Verdrietig of boos? Kom maar op het troostbankje.
- kitten
Re: Verdrietig of boos? Kom maar op het troostbankje.
Gecondoleerd en sterkte voleuse!
-

knuffel kom ik zo irl brengen
Was, meint ihr, will aus mir werden
.Gutes oder boses?
Therapy?
.Gutes oder boses?
Therapy?
Gecondoleerd en sterkte de komende tijd. Zulke dingen kunnen er behoorlijk inhakken.
- tijgie{K}
knuffel een gecondoleerd Voleuse.
Dit is mijn klaag en zeik van deze keer.
Naast onze tv is vandaag onze wasdroger kapot gegaan. We morgen bellen om na te vragen of het zin heeft om hem te laten repareren, anders kunnen we morgen ook een hoop geld aan een nieuwe wasdroger uitgeven. Weet iemand wat het verstandigste is om te doen met een droger die niet meer warm wordt? De droger is apparaat nummer twee dus om het trio volledig te maken, zal er binnenkort nog wel wat kapot gaan.
Gelukkig hadden we nog oud katoen bondagetouw liggen en wasknijpers in onze speelkoffer. We hebben nou het trapgat volhangen met was. We waren ineens heel inventief.
We hebben wel een wasrek, maar dat is niet berekend op een complete was.
Blah wat een gedoe allemaal.
Dit is mijn klaag en zeik van deze keer.
Naast onze tv is vandaag onze wasdroger kapot gegaan. We morgen bellen om na te vragen of het zin heeft om hem te laten repareren, anders kunnen we morgen ook een hoop geld aan een nieuwe wasdroger uitgeven. Weet iemand wat het verstandigste is om te doen met een droger die niet meer warm wordt? De droger is apparaat nummer twee dus om het trio volledig te maken, zal er binnenkort nog wel wat kapot gaan.

Gelukkig hadden we nog oud katoen bondagetouw liggen en wasknijpers in onze speelkoffer. We hebben nou het trapgat volhangen met was. We waren ineens heel inventief.

Blah wat een gedoe allemaal.
All people smile in the same language.
We are angels with but one wing, and to fly we must embrace each other
Impotence: Nature's way of saying "No hard feelings".
We are angels with but one wing, and to fly we must embrace each other
Impotence: Nature's way of saying "No hard feelings".
Kan misschien nog meevallen. Een droger die niet meer warm word schreef je. Als dat alles is dan denk ik aan een sensor die defect geraakt is. Dat is zo'n technisch dingetje die bepaald hoeveel vocht erin zit en waarschijnlijk ook de temperatuur regelt. Maar weet uiteraard niet wat de leeftijd van de droger is.
Zou kunnen dat de onderdelen meevallen in prijs, maar dat je wel veel kosten hebt voor de monteur vanwege het uurloon...
Oh ja, waar bondagetouw al niet goed voor is hè. En SM'ers staan toch bekend om hun vindingrijkheid?
Zou kunnen dat de onderdelen meevallen in prijs, maar dat je wel veel kosten hebt voor de monteur vanwege het uurloon...
Oh ja, waar bondagetouw al niet goed voor is hè. En SM'ers staan toch bekend om hun vindingrijkheid?
- skaoot
Het helpt vast niet maar... *schopt stomme droger* moet ie maar niet zo stom doen en kapot gaan, puh!
This heart gets stronger, this skin gets thicker, this mouth gets louder (Danko Jones)
Oh a shiny squirrel in your pants!
Oh a shiny squirrel in your pants!
-
de voeler kan inderdaad stuk zijn of het hele verwarmingselement of iets in de electronica en bel eens een vakhandel die zijn meestal goedkoper qua uurloon dan de fabrikant (dus geen keten waar je kans hebt dat je 3 weken moet wachten tot er een gaatje in hun agenda is om te komen kijken). Of bel een paar verschillende bedrijven het zou rot zijn als je voor een paar tientjes het apparaat kan repareren terwijl er 1 verkoper is die graag geld wil verdienen aan een nieuwe die meteen zegt ow maar zou ik niet doen hij is te oud.
En heb je beide filters al gecontroleerd? En bij een luchtafvoerdroger de slang naar buiten. Zit die niet verstopt?
(werkt bij zo'n vakhandel neemt reparaties aan maar is geen monteur dus niet heel erg veel verstand van kosten en of het rendabel is om te repareren)
En heb je beide filters al gecontroleerd? En bij een luchtafvoerdroger de slang naar buiten. Zit die niet verstopt?
(werkt bij zo'n vakhandel neemt reparaties aan maar is geen monteur dus niet heel erg veel verstand van kosten en of het rendabel is om te repareren)
grom, brom gevloek en getier...

Eventjes maar... Ik ga over enkele minuten mijn 4e slapeloze nacht in....ik ben moe en dat maakt me verdrietig :gaap
Dat is niet leuk brabbel, maar hoe kun je vooraf weten dat je een slapeloze nacht tegemoet gaat?
- Voleuse
Dankjewel voor de knuffels iedereen.... Hij wordt donderdag begraven, en ik ga denk ik spreken op zijn begrafenis. Het voelt goed om zo iets voor hem te doen.
I need you to press me down before my body flies away from me ~ Tune yards, Powa
- eireann
- Site Admin
Kennelhoest is naar
kennelhoest met snot is naar en vervelend
kennelhoest met snot en koorts is ziek..
Baas heeft me naar huis gestuurd, dan duurt uur treinen best lang! Hoop dat e bus niet te lang laat wachten!
kennelhoest met snot is naar en vervelend
kennelhoest met snot en koorts is ziek..
Baas heeft me naar huis gestuurd, dan duurt uur treinen best lang! Hoop dat e bus niet te lang laat wachten!
**Self Rescuing Princess**
Slimme baas! Meid je zag er donderdag al niet zo opperbest uit.
Ik duim voor de snelle bus en duik thuis lekker in je bed! Beterschap!
Ik duim voor de snelle bus en duik thuis lekker in je bed! Beterschap!
- thaliya
Blegh...
Wel of niet doorgaan....
Wel of niet baan aannemen hier (mijn oude school wil me dolgraag terug, incl meer geld en verantwoordelijkheden - das dan wel weer errug cool)
En ik kan er met man niet over hebben want dat draait uit op ruzie
En nou kwam net de... hoe noem je dat... soort coorperatie/beveiliging van het complex waar we wonen met videomateriaal waarop oudste stief overduidelijk 'f***ing a**holes (en dan zonder de *** - opeens kan ze wel spellen...) op de liftdeuren aan het kalken is. Omgerekend 80 euro moeten we daarvoor betalen en das veel geld voor hier. En hoe reageert de vader? "Alsof zij de enige is die op de muren kalkt en waarom heb je het niet voor haar opgenomen?" Anders bemoei je je voor de verandering eens zelf met de opvoeding als je het zo goed weet allemaal.
Blegh blegh blegh
@ Voleuse: gecondoleerd! En iets zeggen is mooi... ik heb dat bij mijn oma ook gedaan en voelde goed.
@ eirann: Beterschap!
Wel of niet doorgaan....
Wel of niet baan aannemen hier (mijn oude school wil me dolgraag terug, incl meer geld en verantwoordelijkheden - das dan wel weer errug cool)
En ik kan er met man niet over hebben want dat draait uit op ruzie
En nou kwam net de... hoe noem je dat... soort coorperatie/beveiliging van het complex waar we wonen met videomateriaal waarop oudste stief overduidelijk 'f***ing a**holes (en dan zonder de *** - opeens kan ze wel spellen...) op de liftdeuren aan het kalken is. Omgerekend 80 euro moeten we daarvoor betalen en das veel geld voor hier. En hoe reageert de vader? "Alsof zij de enige is die op de muren kalkt en waarom heb je het niet voor haar opgenomen?" Anders bemoei je je voor de verandering eens zelf met de opvoeding als je het zo goed weet allemaal.
Blegh blegh blegh
@ Voleuse: gecondoleerd! En iets zeggen is mooi... ik heb dat bij mijn oma ook gedaan en voelde goed.
@ eirann: Beterschap!
And sometimes, when we shine, by walking with our heads held high (even when we are crawling),
we give permission for others to find their own path of erotic authenticity as well - Lee Harrington
we give permission for others to find their own path of erotic authenticity as well - Lee Harrington