Vrolijk!
Re: Vrolijk!
thnx me =vrolijk echt das goed nieuws dit.. ik ben de eerste uitzendkracht die ze een vast contract aanbieden.
Laatst gewijzigd door aimée op 21 jan 2011, 12:30, 1 keer totaal gewijzigd.
- Toran
*valt in herhaling*
Gefeliciteerd!

Gefeliciteerd!

"Just erotic. Nothing kinky. It's the difference between using a feather and using a chicken."
— Terry Pratchett (Eric)
— Terry Pratchett (Eric)
ik ben vrolijk want heb een leuk weekend voor de boeg, althans, daar ga ik van uit.
- eireann
- Site Admin
Ik was de dertiende maand vergeten ! en die krijgen wij in januari!
even de sommen opnieuw doen
even de sommen opnieuw doen

**Self Rescuing Princess**
- eireann
- Site Admin
- eireann
- Site Admin
- thaliya
Mijn workshop ging echt super goed vandaag

And sometimes, when we shine, by walking with our heads held high (even when we are crawling),
we give permission for others to find their own path of erotic authenticity as well - Lee Harrington
we give permission for others to find their own path of erotic authenticity as well - Lee Harrington
een voorzichtige vrolijk..
1) ik ga per 1 maart verhuizen. Naar dichterbij werk
2) afspraak gemaakt met psycholoog/relatietherapeut en aan de foon klonk deze man al heel aardig en behulpzaam en hij snapte ook dat we er al aan hadden geprobeerd te werken met andere hulp maar dat dat niet opschoot als je lang moet wachten
3) huisarts neemt me serieus.. Heb nog meer pillen gekregen, maar het serieus genomen worden is erg fijn
1) ik ga per 1 maart verhuizen. Naar dichterbij werk
2) afspraak gemaakt met psycholoog/relatietherapeut en aan de foon klonk deze man al heel aardig en behulpzaam en hij snapte ook dat we er al aan hadden geprobeerd te werken met andere hulp maar dat dat niet opschoot als je lang moet wachten
3) huisarts neemt me serieus.. Heb nog meer pillen gekregen, maar het serieus genomen worden is erg fijn
- eireann
- Site Admin
fijn iezje!
En ik? Ik ben een HEEL goede huisvrouw!
HEUS ! HEEL erg Goed!
Want we gingen boodschappen doen en ook diepvriesdingen kopen. En nu moest ik eerst nog langs de videotheek om een pakje af te geven (DHL Point).
Smorph snapte het niet gelijk... maar ik vind het getuigen van ERG GOED HuisVrouwSchap om een diepvriestas goed voor te koelen zodat de boodschappen niet af koelen toch?
toch??
Gelukkig kwam ik er bij de videotheek nog achter dat dat moest gebeuren! En GELUKKIG hadden ze daar Ben & Jerry's cookie dough ijs. Kon ik de tas nog net op tijd voorkoelen!
*trots is op HuisVrouwSchap*
**nu lekker B&J's gaat eten
**
En ik? Ik ben een HEEL goede huisvrouw!
HEUS ! HEEL erg Goed!
Want we gingen boodschappen doen en ook diepvriesdingen kopen. En nu moest ik eerst nog langs de videotheek om een pakje af te geven (DHL Point).
Smorph snapte het niet gelijk... maar ik vind het getuigen van ERG GOED HuisVrouwSchap om een diepvriestas goed voor te koelen zodat de boodschappen niet af koelen toch?
toch??
Gelukkig kwam ik er bij de videotheek nog achter dat dat moest gebeuren! En GELUKKIG hadden ze daar Ben & Jerry's cookie dough ijs. Kon ik de tas nog net op tijd voorkoelen!
*trots is op HuisVrouwSchap*
**nu lekker B&J's gaat eten

**Self Rescuing Princess**
- skaoot
*is onder indruk van het getoonde huisvrouwtalent.... en zin in B&Js nu*
well done!
well done!

This heart gets stronger, this skin gets thicker, this mouth gets louder (Danko Jones)
Oh a shiny squirrel in your pants!
Oh a shiny squirrel in your pants!