reacties op contactadvertenties e.d.
Re: reacties op contact advertenties e.d.
OMG
(ja zo zal het wel lukken met een vrouw krijgen... not)

Ach, niet geschoten is altijd mis. Misschien heeft deze man toch het geluk gevonden.
Wat sommige mannen al niet doen om een relatie met een vrouw te krijgen... dbj kijkt nu even in de spiegel en ziet dat ie ongeveer dezelfde werkwijze heeft
Wat sommige mannen al niet doen om een relatie met een vrouw te krijgen... dbj kijkt nu even in de spiegel en ziet dat ie ongeveer dezelfde werkwijze heeft
Elders gelezen:
Lekker bezig ;-)Sicko zoekt Sickeslet
Welke vrouw/teef/snor/hoer voelt zig aangesproken om zig volledig te geven en alle remmingen los te laten, taboes te doorbreken.... ?
Als jij dat denkt te zijn, dan zou ik maar eens snel een mailtje sturen met je CV en je e-mail adres evt telnummer.
LET OP geen Tv, travos.
Leeftijd en uiterlijk is geheel onbelangrijk het gaat om wat je van binnen voel.
- kitten
Hij zoekt een snor, maar geen tv/travo? (Wat is het verschil trouwens?)
Bij bepaalde ondersoorten van Homo Sapiens, hebben ook de exemplaren met een platte plasser een snor hoor kittenkitten schreef:Hij zoekt een snor, maar geen tv/travo? (Wat is het verschil trouwens?)

Op een tv kan je bewegende beelden van verre bekijken, en met een trafo (weer een spelfout) kun je wisselspanningen transformeren, maar daar dat beide zaken zijn die ongetwijfeld zijn IQ te boven gaan zoekt hij die dus niet

- kitten
- JJV
denk dat ie een spelfoutje gemaakt heeft
(en dus snoL bedoelt )
(en dus snoL bedoelt )
~\v/~
Klopt ook, ééntje, maar wel in herhalingGuardian_s schreef:Was het er maar ééntje

- skaoot
Geen reactie op advertentie maar recente aanwinsten te FL:
En ze besteden ook zo veel tijd aan het formuleren van hun bericht om de kansen van succes te vergroten:
Ik leid hier soort van uit af dat als ik het niet wil ik ook onder de fake-groep val?hi i search for a online slave
i search for a long time but all are ever fakes it's pity
hope you want it![]()
En ze besteden ook zo veel tijd aan het formuleren van hun bericht om de kansen van succes te vergroten:
En hoeveel meer moeite is het om die y en o van you er ook bij te typen? Dacht dat het een puberding was, maar 47-jarigen doen dat ook blijkt.are u into playing online
This heart gets stronger, this skin gets thicker, this mouth gets louder (Danko Jones)
Oh a shiny squirrel in your pants!
Dat ruikt me een beetje naar managementslogica.skaoot schreef:En hoeveel meer moeite is het om die y en o van you er ook bij te typen? Dacht dat het een puberding was, maar 47-jarigen doen dat ook blijkt.
"u" is drie keer korter dan "you" en als zodanig veel efficiënter. Om dezelfde reden zijn dingen als hoofdletters en leestekens relikwieën uit het verleden: je hebt ze helemaal niet nodig om een boodschap over te brengen.
Je kan natuurlijk argumenteren dat zoiets hooguit een paar seconden per bericht tijdwinst oplevert, maar daar staat tegenover dat als je een paar duizend berichtjes stuurt, het verschil eveneens groter - en dus relevant - wordt.
Mij lijkt het ook het beste om dat gewoon te laten voor wat het is. Ze zijn het zo gewoon dat er veel berichtjes moeten gestuurd worden dat het er totaal niet meer in gaat dat de hele reden dat ze er zoveel moeten sturen is omdat ze slecht zijn in communiceren.
- JJV
note to self: skaoot allen reallife aanbieden
(met y's en o's)
(met y's en o's)
~\v/~
- skaoot
En je moet er dan ook nog eens extra veel versturen om te compenseren voor diegenen die sowieso al afhaken vanwege slechte spelling/inhoud. Ik zou bijna onder de indruk raken van hoeveel moeite er achter het zo weinig moeite doen zit!Wever schreef:Dat ruikt me een beetje naar managementslogica.skaoot schreef:En hoeveel meer moeite is het om die y en o van you er ook bij te typen? Dacht dat het een puberding was, maar 47-jarigen doen dat ook blijkt.
"u" is drie keer korter dan "you" en als zodanig veel efficiënter. Om dezelfde reden zijn dingen als hoofdletters en leestekens relikwieën uit het verleden: je hebt ze helemaal niet nodig om een boodschap over te brengen.
Je kan natuurlijk argumenteren dat zoiets hooguit een paar seconden per bericht tijdwinst oplevert, maar daar staat tegenover dat als je een paar duizend berichtjes stuurt, het verschil eveneens groter - en dus relevant - wordt.
This heart gets stronger, this skin gets thicker, this mouth gets louder (Danko Jones)
Nu ik niet meer zoekende ben krijg ik de rare en opmerkelijke reacties ook niet meer. Niet meer elke dag schaterlachen om wat ik lees.
- phedre
- Contacteer:
jammer s:) is toch een boel lol die je mist dan nu:p
Het voordeel van slechte tijden is dat er altijd iets positiefs is om naar uit te kijken