kitten schreef:Hele andere vraag: wat vinden jullie WEL een toffe reactie? (liefst met voorbeelden) Wat trekt wel je aandacht op een positieve manier?
Nou, ik ben na een advertentie op bdsmzaken ruim 100 reacties verder....dus ik heb inmiddels wel een idee wat ik als positief ervaar.
Een persoonlijke tekst, dus ingaand op mijn specifieke advertentie, en niet een mailtje wat aan elke willekeurige sub geschreven zou kunnen zijn. Ik heb moeite gedaan een goede en duidelijke advertentie te schrijven, dus ik vind dat een reagerende D ook best zijn best mag doen.
Geen dooddoeners/inkoppers.... Hoe vaak ik niet voorbij heb zien komen: "jouw profiel spreekt me aan"... Oh ja? Wat spreekt je dan precies aan? En waarom? Bijna niemand neemt de moeite daar op in te gaan.
Persoonlijk haak ik direct af bij stotterende D's (Mijn, O/ons etc.). En dat is prima uit mijn advertentie af te leiden...maar blijkbaar leest niet iedereen goed.
Benader me als mens, en niet als sub. Dat ben ik namelijk toch echt in de eerste plaats....
Taal-/tikfouten.... Brr.... Tuurlijk hoeft iemand geen Neerlandicus te zijn, en een tik-/taalfoutje mag best, maar mensen die overduidelijk niet opletten wat ze schrijven, geen hoofdletters/komma's etc. gebruiken. Nee, staat onverzorgd en ongeïnteresseerd wat mij betreft.
Tot slot is me opgevallen dat veel D's die overduidelijk niet binnen mijn criteria vallen (ze wonen aan de andere kant van het land, ze zijn way too old etc.) toch reageren. Tja.....