Verdrietig of boos? Kom maar op het troostbankje.

OT = Off Topic. Alles wat niets met BDSM te maken heeft dus...
skaoot

Re: Verdrietig of boos? Kom maar op het troostbankje.

Bericht door skaoot »

Ik baal even heel erg enorm van dat iedere keer als ik denk "oh ja leuk feestje" die gedachte gevolgd door "oh moet lift/logeerplek regelen".
Feestjes zijn leuk en met allemaal gezellige mensen en ga er graag naar toe. Alleen is allemaal ver weg en tot laat en Nijmegen doet niet aan nachtnet want wil de burgers netjes binnen en ver van duistere praktijken houden ofzo.
En het is niet zo dat ik het niet gezellig vind bij de mensjes waar ik tot nu toe heb kunnen crashen, dat is het niet. Leuk, gezellig, afterpret enzo. Maar het is gewoon vervelend dat ik niet gewoon kan besluiten van "ik heb zin om daar heen te gaan dus ik ga". En ergens ook wel 'n beetje van ik wil ook niet steeds bij mensen moeten aankloppen. Voelt soms toch beetje als 5e wiel aan wagen ofzo. Kweenie...
Baal er even best wel van. :nopompom:
This heart gets stronger, this skin gets thicker, this mouth gets louder (Danko Jones)
Oh a shiny squirrel in your pants!
nijntje

Bericht door nijntje »

*komt skaoot even knuffelen*

Je moet je zeker geen vijfde wiel voelen hoor!! Enne, tis dat ik niet naar het feestje ga dat nu je gevoel triggert, want anders was je uiteraard ende vanzelfsprekend van harte welkom geweest endezo.

*doet nog een knuffel uitdelen*
leonietje

Bericht door leonietje »

Jaaa precies dat... had het niet beter kunnen omschrijven zo herkenbaar dat ver moeten reizen en geen vervoer terug hebben...
Ooit he... komt het echt best goed en is er geld voor een autootje en kunnen we gaan en staan waar we willen.
Tot die tijd komen we er ook heus wel en kan je wel gewoon aan de alcohol op feestjes want rijden hoef je toch niet ;)

:close_knuf:
JJV

Bericht door JJV »

voor mij altijd reden geweest nièt te gaan
(met mensen mee-rijden kòn altijd.. maar dan moet ik me niet bezwaard willen voelen als ik vroeg terug 'wil' .. en met mijn lijf wil ik nog wel eens voortijdig terug...)

:) vandaag prive vervoer geregeld

* zoent't prive vervoer *
~\v/~
dbj

Bericht door dbj »

Laat dat nou net de reden voor mij zijn dat ik in de grote stad (lees: Den Haag) wilde wonen :icon_biggrin:
Ten eerste ben ik daarmee teruggekeerd naar mijn geboortegrond; nou ja, bijna dan.
Ten tweede is het zo dat ook ik geen eigen auto kan bekostigen en het openbaar vervoer is hier in de Randstad goed voor elkaar :P
Maar toch blijf ik graag crashen bij phedre op haar GBK lokatie, hoef dan niet op de klok te letten en het is daar gewoon een gezellige en vrolijke boel.

Vroegah kon ik zo nu en dan wel eens met iemand mee die mij thuisbracht, danwel naar een spoorwegstation waar mijn fietsje stond.
Ook heeft deze jongen enige jaren een eigen auto gehad, jawel :P , en bracht dan ook iemand thuis als daar vraag naar was.
faery

Bericht door faery »

Ik heb mij daadwerkelijk 3,5e dag goed gevoeld, en nu gaat het weer bagger. :nopompom:

Ben ontzettend snel geïrriteerd, voel me steeds chagerijniger worden, en heb iets van werk vanavond afgezegd, aangezien promo doen met zo'n bui niet echt werkt. Hopelijk belt m'n psych/seksuoloog snel met iets wat lijkt op een diagnose, dan kan er in elk geval een plan van aanpak komen, want dit schiet ook niet op.
vode

Bericht door vode »

Ik raak echt zo in de war allemaal.. :confused:

Mijn assertiviteitstraining is vandaag afgelopen, ik heb geen gesprekken meer met mijn psych (zelf aangegeven) omdat ik vanwege de klinische opname die er over een paar maanden aankomt echt niet weet even wat ik met d'r moet bespreken.
Daarnaast zit ik te wachten op de wajongaanvraag, mijn psychologe heeft contact opgenomen met ze en verduidelijking gegeven en dat was alles wat ze kon doen. Ik heb er nog steeds een slecht gevoel over dat het niet toegekend gaat worden.

Dan moet ik dus kijken hoe ik rond kan komen tijdens die opname als ik geen wajong krijg. Dan zou ik bijstand kunnen krijgen. Maar bijstand geld niet voor jongeren onder de 27, dan word het WIJ en dat gaat over een werkleer-aanbod wat dus niet van toepassing is als ik 3 maanden klinisch zit.

Ik geraak er echt even niet meer uit, ik wil NU stoppen met cammen omdat het me alleen maar naar beneden haalt maar dat kan niet, ik moet geld binnen halen. Ik word er echt heel erg sip van, waarom moet alles zo onwijs ingewikkeld zijn. :cry:
skaoot

Bericht door skaoot »

Heeeeeeel stevige knuffel :close_knuf:
Omdat efficiëntie erg moeilijk is een bureaucratische wereld? Ik wou dat ik het wist, dan kon er makkelijker wat aan gedaan worden. Ik hoop voor je dat die Wajong toch wordt toegekend.

En ook :close_knuf: voor faery. Wel lekker weekend gehad dus :) *positief denken!*
This heart gets stronger, this skin gets thicker, this mouth gets louder (Danko Jones)
dbj

Bericht door dbj »

vode schreef:Ik raak echt zo in de war allemaal.. :confused:

Dan moet ik dus kijken hoe ik rond kan komen tijdens die opname als ik geen wajong krijg. Dan zou ik bijstand kunnen krijgen. Maar bijstand geld niet voor jongeren onder de 27, dan word het WIJ en dat gaat over een werkleer-aanbod wat dus niet van toepassing is als ik 3 maanden klinisch zit.
vode, als die wajong inderdaad afgewezen wordt neem gelijk contact op met je psych voor een medische verklaring en ga -event samen met iemand- naar de gemeente om een uitkering aan te vragen. Ga niet af op de standaard-regels want er zijn in jouw situatie voldoende redenen om 'maatwerk' te krijgen m.b.t. uitkering. Dáár moet je op aansturen, bij voorkeur met goede onderbouwingen en in jouw situatie zou dat moeten kunnen. Doe het samen met jouw psych en andere mensen die jou helpen.

Succes en ga niet bij de pakken neer zitten.
Crownless

Bericht door Crownless »

Heb net zitten janken bij Up. Vooral het begin waarbij ze geen kinderen konden krijgen en zij dood ging voor ze de wereldreis konden maken... En later toen hij de adventurers book doorbladerde. Echt, janken niet normaal (Bryan gelukkig ook. Ben ik toch niet de enige emotionele doos).
De lionking en bambi zijn bij deze dus niet meer de zieligste Disney animatiefilms.
If history repeats itself, I'm so getting a dinosaur!
juffie
Site Admin

Bericht door juffie »

Oh, daar had mijn beste vriend het een poosje geleden ook over, dat die film zo vreselijk zielig was dat hij er inderdaad bij had zitten huilen.

Thanx for warning, dan moet ik hem onder de huidige hormonale omstandigheden helemaal niet kijken, ik zit soms al bij een reclame te sniffen. :biggrin:
MILF :grin_ani:
Feline
Contacteer:

Bericht door Feline »

*moest zich bij Up ook erg inhouden om niet te janken*

Onlangs ook My Sister's Keeper gekeken... daar kon ik me niet inhouden :cry: (was dan ook alleen). Maar tis soms juist wel fijn, vind ik :).

edit: klaagje toevoegen: krijg maar niet gedaan wat ik zou moeten doen :confused2: .. Duidelijk wennen dat nieuwe slaap- & medicatieritme
skaoot

Bericht door skaoot »

Ja Crownless, precies die stukjes had ik ook traantjes. Erg mooi gedaan, maar zo verdrietig. Maar uiteindelijk is Up ook een erg leuke film :)
Daantje
Contacteer:

Bericht door Daantje »

Up kon mij eigenlijk niet boeien. Na een kwartier ofzo ben ik afgehaakt. Had ik bij The Expendables ook moeten doen. Het is dat ik er niet voor heb betaald, anders zou ik naar LA vliegen om bij Sylvester Stallone mijn geld terug te vragen.

Waar ik laatst week van werd: zo'n flashmob viral van volgens my T-mobile UK. Bij de arrivals op een luchthaven staat tussen de halers een hele groep a capella zangers. Zitten wat van die romantische liedjes in. En dan die blikken van nietsvermoedende omstanbders.... ;')
Volg mijn Transitieblog: fadinggender.nl
JerryM

Bericht door JerryM »

Dan heb je juist het leuke deel gemist. Het begint wat langzaam.
"You see this? This is what you want, but you can't have.... unless I let you."
- STM

"You can't trust everything you read on the internet."
- Abraham Lincoln
Plaats reactie