Verdrietig of boos? Kom maar op het troostbankje.

OT = Off Topic. Alles wat niets met BDSM te maken heeft dus...
vode

Re: Verdrietig of boos? Kom maar op het troostbankje.

Bericht door vode »

ik voel me een beetje melancholisch. Ik kan er mijn vinger niet zo goed op leggen. Ik heb vandaag herinneringen opgehaald op facebook met mijn vader. Ik ben nu naar muziek van mijn zus aan het luisteren. Ik droomde vannacht dat ik een baby had gekregen en ben daar al de hele dag een beetje overstuur van omdat toen ik wakker werd die baby weg was. Mijn zus zit thuis met een lumbago en gebruikt de 5minuten die ze achter de PC recht kan zitten om met mij te mailen over hoe het gaat met de therapie en vertelt hoe haar revalidatie gaat na 3 keer door haar rug te zijn gegaan in 3 weken. Mijn vriend is lannen bij een vriend en ik zit thuis in bed met de katten en een warme laptop op schoot.

Ik hou niet zo van deze momenten.. alles is eigenlijk goed, er is geen aanwijsbare reden waarom ik me kut zou moeten voelen, ik zou me net heel dankbaar moeten voelen voor alles, maar toch. Het enige waar ik aan denk waarom ik me kut voel, is omdat ik in dit hele plaatje genaamd mijn leven, heel erg de aanwezigheid/warmte/stem van mijn moeder mis.. Ik vergeet gewoon soms hoe haar stem ook alweer klonk na 6 jaar.. Gelukkig kan ik het me nog heel levendig herinneren hoe ze rook en hoe ze knuffelde..
JerryM

Bericht door JerryM »

ik baal.

lig nog altijd te hoesten, hoewel de dag griep al weer anderhalve week achter me ligt.
En krab me een slag in de rondte, want ik ben allergisch/gevoelig voor iets, maar weet nog niet wat. heb wel een soort van antiallergiepilletje genomen, maar dat duurt een tijdje voor dat werkt. als het al werkt. en om dat bij juffie in bed af te wachten is ook niet handig, woel haar telkens wakker, en de rust kan zij beter gebruiken.

meh.
"You see this? This is what you want, but you can't have.... unless I let you."
- STM

"You can't trust everything you read on the internet."
- Abraham Lincoln
dbj

Bericht door dbj »

Ben weer bij dat stomme kutwijf trut van een psych geweest. Er gesproken over mijn belangstelling voor SM (lees: bondage; opsluiting; in dwangbuis; etc.) en ze verklaarde mij nog nèt niet voor "geestesziek"....
Dat mens zei er wel ff bij dat het beter is om mijn vriendenkring ergens anders te zoeken dan in SM. Oh, waarom vindt U dat vroeg ik en kreeg als enige reactie "omdat ik dat vindt!". Geen verdere motivering.... Ze is net als mijn ouders, niets motiveren en volstaan met het zeggen "omdat IK het zeg!"....

Toch wilde ze van mij weten waarom ik zo graag vastgebonden en/of opgesloten zou willen zijn? "In een gevangenis wil je niet zijn, dus waarom vindt het dan toch leuk om opgesloten te worden" was haar vraag. Dus ik moest ter plekke uitleg gaan geven over wat zulke dingen met mij doen, hoe ik het beleef en mijn gevoelens daarbij enzovoort. Néé, dat kàn deze jongen niet, ik heb er geen woorden voor en het lukt mij ook niet om zulke zaken goed te verwoorden. En al helemaal niet tegenover een hulpverlener; en ze heeft kennelijk al haar standpunt ingenomen lijkt het wel...

Weer zo'n moeilijk gesprek gehad en het lukt mij maar ook niet om daar een dikke punt achter te zetten. Dat kutwijf trut wil dat er telkens een vervolgafspraak is....
vode

Bericht door vode »

Niet mee doorgaan... er bestaan echt wel psychologen die daar begrip voor hebben... Ik heb nog een jonge vrouw als psych en dat bevalt me heel goed, ze had ook onwijs veel begrip voor mijn vriendenkring van SM'ers en ze begreep ook prima -zonder dat ik het uit moest leggen- waarom SM iets liefdevols kan zijn. Ik was bijna flabbergasted dat van iemand die zelf niet aan SM deed (dat kon ik aan d'r vragen opmaken denk ik) wel gewoon zo relaxed ermee om kon gaan en vragen kon stellen en er de goede kant van in kon zien.

Als je niet tevreden bent, dan moet je gewoon even verder zoeken. Er moest vertrouwen zijn tussen jou en je psych en dat heeft zij niet echt tegoed gedaan door zo kort door de bocht te zijn over jou voorkeuren.
Crownless

Bericht door Crownless »

Ben je verplicht om daar naar toe te gaan? Zo niet, kun je de afspraak afbellen en zeggen dat je geen vervolgafspraak wil omdat je er geen vertrouwen meer in hebt. Als ze dan doorvraagt kun je nog altijd antwoorden 'omdat ik het zeg'. ;) wat een onhulpverlenend antwoord trouwens, dat 'omdat ik het zeg.'. Daar heb je echt niks aan.

Het stomme is dat seksuele exploratie door hulpverleners wordt gezien als afwijkend gedrag. Ok, vooral bij pubers, maar alles wat niet bij de standaard hoort wil nog wel eens in verband gebracht worden met grensverlegend destructief gedrag of gezien worden als een symptoom van 'iets'.
If history repeats itself, I'm so getting a dinosaur!
Heerscher-vd-nacht

Bericht door Heerscher-vd-nacht »

Mijn auto is stuk.... En wat oorspronkelijk begon met een "dat fixen we donderdag" wel even.... is inmiddels uitgelopen dat ik niet weet wanneer ik mijn autootje weer terug heb. Wat ik wel weet is dat het duur gaat worden :(

BLEH!
Penny: "Where are you going?"
Sheldon: "wherever the music takes me, kitten."
iezje

Bericht door iezje »

huisarts bezocht.
Daar pillen gekregen om me rustiger te krijgen. Zodat we volgende week kunnen kijken of wat ik voornamelijk last van heb nu een depressie of een bijna depressie is.
Daarnaast was huisarts totaal niet te spreken over de hulpverlening die we nu hebben. Ik heb adressen gekregen van hulpverleners waar ze goede ervaring mee heeft. Tuurlijk een wachtlijst maar na vlgende week gaat mijn huisarts kijken of ze me een beetje door de wachtlijst heen kan helpen.

Daarna ben ik naar mijn werk gegaan waar ik me een uur bezig heb gehouden met mijn chef mailen (Bapo) collega mailen (Bapo), directrice zoeken (ziek) rest schoolleiding zoeken (ziek en ziek) en dan er eentje aantreffen en me daar ziek gemeld en naar huis gegaan.
De huisreis duurt normaal maar 45 minuten maar vandaag deed ik er 2 uur over. Vreselijk als je de hele tijd moet huilen.
aimée

Bericht door aimée »

Twee woorden: DIKKEEEEEEEEEEEEEEEEEEE KNUFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFF :close_knuf:
petra

Bericht door petra »

iez van mij ook een heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeele lieve knuffffffffffffffffffeelll!!!!
peetje :inluv:
dbj

Bericht door dbj »

Crownless schreef:Ben je verplicht om daar naar toe te gaan?
YEP. Drie jaar geleden een diagnose gekregen als slotstuk van een reeks gebeurtenissen. Nu blijkt dat geen slotstuk te zijn maar juist een startpunt om mij te behandelen uitgaande van de diagnose. Oké, ze hebben al wat consessies moeten doen dankzij flinke tegenwerking van mijn kant, want ik ben nou eenmaal niet iemand die maar overal "ja" en "amen" op zegt.

Dus verplicht naar zo'n psych. Omdat er hele lange wachtlijsten bestaan, en zelfs een aanmeldstop, was deze vrouw de enige waar ze mij naar toe konden sturen en dat werd ook gewoon gedaan. Kan dus niet weg of -beter nog vind ik- er een dikke punt achter zetten.
Gelukkig is het nu niet meer per 2 wkn maar 1x p/m. Dus dat is al minder vaak.
tijgie{K}

Bericht door tijgie{K} »

Maar je raakt er alleen maar gefrustreerd van. Dat is toch niet de bedoeling? Je komt zo steek steek verder.

Wat een achterlijke situatie. :omg: :close_knuf:
All people smile in the same language.

We are angels with but one wing, and to fly we must embrace each other

Impotence: Nature's way of saying "No hard feelings".

Sabrina

Bericht door Sabrina »

Maar *is niet meer zo wakker* waarom kun je verplicht naar een psych moeten dan? Like, ik kan me wel de situaties bedenken van mensen in inrichtingen en zo, maar verder? Komt vast omdat 't laat is hoor, maar mijn hoofd legt effe de link niet.
"Say you'll share with me one love, one lifetime. Say the word and I will follow you. Share each day with me, each night, each morning. Love me, that's all I ask of you" The Phantom of the Opera - All I Ask of You
kitten

Bericht door kitten »

ex heeft weer een vriendin. Ik gun hem best zijn liefjes hoor! Maar ik merk het direct in zijn afstandelijke houding. Waarom toch?? Ik ben toch niks veranderd. probeert ie nou te voldoen aan HAAR verwachtingen dat exen ruzie maken? Hij houdt zich ook niet aan afspraken: dit weekend leren ze haar al kennen ipv na mnd verkering (een afspraak om te voorkomen dat de kids verkering na verkering moeten ontmoeten als het mis gaat) en nu gaat ie ook al nieit naar de voorstelling van Oudste!! Hij is het nooit van plan geweest, de hufter! Ik had zelfs speciaal een boeketje bloemetjes gegeven, zodat ze die kon krijgen zodra ze de zaal uit kwam na de premiere, want dat was gebruikelijk en zou zo sneu zijn als Oudste dan als enige niks kreeg. wat denk je? Heect ie thuis laten liggen!! Dan is het momentum voor een bloemetje toch voorbij!?

Normaal heb ik best een leuke ex, maar vandaag is het een hufter van de bovenste plank!! En wat voor vriendin is zij, dat ze hem niet eens aanmoedigt zijn oudste dochter te gaan zien in het grote theater?? Hij is leuker als ie single is! :evil: :evil: :evil:
kitten

Bericht door kitten »

Oh en dan ook nog mopperen dat ik "zomaar beslis" dat ik die andere twee kom halen. Ik heb die kaartjes ook pas AL MAAANDEN!! Zoals een betrokken ouder dat doet. Hij had ze ook allang moeten hebben! Heb hem nog gewaarschuwd dat ze snel zouden uitverkopen. Is niet gebeurd, maar als je dat hoort, dan regel je toch kaartjes!? Hij heeft gewoon nooit willen gaan! :evil:
kitten

Bericht door kitten »

En ik belde hem dus, omdat ik een kaartje over had, waar ik hem gister al over ge SMSt had, mijn moeder kan niet mee. Gratis kaartje. Maar nee, hij moet nog boodschappen doen. Dan doe dat NU of na de voorstelling?? Maar hij had ook nog iemand daar zitten (die vriendin). Fokking NOU EN?? Die kan geen 2 uurtje alleen blijven? Hell, dan kan zij toch mooi die boodschappen doen?? Ik snap het zo ontzettend niet! En ik vind het zo sneu voor Oudste! Haar eerste optreden in het grote theater en papa geeft er geen fuck om!! :cry:
Plaats reactie