gelukkig heeft de darkside cookiesvode schreef:Zit er doorheeeen
Verdrietig of boos? Kom maar op het troostbankje.
- JJV
Re: Verdrietig of boos? Kom maar op het troostbankje.
~\v/~
- JerryM
dwangbuisjongen schreef:Heb in vervlogen tijden spaarlampen gebruikt in huis en dat was 3x niks; weinig licht en sfeerloos. En duur ook nog in de winkel.Crownless schreef:En daarbij vind ik spaarlampen feller wit licht geven dan gloeilampen, maar dat zal wel aan het wattage liggen.
Dus voor mij nóóit meer spaarlampen.
Ik heb in vervlogen tijden ook mobiele telefoons gebruikt en dat was 3x niks. Zo zwaar als een baksteen, konden maar 10 nummers opslaan, en zodra je buiten de stad kwam had je geen bereik. En duur dat ze waren!!
Dus voor mij nóóit meer mobiele telefoons.
oftwel loop gebr de Borst tegenover de Grote Markt eens in, of Van den Heuvel in de Megastores, en stap de 21e eeuw binnen.
"You see this? This is what you want, but you can't have.... unless I let you."
- STM
"You can't trust everything you read on the internet."
- Abraham Lincoln
- STM
- Abraham Lincoln
- JerryM
Die zit vast nog wel op de schijf, dus ergens een nerd/geek vriendje lief aankijken en vragen of zij er nog even een bestandje af kunnen halen. kan vaak door 'm in een andere pc te duwen.Voleuse schreef:Mijn pjuter is stuk denk ik... en ik had gister nog wel een heel verslag lopen typen. en ik dacht, nja, dat print ik morgen wel uit. Poep.
"You see this? This is what you want, but you can't have.... unless I let you."
- STM
- Abraham Lincoln
- STM
- Abraham Lincoln
- skaoot
Komt even rondje knuffelen bij iedereen met pjoeter/school/lamp/in actie komen/hard werken en toch nog nachtwerk-gedoe :close_knuf: :close_knuf: :close_knuf:
This heart gets stronger, this skin gets thicker, this mouth gets louder (Danko Jones)
Oh a shiny squirrel in your pants!
Oh a shiny squirrel in your pants!
@JerryM: Ja die winkels had ik al 'geplunderd' v.w.b. de gloeilampen; hoe denk je anders dat ik een kast vol heb??
- JJV
naast pathe de munt zit een lampenspeciaalzaak waar ze zelfs nog antieke varianten verkopen met .eh.. dinges
maar we dwalen af
* strooit even wat knuffels, want t bankje stroomt vol *
maar we dwalen af
* strooit even wat knuffels, want t bankje stroomt vol *
~\v/~
- Daantje
- Contacteer:
Dan ga je het moeilijk krijgen. Zowiezo: als je lampen continue laat branden scheelt het nogal aan energie als je er een spaarlamp indraait. Als je dan klaagt over ongezellig licht heb je gewoon zélf de verkeerde gekocht. Genoeg lampen die een warmer gezellige kleur hebben, kosten alleen een paar euro meer in de aanschaf (maar gaan doorgaans ook langer mee dan de budgetversies). Die gloeilamp van 75 watt 12 uur per dag laten branden kost je overigens ook nog eens een slordige 70 euro per jaar. Zelfs een dure spaarlamp (20 watt) verdien je daar in een jaar mee terug.dwangbuisjongen schreef:Heb in vervlogen tijden spaarlampen gebruikt in huis en dat was 3x niks; weinig licht en sfeerloos. En duur ook nog in de winkel.Crownless schreef:En daarbij vind ik spaarlampen feller wit licht geven dan gloeilampen, maar dat zal wel aan het wattage liggen.
Dus voor mij nóóit meer spaarlampen.
Nu nog wanhopig aan gloeilampen vast blijven houden.....
Volg mijn Transitieblog: fadinggender.nl
- Voleuse

Pjuter doet het weer! Mijn vriend heeft echt de *magic touch*... Ik zat nog te zeggen: ja, dat wat jij nou doet heb ik ook allang geprobeerd... en *poef*! Hij ging aan!

*verhuist naar vrolijk*
I need you to press me down before my body flies away from me ~ Tune yards, Powa
Maak me niet druk om energiekosten. Betaal een all-inn huurbedrag.fixertje schreef:Die gloeilamp van 75 watt 12 uur per dag laten branden kost je overigens ook nog eens een slordige 70 euro per jaar. Zelfs een dure spaarlamp (20 watt) verdien je daar in een jaar mee terug.
Alleen mijn internetabbo moet ik zelf apart betalen, rechtstreeks aan Ziggo.
-

Was, meint ihr, will aus mir werden
.Gutes oder boses?
Therapy?
.Gutes oder boses?
Therapy?
- kitten
-
Gewoon effe meh... en op dat soort momenten hebben tippi en ik allebei het talent om over de verkeerde onderwerpen te beginnen.
En die maken van meh dan veel
En die maken van meh dan veel

Was, meint ihr, will aus mir werden
.Gutes oder boses?
Therapy?
.Gutes oder boses?
Therapy?
- kitten
Knuffel. Dat is kut ja, als je bij elkaar dan ook die bui verergert... 

knuffel voor jou en tippi. Herkenbaar wel, ik heb ook die eigenschap 

Nah lekker, ben grieperig maar heb daar helemaal geen tijd voor. Veel te drukke werkagenda. Dus volstoppen met paracetamol en na het werk het bed in en slapen. Blegh, ik voel me niet lekker en daar kan ik helemaal niet tegen, mede omdat ik door de astma al lucht tekort kom en nu helemaal als een oud vrouwtje wakker word hijgend en puffend en ook niet goed voor mijn dochter kan zorgen omdat ik geen puf heb om te koken. De lucht al! Maar die kan inmiddels wel een eitje bakken, maar zou wel lekker zijn als ik morgen niet zo misselijk ben en me beter voel.