Verdrietig of boos? Kom maar op het troostbankje.

OT = Off Topic. Alles wat niets met BDSM te maken heeft dus...
JJV

Re: Verdrietig of boos? Kom maar op het troostbankje.

Bericht door JJV »

sinds ik de radiator in de douche lager/uit heb staan is t aantal te gebruiken lampen ook een stuk lager..
(warmte trekt omhoog tenslotte)

en nu ik hier toch ben:

*moppert wat ongecontroleerds over spelen-met-subs-met-relatie *
~\v/~
petra

Bericht door petra »

knuffelt JJV komt goed lieve meneer! :close_knuf: :close_knuf:
*zet glas roosvisee neer*
JJV

Bericht door JJV »

* HATSschou *
~\v/~
petra

Bericht door petra »

zeg, denk je dat ik last ven je griep wil hebben *does hand voor de mond*
aimée

Bericht door aimée »

JaGGHHHH natte nek

JJV HAND voor je mond als je niest!
JJV

Bericht door JJV »

probeer jij maar es te niezen te knuffelen èn een glas roosvicee vast te pakken allemaal tegelijk

.. èn nog mopperen op t klaagbankje ook
~\v/~
Daantje
Contacteer:

Bericht door Daantje »

dwangbuisjongen schreef:Waarom gaat telkens de lamp in de badkamer stuk? Telkens een nieuwe indraaien en na een week of vijf/zes is ie al kapot :nopompom:
Zo ga ik wel errug snel door mijn voorraad gloeilampen heen....

Had een voorraad 75 Watt lampen ingeslagen (die zijn nu al moeilijk te verkrijgen) en dus een kast vol, maar zo wordt de voorraad sneller minder dan gehoopt.
En ik wil graag goed en helder wit licht hebben, vooral in de badkamer.
De kleine buislamp boven de spiegel gaat nooit stuk...
Overigens hoef je echt niet ter klagen over gebrek aan lampen. De halogeen-in-gloei-lampbol-lampen presteren uitstekend voor gedimde lampen en lampen die slechts kort branden zoals in de badkamer en toilet.
Volg mijn Transitieblog: fadinggender.nl
Crownless

Bericht door Crownless »

Meh. Gewoon heel erg meh. Ik ben niet vooruit te branden, alles lijkt nutteloos. Voel me slecht dat ik vriendje wel beloofd had om mee te spelen maar uiteindelijk lukte het niet want ik wist niks en wilde eigenlijk gewoon een knuffel maar dat vroeg ik weer niet.

Meh.
If history repeats itself, I'm so getting a dinosaur!
kitten

Bericht door kitten »

Knuf Crownless. Waar kom je niet mee vooruit? Wat *moet* er gebeuren?
Crownless

Bericht door Crownless »

Opstaan, boodschappen doen, koken, sporten. Dat laatste is een afspraak, moet alleen ook nog kijken hoe laat ook weer (ik geloof 17.30) en dat ik daarvoor gegeten heb, en dus gekookt en dus boodschappen gedaan heb.

Kga maar eens opstaan dan.
kitten

Bericht door kitten »

Go Crownless! (Ben je al weg?)
Crownless

Bericht door Crownless »

Nee, er ligt een kat op m'n borst waardoor ik niet kan opstaan. Of ja, nou, ehm, ik ben uitgebreid een kat aant aaien dus. Bij gebrek aan irl mensen die me lief vinden is een kat een goed alternatief.
rubyvita

Bericht door rubyvita »

Duwt Crownless zachtjes vooruit...

en ploft zelf even neer!

Mijn dochter is dit jaar voor het eerst naar school gegaan, spannend en leuk! Ze vind het geweldig, alhoewel ik en haar vader niet zo te spreken zijn over de school. Maar ja, misschien moesten wij ook nog wennen aan het hele schoolgebeuren.

In November heeft de schooldirecteur zelfmoord gepleegd. Het is een klein buurtschooltje, en de schok was erg groot. Ze hebben de leerlingen, ook de kleuters verteld wat er gebeurd was. : "Meneer *insert naam* was onder de trein gelopen, en nu was hij dood". Ik moest wel even slikken toen ik hoorde dat ze deze woorden gebruikt hadden om de kinderen ( en de kleuters) te vertellen wat er aan de hand was, maar okay. Vervolgens is de juffrouw van mijn dochter uitgevallen omdat ze totaal ondersteboven was van het gebeuren. ( begrijpelijk). Nu zijn we in het halve jaar dat mijn dochter op school zit al drie juffrouwen verder, en hebben we vorige week een brief gekregen van de schoolinspectie dat de school beoordeeld is als zeer zwak door de inspectie, en onder inspectietoezicht is geplaatst.
Er zijn in heel nederland maar 46 scholen die aangemerkt zijn als zeer zwak, dus kun je nagaan hoe slecht de school beoordeeld is.
Ik heb er geen vertrouwen meer in, en twijfel me suf over wat ik nu moet doen. Ik wil haar van die school af halen, maar de scholen in de buurt hebben blijkbaar een soort pact gesloten dat ze geen kinderen van andere scholen "roven"en ik kan haar dus niet anmelden op een andere school in de buurt.
Men...wat een toestand! :nopompom:
kitten

Bericht door kitten »

Roven? Wat een onzin, jij moet haar toch kunnen aanmelden waar jij wil! Ik zou toch een gesprek aanvragen bij een directeur van de school die jij wil. Of schrijf minivita in op het adres van haar vader en claim dat ze is verhuisd en daarom naar een andere school moet ofzo.
rubyvita

Bericht door rubyvita »

Ja, heb ik ook al over nagedacht, over inschrijving veranderen maar dat kan niet wegens financieen.
De directeur die ik vandaag belde en sprak gaf mij in niet mis te verstane woorden mee dat hij geen kinderen aanneemt van ouders die bij het eerste beste slechte inspectierapport al hun kind van school af halen :confused: .

De enige andere optie is een school die best ver uit de buurt is, en hoe moet dat dan met speelafspraakjes en vervoer enzo....ARGHHHHHHHHHH!

Bedankt Kitten voor het mee denken.
Plaats reactie