Gewoon vrolijk, want gisteren was leuk en gezellig op de jongerenmeet, en vandaag was ook leuk en gezellig met Guitar Hero Geslaagd weekend = ik vrolijk!
This heart gets stronger, this skin gets thicker, this mouth gets louder (Danko Jones)
Oh a shiny squirrel in your pants!
Ja ik ben beter op gitaar. Maar niet heel veel beter. En Smorph kan wel goed drummen. En dat kan ik dus eeeeecht niet. Dus ik denk dat gekeken naar gemiddelde GH skills, hij toch wint. Moeten we toch ook een keertje zangkwaliteiten vergelijken
This heart gets stronger, this skin gets thicker, this mouth gets louder (Danko Jones)
Oh a shiny squirrel in your pants!
Whoohoo! I kick ass! Door m'n dufhoofdheid lukt het me vaak gewoon niet om op te letten in mijn colleges van Teaching English in Practice, een vakdidactisch vak, en toch kreeg ik vandaag m'n lesplan terug met NUL FEEDBACK! Hij is nu al zo goed dat ik 'm niet meer hoef te verbeteren! Whoo-fecking-hooooooooooooooooo!
"Say you'll share with me one love, one lifetime. Say the word and I will follow you. Share each day with me, each night, each morning. Love me, that's all I ask of you" The Phantom of the Opera - All I Ask of You
Vandaag erg vrolijk omdat:
1. Ik een schattig jong schoolmeisje van '16' heb gezien en gesproken. wees gerust, een vorm van roleplay met een volwassen dame
2. Mijn auto weer een jaar mee kan (APK), slechts 160 euro kwijt
Overigens vreemd, dat zaken die vorig jaar werden aangekondigd om te laten vervangen, dit jaar niet vervangen hoefde te worden
3. Ondanks alle spanningen van de laatste tijd, bloeddruk weer 'normaal' is.
Caption foto op fetlife: The dark scary place my mind can be at some times...
Hertz: about 14 hours ago
whit time and lot of love
i will try bring light on every dark place
of your soul
where i fail i will make a solid door
so when your ready u can close it
to never return there again.
Gille *traantjes van ontroering* (ongesteld zijn maakt me nog emotionelere doos dan ik al ben )
Vraag niet hoe ... ik weet het niet maar het is me donderdag gelukt om door die mega examen vrees heen te breken en een nagenoeg perfect examen af te leggen.....
Met andere woorden eindelijk mijn laatste deel examen gehaald en volgende week kan ik met stage beginnen
Oh jah....sjugt....dan is er daarna nog wel zoiets is als het eindexamen doen maar dat negeer ik nu nog maar even. Wil nu gewoon ff blij en happy hiermee zijn