Ik heb Bryan wel wat dingen moeten leren over z'n haar. Dat een borstel handiger is dan een kam. En dat creme-spoeling echt wel werkt om het makkelijker te borstelen. En dat gel niet de beste manier is om z'n haar in toom te houden, want dan krijg je zo'n harde plak op je kop. Dus nu gebruikt hij een of ander glimmend spulletje (wat ik nog steeds wat overdone vindt, maar beter dan gel. En het is ook wel nodig, want zijn haar pluist nogal snel) om z'n haar in bedwang te houden. En hij wast z'n haar elke dag (rare jongen). Met 2-in-1 shampoo, want dat is snel. En hij gaat nog vaker naar de kapper dan ik

Ik vind sowieso dat lang haar wel af en toe moet worden bijgeknipt vanwege dode punten. Soms zie ik van die metalheads die superlang haar hebben, maar wat echt tot op de helft pluist omdat de punten zo ontzettend gespleten zijn. Ga dan eens naar de kapper joh, das toch niet fijn om je hand doorheen te halen?
Overigens moet ik nu denken aan een jongen op een metalforum waar ik ooit zat die postte: oh nee, ik heb hoofdluis! Nu moet ik mijn lange haar waar ik zolang op gespaard heb afscheren! Noes!!!
Waarop iedereen meteen insprong met 'nee joh, daar zijn shampoo's voor en speciale kammen en afscheren hoeft allang niet meer, das zo ouderwets' en 'alleen als al het andere niet helpt, moet je scheren eens overwegen'. Hij had ook wel echt een mooie lange bos stijl blond haar. Zou idd echt zonde zijn geweest.