Vrolijk!
- phedre
- Contacteer:
Re: Vrolijk!
gaaf muis!!! gefeliciteerd!:)
Het voordeel van slechte tijden is dat er altijd iets positiefs is om naar uit te kijken
- cinderella
Gefeliciteerd Muis! Ik wist alleen niet dat je 'm kwijt was. Heb wat gemist geloof ik.
toen doet er nu niet meer toe
Dankje wel
@cinderella: Ik weet niet zeker of ik het destijds gepost heb, maar ik was em kwijt sinds mei vorig jaar. Ik heb het wel op meetings gezegd, alleen was dat niet waar jij dus bij was blijkbaar

@cinderella: Ik weet niet zeker of ik het destijds gepost heb, maar ik was em kwijt sinds mei vorig jaar. Ik heb het wel op meetings gezegd, alleen was dat niet waar jij dus bij was blijkbaar

- cinderella
Das dus al een flinke tijd geleden dus. Extra gefeli dan!
Gefeliciteerd Muis!!
Ik ben blij dat je weer werk hebt, zonder is ook niks.
Ik ben blij dat je weer werk hebt, zonder is ook niks.
- Toran
Ga je nationaal of internationaal? En zou je de A4 in de ochtend en avondspits willen mijden? Ik heb al genoeg last van files zonder een Muis met een boel wielen 
Gefeliciteerd man, 't is verdient.

Gefeliciteerd man, 't is verdient.
"Just erotic. Nothing kinky. It's the difference between using a feather and using a chicken."
— Terry Pratchett (Eric)
— Terry Pratchett (Eric)
De A4 is een ramp in de spits dus die probeer ik sowieso wel te vermijden
Ik blijf redelijk dicht bij huis want ik zal de benelux niet uitrijden zoals het er nu naar uitziet.

Ik blijf redelijk dicht bij huis want ik zal de benelux niet uitrijden zoals het er nu naar uitziet.
- eireann
- Site Admin
- Mack
EDIT: Zucht, moet wel zelf inlogen he
(Deze post is dus niet van Mack, maar van Laura)
Yay vrolijk dat dondertje hier post!!
En vrolijk omdat Londen leuk was en ik er zelfs een (ja, passend) corset gevonden heb!
En omdat het soms best moeilijk is om verschrikkelijk eerlijk te zijn, maar als je het dan toch doet het zo gewaardeerd wordt, en het lekker oplucht!
En ook yay voor Muis!

Yay vrolijk dat dondertje hier post!!

En vrolijk omdat Londen leuk was en ik er zelfs een (ja, passend) corset gevonden heb!
En omdat het soms best moeilijk is om verschrikkelijk eerlijk te zijn, maar als je het dan toch doet het zo gewaardeerd wordt, en het lekker oplucht!
En ook yay voor Muis!
I'm whelmed. Not overwhelmed, not underwhelmed, just the right amount of whelmed.
- cinderella
Helaas had ik dit niet gelezen vóór de edit. Anders lag ik hier nu nog meer dubbel! Sorry, maar zie het gewoon helemaal voor me: Mack aan het passen voor een corset.Laura schreef:EDIT: Zucht, moet wel zelf inlogen he(Deze post is dus niet van Mack, maar van Laura)

Juist, lol!cinderella schreef:Mack aan het passen voor een corset.

Ik had ook al een mooi mannencorset in gedachte. Helemaal geen verkeerde gedachte trouwens 

vandaag, drie maanden geleden, voor het eerst mlijn meisje in levende lijve gezien, gevoeld, ge...
wat ben ik fier op haar
en...
het blijft de goede kant opgaan
geweldige toekomstplannen
dank kleintje
xxx
wat ben ik fier op haar
en...
het blijft de goede kant opgaan
geweldige toekomstplannen
dank kleintje
xxx