moeilijk was dan wist ik het wel. Dan ging ik hier wonen.
vrolijk dat ik een fijne wandeling in Finland had en uitkwam waar ik wilde zijn. Vrolijk omdat ik een hele middag met een goede vriend in de boekwinkel heb gezeten en thee heb gedronken en heb gelachen.
Als die taal niet zo verdomde moeilijk was dan wist ik het wel. Dan ging ik hier wonen.
- Voleuse
Ik ben ook supervrolijk! Schoolopdrachten gaan goed, in de liefde gaat het goed (
), en ben nu lekker bij mijn familie 

I need you to press me down before my body flies away from me ~ Tune yards, Powa
- Sabrina
[TMI-warning]Toen we vannacht thuis kwamen, was ik dóódmoe, maar toen ik in bed lag heb ik de eerste uren nog lang niet geslapen
. Hij heeft me heerlijk verwend en ik heb me helemaal kunnen laten gaan zonder enige angst voor schaamte of prestatiedruk of andere bullshit waar ik normaal heel veel last van heb, en 't was gewoon superfijn en superyay en ik heb 'm wel honderd keer bedankt omdat het zo fijn was en ik eindelijk mezelf heb kunnen laten gaan! Hij heeft me heerlijk gebeft en genomen met een grote vib en ik ben meermaals klaargekomen en 't was zo fucking awesome! Daarna ben ik overigens wel in een haast comateuze slaap gedonderd, want toen was ik echt op
.
Maar yay! What better way to start the new year...

Maar yay! What better way to start the new year...

"Say you'll share with me one love, one lifetime. Say the word and I will follow you. Share each day with me, each night, each morning. Love me, that's all I ask of you" The Phantom of the Opera - All I Ask of You
- Crownless
You go girl! En you go dude! Goed begin indeed. 

If history repeats itself, I'm so getting a dinosaur!
- juffie
- Site Admin
Heel herkenbaar sabrina. Hier ook iemand met die issues. Voelt inderdaad heerlijk als je het even kan loslaten. Blijf er nog wel een hele tijd mee worstelen, maar nu geloof ik er tenminste in dat ik er ooit vanaf kan komen. Maakt me ook heel blij en dankbaar!
- JJV
hier is't eerste merkwaardige verzoek al weer binnen
.. of ik 'even' naar suid afrika wil komen
ach ja joh
* grin *
doen we ff
.. of ik 'even' naar suid afrika wil komen
ach ja joh
* grin *
doen we ff
~\v/~
- Sabrina
Ik weet wat je bedoelt! Ik vind 't wel jammer dat 't lukte omdat ik gedronken had, maar nou ja, het heeft er wel voor gezorgd dat ik weet hoe awesome 't voelt om dat loslaten te kunnen!Gilraen^ schreef:Heel herkenbaar sabrina. Hier ook iemand met die issues. Voelt inderdaad heerlijk als je het even kan loslaten. Blijf er nog wel een hele tijd mee worstelen, maar nu geloof ik er tenminste in dat ik er ooit vanaf kan komen. Maakt me ook heel blij en dankbaar!
En ik vond 't inderdaad een heel goed begin van 't nieuwe jaar!

"Say you'll share with me one love, one lifetime. Say the word and I will follow you. Share each day with me, each night, each morning. Love me, that's all I ask of you" The Phantom of the Opera - All I Ask of You
Ik was nuchter, maar keer erna was toch alweer stuk moeilijker loslaten. Ook meer aandacht erop gevestigd en dat maakt me nog meer verlegen, maar het heeft gewoon tijd nodig. En al is het niet meteen, uiteindelijk dringt langzaam wel alles door in mijn harde kop
.
Denk dat beetje drinken hier ook wel zou helpen, maar heb ik te weinig ervaring mee om zeker te weten. Denk dat het meer enkel op dat moment helpt voor mij, maar minder doorwerkt naar andere keren. Ben in elk geval blij dat ik er niet meer alleen tegen worstel.

Denk dat beetje drinken hier ook wel zou helpen, maar heb ik te weinig ervaring mee om zeker te weten. Denk dat het meer enkel op dat moment helpt voor mij, maar minder doorwerkt naar andere keren. Ben in elk geval blij dat ik er niet meer alleen tegen worstel.
:smiley_panic: :smiley_panic: :smiley_panic: me is just a little heppy :smiley_panic: :smiley_panic: :smiley_panic: