Ik doe niet aan nieuwjaar voornemens, maar ik ga het toch eens proberen.. Ik heb een filmpje in elkaar geflanst met audio en beeld met allemaal motiverende fotos, clipjes die ik inspirerend vind (rachel brice tribal fusion bellydance bijvoorbeeld) en oude fotos waar ik erg dik op lijk en fotos van lichamen die ik erg mooi vind. Daar heb ik een liedje van de soundtrack van Avatar onder geplakt en aantal zelfgemaakte JPG's met motiverende quotes en wat ik wil bereiken tussen geplakt en tadaaa: een filmpje van 3+ minuten om te kijken als ik naar chips verlang of ongezonde shit.
Nu nog een korte playlist maken met uptempo liedjes zodat ik die kan afspelen als ik hier thuis op de crosstrainer sta die ik nu niet eens gebruik.

Ik merk dat series kijken tijdens het sporten niet werkt, liedjes werken beter omdat ik weet hoeveel liedjes het duurt voor de work out is afgelopen en dan gaat de tijd sneller. Ik wil elke dag op dat ding staan dus ik ga beginnen met een korte work out van tien minuten.. beter iets dan niets en dan zo opbouwen door er elke keer een liedje achter te plakken.
Ik hoop dat ik het volhoud, ik heb al erge depressieve gevoelens en totaal niet tevreden zijn met je lichaam helpt daar niet echt bij.