Verdrietig of boos? Kom maar op het troostbankje.

OT = Off Topic. Alles wat niets met BDSM te maken heeft dus...
Plaats reactie
altertjevolvragen

Re: Verdrietig of boos? Kom maar op het troostbankje.

Bericht door altertjevolvragen »

tjongejonge, tis niet te geloven... krijgen we een rekening met verzoek binnen zeer korte termijn te betalen, dus ik internetbankieren opgestart, braaf de informatie ingevoerd... incorrect betalingskenmerk... huh??? controleren dan maar... nee hoor, heb ingevoerd wat op de acceptgiro staat, moet goed zijn dus... wederom word gemeld dat het toch echt niet klopt... bellen dus... na verhaal te hebben gedaan word ik doorverbonden... weer verhaal gedaan en... word ik wederom doorverbonden... ehm... tip van de dag... verbind me aub in 1x door naar de afdeling die ik moet hebben... even later krijg ik toch weer zelfde vrouw aan de lijn... ze nemen niet op... probeert u het morgen nog maar eens... alsof ik niks beters te doen heb zeg... willen we betalen en op hun verzoek nog snel ook, geven ze verkeerde informatie en zijn ze vervolgens nog onbereikbaar ook... stelletje sukkels! :evil:
AndereBart

Bericht door AndereBart »

* komt nog maar een stapel knuffels hier neerleggen. Er lijkt een tekort aan te ontstaan *
:close_knuf: :close_knuf: :close_knuf: :close_knuf: :hug: :hug: :hug: :hug: :th_smiley_hug2: :th_smiley_hug2: :th_smiley_hug2: :th_smiley_hug2:
Voor iedereen die er behoefte aan heeft. Houd je niet in, there is more where that came from.
JJV

Bericht door JJV »

altertje? heb je t getal rechtsonder ook gecontroleerd (is meestal 13 geloof ik) ?
dat schijnt effect te hebben op't betalingskenmerk
~\v/~
faery

Bericht door faery »

Wat kut Crownless!!! :nopompom: :hug: Hoe is het nu trouwens, een paar uur later?

En betalingsdingen zijn altijd stom... Bedrijven zijn daar sowieso bagger in: als jij moet betalen, zo snel mogelijk; moeten zij betalen, dan mag het gerust weken duren.
Crownless

Bericht door Crownless »

Wel minder, maar nog lang niet over :x

@ altertje: financieel gedoe zuigt bijna altijd. Tenzij je zelf geld krijgt. Is t nu weer geregeld?

*vraagt zich af hoe het met tessie gaat inmiddels*
If history repeats itself, I'm so getting a dinosaur!
oeps2

Bericht door oeps2 »

naajaaaaaaaaa
:shock: mag je je brommercertificaat gaan inwisselen voor een brommerrijbewijs :shock:
kost natuurlijk weer poen :|
dat kan toch gewoon gratis :?: :!:
zeker voor mensen van mijn leeftijd :mrgreen:

maar ik vind t wel stom :!:
pebbles

Bericht door pebbles »

@tessie de ijzer tabletten ferrofumaraat (200mg)zijn op recept te krijgen en worden vergoed... ik slik zelf 3x daags 200 mg (plus 2x daags 500mg calcium) enhet helpt best snel ben nu minder moe dan 3 maanden geleden
tessie
Contacteer:

Bericht door tessie »

Ja, ik heb ook een recept, daarom moest ik ook bij de dokter en de apotheek langs he :clown:
altertjevolvragen

Bericht door altertjevolvragen »

inmiddels is alles geregeld, wat was er aan de hand... het blijkt dat er iets mis is gegaan, het hele kenmerk klopte van geen kant en ik was niet de eerste met dit probleem, de telefonist sprak zelfs al over een "nieuw fenomeen"... misschien een goed idee om voorlopig handmatig alle uitgaande rekeningen te controleren zou ik zo zeggen! mijn ervaring is dat computers toch wel rekeningen blijven uitspugen, ongeacht of de informatie correct is of niet wat dus echt ellende kan veroorzaken als je een rekening al hebt betaald maar de computer vol blijft houden dat de rekening openstaat, in dit rotte systeem komen is easy, eruit komen is een ware nachtmerrie, wij hebben een jaar lang bijna dagelijks aan de telefoon strijd moeten leveren om uit het systeem gehaald te worden daar we allang hadden betaald, dat bleek ook iedere keer weer als het werd gecontroleerd maar sure enough, een week of wat later lag er weer diezelfde rekening op de mat... faery heeft gelijk, het gaat zelfs nog veel verder dan dat, wees maar eens te laat met een betaling, meteen boete erop maar regelen dat je direct uit het systeem word verwijderd na betaling is er niet bij wat er zelfs toe kan leiden dat je een deurwaarder aan je deur krijgt waar ook weer kosten aan zijn verbonden... er zijn legio voorbeelden te noemen en het ergste is dat veel mensen om maar van het gezeur af te zijn blijven betalen en op die manier zullen bedrijven lekker doorgaan zoals ze nu doen, de enkele klant die er wel achteraangaat blijft zitten met een torenhoge telefoonrekening, een telefoonoor en blaren op de tong, om over de stress en ergernis nog maar te zwijgen...
pluis

Bericht door pluis »

knallende hoofdpijn, stekende buikpijn, en koorts. Ik vind t niks. Gister en eergister gewoon gaan werken, maar vandaag heb ik t opgegeven.

mweh. K wil wel vrijdag beter zijn.
oeps2

Bericht door oeps2 »

prop jezelf maar lekker in je bedje pluisje
veel thee enzo en lekker slapen
ben je vrijdag vast wel weer beter :!:
rubyvita

Bericht door rubyvita »

*maakt een lekker bedje voor pluis met hoge opgeklopte verenkussens en een leker holletje in het matras om in weg te zinken*
Ziek eerst maar eens lekker uit voordat je je druk gaat maken over vrijdag! :we: :pukey: :saai: :th_smiley_hug2:
faery

Bericht door faery »

*perst virtuele sinaasappels tot virtueel sinaasappelsap* Dat helpt! Echt!
eireann
Site Admin

Bericht door eireann »

goed beter worden hoor pluisje, ziek zijn is niks nie leuk !
**Self Rescuing Princess**
phedre

Bericht door phedre »

vanmorgen toch maar eens banksaldo gecheckt.. nu had ik niet verwacht dat er zomaar een miljoen bijgeschreven zou zijn, maar dat er zelfs niet eens een ww uitkering is uitbetaald, viel toch wel heel erg tegen. Ik dus maar eens bellen naar uwv... 'maar mevrouw.. u ontvangt helemaal geen ww uitkering, dus er wordt niets over gemaakt. U ontvangt een ZiektewetUitkering'...

Nee meneer... ik heb me op 28 juli hersteld gemeld, in overleg met werkcoach, op manier zoals werkcoacu had aangegeven, dus ik heb sinds 28 juli weer recht op ww uitkering.

Heeft u uw uitkering dan opnieuw aangevraagd?

Nee.. dat was niet nodig.. ik ben van uit ww situatie in zw gegaan.. vanuit zw zou ik automatisch weer terugvallen naar ww vertelde mijn werkcoach.

Nee mevrouw.. u had zich opnieuw bij ons moeten melden en ww uitkering aanvragen. Nu kan ik niets voor u doen, het spijt me, dag mevrouw.

K*&(*#R^(*^^YIU)(*&$#Y*#RT.... dus hoogst verontwaardigd mijn werkcoach maar eens gebeld. Zij kon mij geen toezegginggen doen, maar zou het uitzoeken. Daarnet werd ik teruggeeld door meneer van ww-afdeling uwv.

Deze wist me tever tellen dat ik brief van ziektewet gehad moet hebben bij afmelden, dat ik dus opnieuw ww uitkering aan moet vragen. Nu ben ik altijd gelukkig redelijk zorgvuldig met dit soort dingen, en kon dus de brief voorlezen die ik wel had ontvangen. Daar stond niets in over opnieuw ww aanvragen. Deze meneer heeft nu alles geregeld dat ik toch nog vanaf 28 juli ww uitkering ga ontvangen.. deze week nog!:)

pffffff.. ik was woest.. maar inmiddels wel weer redelijk rustig!
Plaats reactie