En een geweldige oud en nieuw!
En een winnend staatslot!
En het liefste vriendje van de wereld!
En complimentjes over lieve welpjes!
En gewoon compleet happyyyyyyyyyyy....
mijn jaar is gewoon kick ass begonnen
lekker lol gehad 2 dagen lang
eerste shoots al geplanned
en nu bezig om samen met een vriendin een fetish act te gaan vormen
Op een ongerelateerd onderwerp. IMP b clean! Eindelijk heb ik mezelf er toe kunnen zetten om te testen of ik wel nog helemaal gezond was in de geschutskoepel.... was er door... iets wat dubieuze acties van me ex een beetje bang voor geworden... en na ruim 6 maanden (als in 6maanden ofzo geleden kwam ik er achter) heb ik de stap gezet... En alles is in orde!
@ Toran! Wij hebben uit diezelfde serie o.a. e. coli, ebola, Epstein-Barr virus, chicken pox, MRSA, staphylococcus aureus, Lyme en nog een paar andere schattige griezels .
"Say you'll share with me one love, one lifetime. Say the word and I will follow you. Share each day with me, each night, each morning. Love me, that's all I ask of you" The Phantom of the Opera - All I Ask of You
"Say you'll share with me one love, one lifetime. Say the word and I will follow you. Share each day with me, each night, each morning. Love me, that's all I ask of you" The Phantom of the Opera - All I Ask of You
Wow.. eindelijk kan ik weer eens op dit bankje plaatsnemen...
Na een heftig jaar vol met negatieve dingen heb ik nu eindelijk iets zeer positiefs te melden.. ik heb een dinnetje (zie voorsteltopic )
Mijn jaar kan niet beter beginnen.. ik ben vrolijk, blij, happy, noem het zoals je wilt.. maar gelukkig is nu ff het meest toepasselijke woord..
*maakt een sprong in de lucht*
Don't judge a book by it's cover... discover what you can do with the book..
The best way to make your dreams come true is to wake up....