Vrolijk!

OT = Off Topic. Alles wat niets met BDSM te maken heeft dus...
vode

Re: Vrolijk!

Bericht door vode »

Ik word vrolijk van het feit dat mijn vader een internet troll is :mrgreen:

Ik heb nou al twee keer een forum gezien waar hij regelmatig post, en het is grappig. Hij is een wetenschap-believer enzo en zweverigheid is hij allergisch voor. Maar hij vind het dan weer wel leuk om op fora mensen te gaan uitlokken en te trollen en grappige puns te makens en ze proberen iets duidelijk te maken.

Laatste voorbeeld is van een amerikaans forum waarin ze geloven in reptielenwezens en illuminati (vraag me niet wat de link is) en de thread ging over hoe ze voorbereid kunnen zijn als die reptielenwezens kunnen bestrijden. Volgens mij ligt mijn vader bijna op de vloer als hij die dingen leest.
curious

Bericht door curious »

vrolijk, want:

* (werk)project succesvol afgerond
* in het heerlijke voorjaarszonnetje teruggereden
* lekkere muziek op de radio

life is good! :banana:
brabbeldasje

Bericht door brabbeldasje »

oke i know i am ll over the place ....en wilde dit eigelijk ook nog niet posten omdat ik ne tin het verdrietig topic gepost heb...
maar vandaag is gewoon een hele dubbele dag.

ik heb ongelovelijk verschrikkelijk niet te geloven goed nieuws.
uit het NIKS!!!!!! lijkt het...alsof mijn baarmoeder is begonnen met helen...iets wat al 5 jaar geleden had moeten gebeuren...gebeurt nu...
daar waar alle hoop weg was is ineens een wonder gebeurd!
...

weet je wat dit betekend?
...dit betekend dat ik mag stoppen met verdrietig zijn en eigelijk rouwen...stoppen met mijn lichaam haten omdat het mijn eigen kindjes dood laat gaan...

en nee ik ben niet morgen zwanger....ik wacht het liuefst nog even tot ik zekerheid heb...en het helingsproces is ook niet korstje derop en klaar...maar...maar mijn kansen verhogen...
en misschien...heel misschien word ik ooit nog een mama :)

en ik wilde het voor me houden maar ik kan het niet... ik huil van vreugde en kan mijn glimlach niet bedwingen...alles...lijkt ineens goed te gaan....ook met mijn ouders met mijn broer met de therapie...alsof iemand heeft gezegt en nu moet het maar eens afgelopen zijn :)

en het is verdrietig dat lummeltje dood is..maar heel eerlijk, hij was al zo ziek en oud...dat het ook beter is :) nu kannie rusten :)
juffie
Site Admin

Bericht door juffie »

Goed nieuws, maarre...

Hoe weet je dat dan???
MILF :grin_ani:
brabbeldasje

Bericht door brabbeldasje »

onderzoek gehad, heb elke maand onderzoek, ivm nouja het gevaar wat het wel met zoch mee bracht.
en nu tijdens dit onderzoek was een wond die eerst nog open was en dus eigelijk een groot deel van de boosdoener ineens aan het helen :)
ze keken ook echt zo van...huh?!?!

en er kan nogvan alles fout gaan...maar er is nu eindelijk eens meer kans dat het goed gaat dan fout :)
juffie
Site Admin

Bericht door juffie »

Ah, okee...
MILF :grin_ani:
thaliya

Bericht door thaliya »

Goed nieuws brabbel!!! Super! :banana:
And sometimes, when we shine, by walking with our heads held high (even when we are crawling),
we give permission for others to find their own path of erotic authenticity as well - Lee Harrington
skaoot

Bericht door skaoot »

Yay, ein-de-lijk een tandarts in Nijmegen gevonden. Woon er zo goed als tegenover. En ook ein-de-lijk eens die afspraak bij huisarts gemaakt. En die dingen stonden al zooooooo verschrikkelijk lang op mijn to-do lijstje (meer dan half jaar) dat ik erg vrolijk ben dat ik het heb gedaan.
En in een week tijd 2 oude studieboeken verkocht via bol.com. Ik weet al wat ik met dat geld ga doen. Of eigenlijk al gedaan.... ik had een vooruitziende blik dus het alvast uitgegeven.
En ook vrij weten te regelen zodat ik bij Crownless d'r masteruitreiking kan zijn! :static:
Lekker regeldagje. Zon die schijnt is goed! Productiviteit neemt merkbaar toe!
This heart gets stronger, this skin gets thicker, this mouth gets louder (Danko Jones)
Oh a shiny squirrel in your pants!
faery

Bericht door faery »

Jij zit dus ook bij "De Tandarts"? Die zijn echt fijn! (zit daar zelf ook)

En yay voor brabbel!
skaoot

Bericht door skaoot »

@faery: klopt. Was nog leuk toen ik mijn oude tandarts belde of ze mn dossier wilde opsturen. Assistente: Waar moet dat naartoe? Ik: Naar de Tandarts. Assistente: Uhh.... Ik: Ja zo heet die praktijk, de Tandarts.
This heart gets stronger, this skin gets thicker, this mouth gets louder (Danko Jones)
katzen

Bericht door katzen »

lady oops clothing gaat gewoon de kleding regelen voor de shoot met amesbury rose <3
fuck yeah! en gewoon iets wat nog niet in hun winkel ligt! :static: :smiley_panic:
skaoot

Bericht door skaoot »

@katzen: dat klinkt heel erg awesome!
donderstraaltje

Bericht door donderstraaltje »

:banana: De zon schijnt!! :banana:
Ik ben vrolijk omdat het hier ook even in de lift lijkt te zitten.
Ja, ik blijf voorzichtig maar toch.
sandra

Bericht door sandra »

WAUW!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :banana: :banana:

Muis werkt aan de toekomst!!! :static: :static: en het is gelukt!! :)

Happy/Trots/blij is met Muis :inluv:
Muis77

Bericht door Muis77 »

*rent topic in*

*springt op tafel en haalt diep adem*

IK HEB EEN BAAN!!!!!!

Donderdag beginnen en dan lekker meteen die dag gaan rijden. Helemaal goed!!!
    Plaats reactie