Vrolijk!
- phedre
- Contacteer:
Re: Vrolijk!
en dan.. heb je een broer die opeens aan je denkt... en je dus dit kado doet:
en daar word ik vrolijk van:):)
en daar word ik vrolijk van:):)
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Het voordeel van slechte tijden is dat er altijd iets positiefs is om naar uit te kijken
- phedre
- Contacteer:
Tinkerbell en PeterPan...
Het voordeel van slechte tijden is dat er altijd iets positiefs is om naar uit te kijken
- phedre
- Contacteer:
Productieve dag! Bezwaarschrift gemaakt door vriendje, machtigings formulier ingevuld. Kopietjes gemaakt, brief klaargemaakt. CV geprint voor morgen het gesprek met UWV over de WIJ. Vandaag gesport, afwas gedaan, gekookt, gedouched, gewerkt, gegamed.
Tevree.
Tevree.

- Voleuse
Whiej, ja ik ook. Zoveel mensen die mijn vragenlijst invullen.... love ya, WS!
I need you to press me down before my body flies away from me ~ Tune yards, Powa
- kitten
Whoeiii!! De eerste dagen vielen me ontzettend zwaar, maar vandaag merk ik al verbetering! Ik krijg al wat verstand en ik merk nu echt de Senior SD medewerker niks teveel is voor mij. Zo stom, bij mijn vorige baan had ik zo ontzettend het gevoel dat ik haast niks kon/wist en nu maak ik verschil! En krijg ik complimentjes en zijn collegaÞs onder de indruk van hoe snel ik het oppik en en en... 

- kitten
Het heeft verbeterpuntjes... maar daar wil ik juist mijn tanden in zetten! 

- skaoot
Yay! Klinkt goed kitten!
This heart gets stronger, this skin gets thicker, this mouth gets louder (Danko Jones)
Oh a shiny squirrel in your pants!
Oh a shiny squirrel in your pants!
- kitten
En een evaluatiegesprek waarin ik complimentjes kreeg en zij (welkome) verbeterpuntjes... is best cool!
Nu WEEKENDDD!!!

ik ben vrolijk want heb zonet met mijn lieve fantastische Meester op skype gekletst en hij zei allemaal lieve dingen over mij die me lieten blozen
Hij vond me lief, grappig, brutaal, vrolijk, enthousiast, trots, geniepig, met een mooi passend figuur en een evenwichtige verdeling van mijn lichaamsvormen......
Mijn avond is weer helemaal goed en ik ga nu lekker naar bed want denk wel dat ik erg goed kan slapen nu.
O ja, hij is ook fantastisch, maar dat had ik volgens mij al gezegd.

Hij vond me lief, grappig, brutaal, vrolijk, enthousiast, trots, geniepig, met een mooi passend figuur en een evenwichtige verdeling van mijn lichaamsvormen......
Mijn avond is weer helemaal goed en ik ga nu lekker naar bed want denk wel dat ik erg goed kan slapen nu.
O ja, hij is ook fantastisch, maar dat had ik volgens mij al gezegd.