Vrolijk!
- Peter^
- Contacteer:
Re: Vrolijk!
Gefeliciteerd Gilraen, en ook met je andere vermeldingen.
Geniet van de positieve momenten.
- Sabrina
Wow, Gilraen, gefeliciteerd! Da's een goede reden om een bakkie koffie bij ons even over te slaan! 
Wat leuk joh, proficiat! :close_knuf:

Wat leuk joh, proficiat! :close_knuf:

"Say you'll share with me one love, one lifetime. Say the word and I will follow you. Share each day with me, each night, each morning. Love me, that's all I ask of you" The Phantom of the Opera - All I Ask of You
- juffie
- Site Admin
Hoi
Maar dan wel een die weet wat ze wil.
Gefeliciteerd ermee, en ik hoop dat je hem heel lang met trots mag dragen.
Maar dan wel een die weet wat ze wil.

Gefeliciteerd ermee, en ik hoop dat je hem heel lang met trots mag dragen.
-
Gefeliciteerd Hertz!
En Gille ook natuurlijk :icon_biggrin:
En Gille ook natuurlijk :icon_biggrin:
Was, meint ihr, will aus mir werden
.Gutes oder boses?
Therapy?
.Gutes oder boses?
Therapy?
grinn zijn we die Hertz vergeten te feliciteren..
dus bij deze HERTZ gefeliciteerd met je gecollarde sub/vriemeldin!

dus bij deze HERTZ gefeliciteerd met je gecollarde sub/vriemeldin!

ik kreeg vandaag uit het niks werk aangeboden
iemand vroeg me of ik een baandje wilde dingetjes inpakken enzo, tis thuiswerk en verdient niet veel maar toch wel even wat en das beter dan niks en het is een begin

iemand vroeg me of ik een baandje wilde dingetjes inpakken enzo, tis thuiswerk en verdient niet veel maar toch wel even wat en das beter dan niks en het is een begin

vrolijk? nou meer blij..
Een gesprek gehad met een psycholoog en eindelijk voelde ik me niet raar. En serieus genomen. En vond die man onze open relatie niet de schuld van alles in het gesprek, hij keek niet eens vreemd, hij zei dat dat kan in relaties.
En vroeg die na ongeveer 10 minuten of ik depressief was omdat ik die symptomen had.. (yup dat ben ik) en dat dat handig was om te weten voor behandeling.
Hij heeft een vol uur met interesse geluisterd (ja weet het is zijn vak) 2 kantjes helemaal vol gekriebeld met dingen die we zeiden en vroeg ook vaak ter verduidelijking dingen en vatte het dan samen voordat hij het opschreef zodat hij zeker wist dat wat wij zeiden ook was wat hij opschreef..
En hij velde nergens een oordeel over maar was juist heel open en zo (en ook niet met lichaamstaal).
Man en ik waren heel blij met het eerste maar vooral fijne gesprek.. Niet dat er nu een oplossing is maar t gevoel serieus genomen te worden en ook gewoon de manier waarop de man reageerde en met ons sprak..
Een gesprek gehad met een psycholoog en eindelijk voelde ik me niet raar. En serieus genomen. En vond die man onze open relatie niet de schuld van alles in het gesprek, hij keek niet eens vreemd, hij zei dat dat kan in relaties.
En vroeg die na ongeveer 10 minuten of ik depressief was omdat ik die symptomen had.. (yup dat ben ik) en dat dat handig was om te weten voor behandeling.
Hij heeft een vol uur met interesse geluisterd (ja weet het is zijn vak) 2 kantjes helemaal vol gekriebeld met dingen die we zeiden en vroeg ook vaak ter verduidelijking dingen en vatte het dan samen voordat hij het opschreef zodat hij zeker wist dat wat wij zeiden ook was wat hij opschreef..
En hij velde nergens een oordeel over maar was juist heel open en zo (en ook niet met lichaamstaal).
Man en ik waren heel blij met het eerste maar vooral fijne gesprek.. Niet dat er nu een oplossing is maar t gevoel serieus genomen te worden en ook gewoon de manier waarop de man reageerde en met ons sprak..
- Voleuse
Ha, die gesprekstechnieken leren ze mij ook...
Fijn iez, dat je een goede psych hebt gevonden! Nu kan je hopelijk vooruit.

Fijn iez, dat je een goede psych hebt gevonden! Nu kan je hopelijk vooruit.
I need you to press me down before my body flies away from me ~ Tune yards, Powa