Verdrietig of boos? Kom maar op het troostbankje.

OT = Off Topic. Alles wat niets met BDSM te maken heeft dus...
kitten

Re: Verdrietig of boos? Kom maar op het troostbankje.

Bericht door kitten »

Wat balen tessie! Heb je genoeg steun en hulp met de kleintjes?

Ik kom ook even klagen. Net weer gezocht naar laarzen en ik word daar altijd zo sip van. Want ik zie zoooooveel leuke laarzen die ik niet meer mag vanwege de hak! :icon_sad: En alles zonder hak is meteen zo lomp! Waarom moet dat nou? Er bestaan ook leuke, elegante dameslaarzen met platte zolen, want ik zie ze op straat lopen! Maar nooit in de winkel... :crownless: Ja, voor 200,- per paar! En da's me net teveel!
eireann
Site Admin

Bericht door eireann »

Aan de lagelaarsdragendemevrouwen vragen waar ze het hebben gekocht!

Ook graag laarzen wil.... maar met mijn kuiten ook vaak zo duur....
**Self Rescuing Princess**
lotus {P}

Bericht door lotus {P} »

ik heb ook probleemkuiten en er is ook bijna geen laars die me past. Nu heb ik eindelijk wel een paar gevonden, wel wat duurder, maar ik loop er ook wel zeker 2-3 winters op, dus dan kan het wel uit. Maar toch baal ik er wel van. Ik wil ook mooie elegante laarzen die niet megaduur zijn.
cinderella

Bericht door cinderella »

Miskopen kijken op Marktplaats? Je kunt mazzel hebben. Ik heb ook een paar laarzen die toch een te kleine kuit hadden bij thuis passen, en waar echt nog niet op gelopen was. zal iets van 50 euro hebben gekost i.p.v. 200.
toen doet er nu niet meer toe
oeps2

Bericht door oeps2 »

ik heb vorig jaar voor t eerst echte laarzen gekocht bij t westernhouse .. (met jeejee die echt supershopper is :) )
en ik wil nooit meer goedkope shit ... ik wacht liever een jaar en spaar dan ooit nog een laars van de schoenenreus of whatever voor nepzooi te dragen ..
als je je mooie laarzen goed blijft invetten en regelmatig naar de schoenmaker brengt kan je er jaren mee doen !
alleen t stiksel is al 10 jaar garantie !

eeeej dit is niet verdrietig
alhoewel ... ik spaar al een half jaar voor laarzen maar steeds is er iemand jarig in mn gezin :|
grrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr dit dan als boos/verdriet... naja gewoon ellendige toestand haha ;) :mrgreen:
tessie
Contacteer:

Bericht door tessie »

@kitten Nee geen hulp, wel advil ;) En tillen maakt het niet erger gelukkig, het zijn meer bepaalde bewegingen, of te diep ademhalen enzo.

En laarzen zijn altijd lastig ja! Leuke platte weet ik ook alleen maar dure van, en in grote kuitmaten hetzelfde.
faery

Bericht door faery »

Bedankt voor alle knuffels en pb-tjes. Jullie zijn lief! :close_knuf:
Peter^
Contacteer:

Bericht door Peter^ »

Voor goedkope laarzen op platte zolen eens naar een tweedehands (schoenen/laarzen/kleding) winkel? Of een paar paardrijlaaarzen (rubber of leer) zijn ook erg in de mode momenteel. En als je er ook nog een rijbroek bij gaat dragen, zie je er helemaal Dominant/stoer uit. :oops:
Geniet van de positieve momenten.
kitten

Bericht door kitten »

Ja... nee... da's toch niet helemaal mijn ding, sorry. ;)
tessie
Contacteer:

Bericht door tessie »

Argh mijn rug doet nog steeds vreselijk veel zeer!! Wat ontzettend naar dit :icon_sad:
thaliya

Bericht door thaliya »

Balen tessie, sterkte!
And sometimes, when we shine, by walking with our heads held high (even when we are crawling),
we give permission for others to find their own path of erotic authenticity as well - Lee Harrington
juffie
Site Admin

Bericht door juffie »

Even langs de fysio, tessie?

*voorzichtig knuffelen doet*
MILF :grin_ani:
vode

Bericht door vode »

Ik hoorde net dat ze hebben besloten dat het klinische opname word voor therapie (waarschijnlijk 3 maanden)

Dat is opzich heel goed maar waarom moet dan nu samen vallen met zo'n mooie optie qua werk. Echt supergave kans (staat meer in het CV topic). Ik weet nu echt even niet meer wat ik moet doen! Ik moet gewoon die therapie van 3 maanden gaan doen, anders zou het allemaal voor niks geweest zijn. Ik voel me nu echt helemaal toppie door die werk kans maar ik weet dat dat humeur tijdelijk is en ik die therapie echt even nodig heb.

Maar wat moet ik dan met die kans? Moet ik niks zeggen en tijdens de drie maanden wachttijd gewoon daarmee verder gaan en dan na drie maanden gewoon ja doei nu moet ik 3 maanden in therapie, ja sorry was ik vergeten te zeggen! Of moet ik eerlijk zijn en nu een mailtje sturen naar die recruiter die echt heel aardig was, en mijn situatie uitleggen dat ik dit werk echt HEEL graag wil maar dat ik vandaag te horen kreeg dat ik in therapie ga over drie maanden voor 3 maanden lang. Mijn gevoel zegt het laatste maar dan ben ik bang dat ze niet meer met mij in zee willen. :(
kitten

Bericht door kitten »

Yep. Niks zeggen, werkervaring opdoen en in ieder geval de therapie niet afzeggen. Dat zou ik doen. :hug:
aimée

Bericht door aimée »

kitten schreef:Yep. Niks zeggen, werkervaring opdoen en in ieder geval de therapie niet afzeggen. Dat zou ik doen. :hug:
+1 :close_knuf:
Plaats reactie