Vrolijk!
- puppie
Re: Vrolijk!
Gefeliciteerd kitten!!

*heb kitten al gefeliciteerd in een ander topic*
Heeeerlllijjjkkk dat de dagen lengen en om half 6 nog licht. Laat de lente en zon maar komen in de aankomende weken
Heeeerlllijjjkkk dat de dagen lengen en om half 6 nog licht. Laat de lente en zon maar komen in de aankomende weken

Kitten, gefeliciteerd!
Katzen, succes morgen
Mej. S. Heerlijk he??
Ik ben vrolijk, want de afgelopen 4 weken is mijn woonkamer uitgegraven, een nieuwe betonnen vloer gestort, heb ik zo ongeveer alle stuc van de muren geslagen, is er een nieuw plafond ingegaan, de muren allemaal opnieuw gestuct en nieuwe vensterbanken geplaatst
Ik heb een muur in mn woonkamer (zijdeglans) paars geverfd en dat is echt een erg keigave paarse muur geworden
En de rest (zijdeglans) wit en dat is echt mega mooi wit geworden.. nog 1x het houtwerk lakken en dan kan ik, na wat heen en weer gesjouw met meubels enzo weer zitten!
En een leuk weekend voor de boeg
Katzen, succes morgen

Mej. S. Heerlijk he??
Ik ben vrolijk, want de afgelopen 4 weken is mijn woonkamer uitgegraven, een nieuwe betonnen vloer gestort, heb ik zo ongeveer alle stuc van de muren geslagen, is er een nieuw plafond ingegaan, de muren allemaal opnieuw gestuct en nieuwe vensterbanken geplaatst

Ik heb een muur in mn woonkamer (zijdeglans) paars geverfd en dat is echt een erg keigave paarse muur geworden

En de rest (zijdeglans) wit en dat is echt mega mooi wit geworden.. nog 1x het houtwerk lakken en dan kan ik, na wat heen en weer gesjouw met meubels enzo weer zitten!

En een leuk weekend voor de boeg

- Peter^
- Contacteer:
Gisteren in het bikkeltopic:
Ik gun het je van harte.
En vandaag in het vrolijk topic:Berichtdoor kitten » wo feb 02, 2011 3:59 am
Ik moet zo ontzettend een baan hebben...
ritme...
Gefeliciteerd. Is dit een recept voor het krijgen van een nieuwe baan? Zo gefrustreerd raken, dat je snachts wakker ligt en in het bikkeltopic gaat schrijven om de volgende dag een baan te hebben. (geintje)kitten schreef: Ik heb een baan!
Ik heb een baan!
Ik heb een baan!
Ik heb een baan!
Ik heb een baan!
![]()
![]()
![]()
Ik gun het je van harte.
Geniet van de positieve momenten.
UPDATE
Vandaag geleverd en gemonteerd, juist nog vóór het weekend
Zijn best nog sjieke gordijnen geworden :icon_biggrin: Als ik de gordijnen sluit is het hier in huis bijna een darkroom
Dat was dus op 19 januari.dwangbuisjongen schreef:Vandaag gordijnenfirma hier geweest voor maten nemen t.b.v. verduisteringsgordijnen.
Als de weet-ik-veel-hoe-het-heten-mag-fonds (ben zelf straatarm...) de offerte goedkeurt, dan worden ze komend voorjaar opgehangen.
Het feit dat iemand v.d. firma hier de maten komt opmeten, is al natuurlijk een positief signaal.
Ben wel vergeten te vragen in welke kleur die gordijnen geleverd worden.
Vandaag geleverd en gemonteerd, juist nog vóór het weekend

Zijn best nog sjieke gordijnen geworden :icon_biggrin: Als ik de gordijnen sluit is het hier in huis bijna een darkroom

Om toch een beetje positief pogen te blijven: het is vrijdag.
Y hello thurr bottle o' port, you and me at 9?
Y hello thurr bottle o' port, you and me at 9?
jeahhh kit !!!
gefeliciteeerddddddd !!
en ik ben zoooo vrolijk
TIS WEEKEND !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

gefeliciteeerddddddd !!
en ik ben zoooo vrolijk

TIS WEEKEND !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

- thaliya
Ik heb eindelijk, na bijna 3 maanden, weer snel internet 

And sometimes, when we shine, by walking with our heads held high (even when we are crawling),
we give permission for others to find their own path of erotic authenticity as well - Lee Harrington
we give permission for others to find their own path of erotic authenticity as well - Lee Harrington
- skaoot
Yay voor Gilraen! 

This heart gets stronger, this skin gets thicker, this mouth gets louder (Danko Jones)
Oh a shiny squirrel in your pants!
Oh a shiny squirrel in your pants!
- Voleuse
Gefeliciteerddd! 

I need you to press me down before my body flies away from me ~ Tune yards, Powa