vragen..
Re: vragen..
Ja guilty, inderdaad.guilty^ schreef:Zoiets?. Iets anders kan ik zo gauw niet vinden over safetycalls.
Maar dan ga ik in een draadje van een ander zitten... lijkt me geen strak plan.
Gaat over op denkmodus.
- eireann
- Site Admin
Das een prima plan hoor dwangbuisjongen als het onderwerp aansluit op wat je wilt vragen en het een beetje algemeen is.
Maar nieuwe draadjes kosten ook niks, dus je kan ook een eigen draadje openen voor een vraag ! als wij (de mods) vinden dat het beter samen kan voegen we het wel samen voor je.
groet, anne
Maar nieuwe draadjes kosten ook niks, dus je kan ook een eigen draadje openen voor een vraag ! als wij (de mods) vinden dat het beter samen kan voegen we het wel samen voor je.
groet, anne
**Self Rescuing Princess**
Stoor je vooral niet aan mij.dwangbuisjongen schreef:Maar dan ga ik in een draadje van een ander zitten... lijkt me geen strak plan.

@anne: een nieuw draadje openen zonder de oude te lezen kost wel iets. Mensen die hun zegje al gedaan hebben in een draad moeten zichzelf dan herhalen. Als het goed past heeft aansluiten mi de voorkeur boven dubbeltopics.
- kitten
Welnee. Onze mods voegen dat dan gewoon samen. Evt met behulp van leden die het opmerken en even aangeven. Maar laten mensen zich vooral vrij voelen hun vragen te stellen. De beginners zijn immers nog altijd de doelgroep van dit forum.
Dank je kittenkitten schreef:Maar laten mensen zich vooral vrij voelen hun vragen te stellen. De beginners zijn immers nog altijd de doelgroep van dit forum.

Ben zoekend naar het gebruik van naalden,tijdens het ontvangen van pijn,maar heb dit nog niet kunnen vinden
wie kan me hier iets over vertellen 

- juffie
- Site Admin
Hoi Carlijn
Misschien heb je wat aan dit draadje
En dit draadje gaat ook over naalden
Als je daar niet kunt vinden wat je wilt weten, dan kun je natuurlijk altijd een nieuw draadje openen met daarin je vraag.
Misschien heb je wat aan dit draadje
En dit draadje gaat ook over naalden
Als je daar niet kunt vinden wat je wilt weten, dan kun je natuurlijk altijd een nieuw draadje openen met daarin je vraag.

MILF