Verdrietig of boos? Kom maar op het troostbankje.

OT = Off Topic. Alles wat niets met BDSM te maken heeft dus...
kitten

Re: Verdrietig of boos? Kom maar op het troostbankje.

Bericht door kitten »

Pffoooeeee taika! Da's niet goed hoor, als je als ouders zo lijnrecht tegenover elkaar staat! :icon_sad: Dat lijkt me echt heel erg zwaar! :hug:

(En wat mankeert hem?? Het voor haar opnemen!? Een draai om de oren moet ze krijgen!! OMG!)
phedre
Contacteer:

Bericht door phedre »

hier ook verdriet, niet boos, maar wel heel erg.... weet niet wat... geen woorden voor....
D/s met peet is sinds vorige week voorbij, na bijna 5 jaar vinden we elkaar nog steeds leuk, lief en lekker, maar ging het gewoon niet meer... misschien dat ik later nog wat uitgebreider terugkom op het waarom niet.... maar momenteel laat ik het hier ff bij.

Overigens is dit mede een van de redenen dat ik Fro heb gevraagd om weer terug te mogen... miste het best wel dat ik hier niet meer heen kon, juist op dit soort momenten.... (wat dus niet wil zeggen dat ik hier hele tijd alleen maar sip ga zitten zijn hoor, daarvoor is het leven te leuk.. als ik ff niet te moe ben om er van te genieten)
Het voordeel van slechte tijden is dat er altijd iets positiefs is om naar uit te kijken
Crownless

Bericht door Crownless »

Je bent terug!!!! *tackleknuf*

En gets, meteen met iets naars. Awwww... dat is wel echt kut, dat het maar niet werkt ondanks dat het lijkt dat alle ingrediënten er zijn: elkaar leuk lief en lekker vinden. Als je er meer over kwijt wilt, wij luisteren wel. Tot dan, innige knuf. :close_knuf:
If history repeats itself, I'm so getting a dinosaur!
JJV

Bericht door JJV »

*knuft nu vraagt later*
~\v/~
faery

Bericht door faery »

Niet fijn phe.... *knuffelt erg*
faery

Bericht door faery »

Mijn hoofd doet al de hele dag dit:

"Eigenlijk wil ik aan iemand kwijt dat ik me kut voel. Maar ik stel me vast aan, diegene vindt dan vast dat ik me aanstel. Ik zou het op WS kunnen posten, maar dat doet ik maar niet, want men reageert toch nooit omdat ze me een aansteller vinden en andere mensen hebben veel grotere problemen dan ik en daar kom ik dan maar tussendoor. Maar dat ik me al een tijd klote voel is toch al reden genoeg tot het ok zijn van dat ik me kut voel? Dat vinden ze vast nooit. Of denk ik dat omdat ik altijd lees dat mensen altijd denken dat mensen zich aanstellen. Of is het ook echt zo dat iedereen altijd vind dat ik me maar aanstel? Ik wil toch wel graag kwijt dat het niet goed gaat, want misschien voel ik me na het opschrijven beter. Maar misschien ook niet, want als er dan helemaal geen reactie komt, ga ik me daarover weer lopen opvreten want dan weet ik dat ik ga denken dat het niemand iets kan schelen en dat werkt averechts. En iedereen denkt vast dat ik me aanstel. Maar ik voel me wel echt kut."

Mijn hoofd loopt rondjes, en dat is stom. En vermoeiend.

edit: ik weet dat wat ik denk voor het grootste deel irreeel is, en vast niet zo is. Ik weet rationeel gezien wel dat mijn gevoelens er mogen zijn, en dat het echt zo is dat als ik me kut voel dat dat dan genoeg is en er geen uitgebreide uitleg/verklaring bij hoeft. Dat maakt het gevoel van me klote voelen en de hele tijd denken dat ik me aanstel en het maar zelf op moet lossen niet minder.
skaoot

Bericht door skaoot »

Ik ken het verschijnsel van hoofd dat stomme rondjes loopt en waar niet tegenop te denken valt. :close_knuf: Eruit gooien helpt vaak. En zo niet, proberen kan altijd. En knuffels (al is het online) kunnen vast geen kwaad :close_knuf:
This heart gets stronger, this skin gets thicker, this mouth gets louder (Danko Jones)
Oh a shiny squirrel in your pants!
Dropje

Bericht door Dropje »

Lieve lieve lieve feary: :close_knuf: :hug: :close_knuf:
Bitemarks

Bericht door Bitemarks »

Knufft faery

Iedereen voelt zich wel eens kut. En knuffels helpen dan... ook al zijn ze digitaal :close_knuf:
Gewoon posten dus!
Was, meint ihr, will aus mir werden
.Gutes oder boses?
Therapy?
JJV

Bericht door JJV »

* schenkt faery bakkie cacao fantasie in *
~\v/~
Sabrina

Bericht door Sabrina »

:close_knuf: Klinkt niet alsof je je aanstelt faery, juist heel goed dat je 't gewoon post hier! Online knuffels zijn niet de gouden oplossing, maar ik hoop dat ze toch een beetje helpen! :close_knuf:
"Say you'll share with me one love, one lifetime. Say the word and I will follow you. Share each day with me, each night, each morning. Love me, that's all I ask of you" The Phantom of the Opera - All I Ask of You
colet

Bericht door colet »

*knuffelt ook*
Ohoh hoe herkenbaar....maar meis, dikke knuff, want je kut voelen is gewoon ...eh....kut!
aimée

Bericht door aimée »

*dikke knuff*

Ik merk dat mijn weerstand aan het zakken is... bleer ik begin ziek te worden.. niet aan toegeven
dbj

Bericht door dbj »

tijgie{K} schreef:Dit is mijn klaag en zeik van deze keer.

Naast onze tv is vandaag onze wasdroger kapot gegaan. We morgen bellen om na te vragen of het zin heeft om hem te laten repareren, anders kunnen we morgen ook een hoop geld aan een nieuwe wasdroger uitgeven.

Blah wat een gedoe allemaal.
En? Hoe is dit afgelopen tijgie?
tessie
Contacteer:

Bericht door tessie »

Ik heb sinds zaterdag echt zo'n enorme pijn in mijn rug :nopompom: En ipv dat het minder wordt, wordt het alleen maar erger lijkt wel. Zelfs te diep ademen doet zeer :icon_sad:
Plaats reactie