Filterkoffie is lekker. Alleen moet ik dan bij gebrek aan gewoon koffiezetapparaat en waterkoker dan eerst een pan op het vuur mikken, en dat vind ik te veel werk. Dus dat doe ik alleen als ik visite krijg een nacht moet doorhalen om mijn werk af te krijgen.
Ben toch heel blij dat ik geen koffie drink
Aan jou zullen de ontslagen bij TNT niet liggen dbj, maar is internetbankieren bij ING niet handiger. Postbank bestaat niet meer
cinderella schreef:Filterkoffie is lekker. Alleen moet ik dan bij gebrek aan gewoon koffiezetapparaat en waterkoker dan eerst een pan op het vuur mikken, en dat vind ik te veel werk. Dus dat doe ik alleen als ik visite krijg een nacht moet doorhalen om mijn werk af te krijgen.
wat zijn mensen in het verkeer soms LOMP! en kut en onbeleefd....
...ik probeer rijles te doen jah dus steek verdomme je hand uit of lig onder mijn auto!
en die richting aanwijzer he die zorgt dat ik kan zien of mensen er afgaan of niet...dus lieve auto bedrijven zou je ze graag NIET aan de zijkant van autos willen doen maar aan de VOORkant.... zodat ik ze ook kan zieeeennn
en dan maar zeggen dat ik onzeker ben achter het stuur jah hallo.... ik heb rijles in associaal hellhole! nouja oke dat was mijn rant
Daar hebben de mensen die geen rijles meer hebben helaas ook veel last van. Maar het went wel brabbel. Probeer goed op te letten hoe fietsers zich gedragen. Vaak kun je wel zien of ze af gaan slaan of niet, ook zonder hand uitsteken enzo.
Lol. Er zitten inderdaad wat aso's op de weg. Vooral om lesauto's zie je van die rare capriolen. "oh nee, zo'n suffe lesser, no way dat ik daar achter wil hangen." en dan afsnijden of rechts inhalen of zoiets achterlijks. Zodra er geen L meer op je auto staat zijn er minder van dat soort fratsen om je heen.
If history repeats itself, I'm so getting a dinosaur!
Zijn we net heel even wat boodschapjes doen, vergeet ik gewoon finaal om een parkeerbonnetje te halen en toen zat er dus een vette bekeuring onder de ruitenwisser bij terugkomst...
Das echt zonde-geld.
Gelukkig maakte het cadeautje van Jerry voor valentijn veel goed...
Een goede week terug bril kapot op werk...200 euro
vandaag: portefeuille kwijt en daar ze onvindbaar is, wellicht gestolen.
Op deze manier kost werk meer dan het opbrengt
Disclaimer: lieve mensen. Dit is een rant. Een rant om mijn frustratie te uiten. Behandel deze dus ook zo. Ik zou er bijna een rant van maken dat ik het idee heb dat ik een diclaimer bij een rant moet zetten, omdat mensen zich anders potentieel aangevallen zouden kunnen voelen.
Goed. WS staat dus bekend om zijn gezelligheid. En om dat er mensen opgevangen worden als ze het moeilijk hebben. Ik snap dat niet iedereen overal op reageert. Dat zou ook wat overdreven zijn. En dat er op sommige mensen vaker wordt gereageerd dan op anderen, soit, sommige mensen kennen nu eenmaal meer mensen irl (volgens mij wel een voorspeller van hoeveel reacties iemand krijgt), en sommige ervaringen vragen nu eenmaal om meer virtuele steun dan anderen. Maar als ik dan half in paniek en vol pijn en verdriet een post doe in het X-files* troostbankje en daar welgeteld een pb en een telefoontje op komen, maar geen enkele reactie in het topic zelf, dat doet dat beeld van WS als vangnet toch wel teniet. Maar misschien had ik gewoon een eigen topic moeten openen. Dan komen er namelijk wel meer reacties. Reacties waar zelfs in gezegd wordt dat als dingen in de Xfiles worden geplaatst, dingen met de nodige aandacht behandeld worden. Nou, niet dus.
*De Xfiles is een besloten subforum op WS. Meer info vind u hier.
Waarom ben ik zo'n godvergeten schijtluis dat ik het doodeng vind om tegen mijn baas te zeggen dat mijn huidige contract niet meer verlengt hoef. Het is zo simpel: "Baas, op datum x looopt mijn huidige contract af. Ik wil die periode nog netjes met volle inzet uitdienen om daarna wat anders te zoeken." Zo makkelijk is dat.