Vrolijk!

OT = Off Topic. Alles wat niets met BDSM te maken heeft dus...
Voleuse

Re: Vrolijk!

Bericht door Voleuse »

Tof iezje! Heeft t nog een speciale betekenis?
I need you to press me down before my body flies away from me ~ Tune yards, Powa
petra

Bericht door petra »

cool iez!!

dapper hoor..... mooi ook enne zal aan je denken pijn is fijn grijnsss

ooo ben vrolijk moest hier :static: :static:
iezje

Bericht door iezje »

Voleuse schreef:Tof iezje! Heeft t nog een speciale betekenis?

Ik hou heel erg van sprookjes legendes en vertellingen.. En t laatste jaar blijven vooral verhalen over Odin erg hangen (mede dankzij American Gods van Neil Gaiman).
Vandaar een raaf
kitten

Bericht door kitten »

Gisteravond was tof en vanmorgen was ook tof! :static:
Heerscher-vd-nacht

Bericht door Heerscher-vd-nacht »

+1 ;) ;)
Penny: "Where are you going?"
Sheldon: "wherever the music takes me, kitten."
Mack

Bericht door Mack »

Laura & ik vieren vandaag dat we elkaar nou een jaar echt kennen (afgezien van dat "love @ first bite" moment). :inluv: :static: :kiss:
I'm whelmed. Not overwhelmed, not underwhelmed, just the right amount of whelmed.
skaoot

Bericht door skaoot »

iezje schreef:
Voleuse schreef:Tof iezje! Heeft t nog een speciale betekenis?

Ik hou heel erg van sprookjes legendes en vertellingen.. En t laatste jaar blijven vooral verhalen over Odin erg hangen (mede dankzij American Gods van Neil Gaiman).
Vandaar een raaf
goed boek! En heel erg mooi plaatje! Ben benieuwd naar resultaat, zoek nog steeds iemand die vogels in zwart doet op n manier die ik ook op mn rug wil :)
This heart gets stronger, this skin gets thicker, this mouth gets louder (Danko Jones)
Oh a shiny squirrel in your pants!
tijgie{K}

Bericht door tijgie{K} »

Whieeeeee, super jongeren feest gehad gisteren!!! :static: Mijn billen zijn rood/blauw en pijnlijk en ik woeiiiiii lekker verder. En en en nadat ik in de bar heel hard heb staan verkondigen dat naalden doodeng zijn en ze niks voor mij zijn, heb ik er later toch twee !! in mijn arm laten zetten. :smiley_panic: :banana: *verhuist even naar het trots op topic* :biggrin:
All people smile in the same language.

We are angels with but one wing, and to fly we must embrace each other

Impotence: Nature's way of saying "No hard feelings".

kitten

Bericht door kitten »

Ik ben HEEL eBay aan het leegkopen!! :smiley_panic: :static: Allemaal dingetjes van 99 dollarcent (79 eurocent) met free shipping. :mrgreen: Suffe dingen zoals boek-clip-ledlampjes voor de kids, want die lezen graag in bed, maar delen wel 1 kamer, dus het grote licht moet uit. En een van kleur veranderend ledlampje in waxinekaarsjesvorm. En een stukje olierechten in North Dakota. En een tasje voor Jongste zijn DS Lite. En van die suffe pareltjes die je in water kan leggen en waar je dan plantjes in kunt laten groeien. En een sleutelhanger MicroSD naar USB converter.

Oh, heeft er hier iemand een DSi? Ik heb per ongeluk een Nintendo DSi Clear Cover Skin Crystal Case gekocht. Hij stond op 1 dollarcent en de veiling liep af en ik zag pas na het kopen dat het niet voor de DSLite maar voor de DSi was. :mrgreen:

Shopping verslaving FTW! :static:
kitten

Bericht door kitten »

eBay schreef:Buying Reminders
(Last 31 days)
I need to leave feedback for 20 items.
:zak: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
eireann
Site Admin

Bericht door eireann »

LOL !!
**Self Rescuing Princess**
juffie
Site Admin

Bericht door juffie »

Wat zij zegt! :mrgreen:
MILF :grin_ani:
MrsLolSMurfin

Bericht door MrsLolSMurfin »

dwangbuisjongen schreef:Ben nu even vrolijk omdat deze jongen zodadelijk met bus-->trein-->taxi naar Dominas-Mistica-meet gaat.
En reserveerd voor morgen alvast een plek op het troostbankje...

Ja, want dwangbuisjongen heeft de aankondiging heel goed gelezen.
volgens mij ben je nu juist heel vrolijk en zit je zeker niet op het troostbankje want al word er normaal zelden gespeeld met anderen dan hun partner, je had nu de mazzel dat lieve LL wat dingen met je gedaan heb ;)

maar ook al was er niet gespeeld met je, had je nog niet op de troostbank gehoeven want je wist van te voren dat de kans nihil was voor een spel.
maar wel een giga grote kans op een beregezellige avond ;)
en hoe kan je troost nodig hebben? als je vantevoren al weet dat het niet gaat gebeuren.
dan heb je wel gelezen maar het niet helemaal begrepen ;)

maar zoals ik al zei je had mazzel dus geniet er van ;)
dbj

Bericht door dbj »

MrsLolSMurfin schreef:want al word er normaal zelden gespeeld met anderen dan hun partner, je had nu de mazzel dat lieve LL wat dingen met je gedaan heb ;)

maar wel een giga grote kans op een beregezellige avond ;)

maar zoals ik al zei je had mazzel dus geniet er van ;)
Dank je wel. En gezellig was het zeker, vanochtend bij het ontbijt nog hierover nagepraat met phedre en Petruss.
Was wel een korte nachtrust, zoals te verwachten daar...

Dat ik soms iets niet goed begrijp of verkeerd opvat, komt wel vaker voor bij mij.
Maar het valt me wel op dat eenieder daar in Zaanstad op de lokatie er geen problemen van maakt, maar er gewoon goed weet mee om te gaan.
Dat is voor deze jongen toch wel een positief signaal, die ik elders op vergelijkbare meetings vrijwel nooit tegenkom.
kitten

Bericht door kitten »

dwangbuisjongen schreef:Dat ik soms iets niet goed begrijp of verkeerd opvat, komt wel vaker voor bij mij.
Geeft niet. Zolang je het oprecht probeert kan ik heel geduldig zijn. Maar mijn opmerking/tip was echt goed bedoeld.
Plaats reactie