Verdrietig of boos? Kom maar op het troostbankje.
- cinderella
Re: Verdrietig of boos? Kom maar op het troostbankje.
Kun je dat in een gesprek ook concreter maken en daar afspraken over maken?
toen doet er nu niet meer toe
Ik heb echt het een hekel aan het gevoel van een strakke broek. Om mijn benen en kont er nog wat mooi uit te laten komen moet een broek toch enigszins strak zitten, maar dan zit hij rond mijn buik net iets te strak waardoor ik echt het gevoel heb dat mijn buik in 2 gesneden word en mega groot is, en m'n vetjes hangen erover heen.
Pak ik echt broeken die wijder zitten rond de buik, dan lijkt het alsof ik een tent aan heb, langs de achterkant geen pasvorm zit, en dit is zelfs bij de duurdere broeken die voor vrouwen met vorm passen. Ze hebben echt een afschuwelijke pasvorm die echt gewoon voor geen meter zit.
Ik ga echt een nieuwe kledingkast aanschaffen want ik heb gemerkt dat ondanks dat ik mezelf niet supermooi vind, dat ik mezelf aangenamer en mooier voel in een jurkje en een mooie panty aan omdat die niks afknellen en mijn vormen eruit laten komen zoals ze zijn ipv in 2 snijden. Dus, tijd om meer fijne rokjes en jurkjes te vinden.
Pak ik echt broeken die wijder zitten rond de buik, dan lijkt het alsof ik een tent aan heb, langs de achterkant geen pasvorm zit, en dit is zelfs bij de duurdere broeken die voor vrouwen met vorm passen. Ze hebben echt een afschuwelijke pasvorm die echt gewoon voor geen meter zit.
Ik ga echt een nieuwe kledingkast aanschaffen want ik heb gemerkt dat ondanks dat ik mezelf niet supermooi vind, dat ik mezelf aangenamer en mooier voel in een jurkje en een mooie panty aan omdat die niks afknellen en mijn vormen eruit laten komen zoals ze zijn ipv in 2 snijden. Dus, tijd om meer fijne rokjes en jurkjes te vinden.
- cinderella
Vode, de combinatie broek en jurk kan ook he. Dan maakt het niet zoveel uit hoe de broek aan de bovenkant zit. Het staat niet bij alle jurken even mooi, maar in ieder geval kan het prima met zo'n beetje bijna elke overslagjurk.
Neee, een broek doet dan nog steeds mijn buik afknellen! Ik loop liever met een hoge panty rond en een jurkje, nergens vetkwabben, gewoon een whole lotta loving zonder afgeknelde vetjes. 

- cinderella
Met dit weer loop ik nog steeds liever in een broek dan een panty.
- juffie
- Site Admin
Dikke maillot kan ook he... die draag ik in de winter geregeld...
MILF 

- cinderella
Maar daar heb ik er dan maar twee van, en die passen maar bij twee jurkjes. Bij een van die twee past dan weer geen spijkerbroek.
- JJV
oeh! een Meningâ„¢Nadia schreef:Snapt echt, heel werkelijk niet wat mensen beweegt om
en nou heb ik bijzonder weinig met kids (en best veel tégen)
.. toch zou ik t 'willen hebben' niet zo uitvlakken en tegen een ander euvel afzetten.
wat me onlangs wèl stoorde was beetje waar faery over rantte.. dat er hordes mensen afkomen op iemand van wie een scheet dwars zit. ( en met alle respect, ik kan niet voelen hoe dwars zo'n scheet zit, dus dà t iemand verdrietig is om zo'n reden, a'la, dat hebben we hier ook zo afgesproken. )
Maar als dan iemand zich meldt die net gedumpt is, dat beetje onhandig vertelt, maar vervolgens volkomen genegeerd wordt.. (en mensen maar blijven knuffelen om voornoemde dwarszittende schéét)... tja...
ik support even wat mensen trouwens, faery, Nadia., de dame die ik net bedoelde.. en iedereen die zich even miskent en genegeerd voelt...

~\v/~
- kitten
Whut? Wie is er gedumpt dan? 
Ik ben het beu dat er geklaagd wordt over niet genoeg reacties en ik ben het helemaal beu dat er vooral geen namen genoemd worden. Jij hebt er ook een hekel aan als het over jou gaat, maar je vooral niet genoemd wordt, meneer met de naam met drie letters! Doe dat dan zelf ook niet!!

Ik ben het beu dat er geklaagd wordt over niet genoeg reacties en ik ben het helemaal beu dat er vooral geen namen genoemd worden. Jij hebt er ook een hekel aan als het over jou gaat, maar je vooral niet genoemd wordt, meneer met de naam met drie letters! Doe dat dan zelf ook niet!!

- JJV

die eerste was kwestie van beter lezen
en die 2e 'ophalen' was niet echt nodig lijkt mij
~\v/~
- kitten
Just sayin'. Klagen over anderen en dan zelf hetzelfde doen.
- JJV
ik 'dek' juist iemand door'r niet te noemen
just say'n
just say'n
~\v/~
- kitten
Noem het dan ook helemaal niet!
Dit is zo kansloos...
Dit is zo kansloos...

Fijn ook dat je mij in het hoekje van de dwarse scheten schuift.....
*gaat voorlopig maar een ander forum zoeken om haar gevoel bloot te geven*
*gaat voorlopig maar een ander forum zoeken om haar gevoel bloot te geven*
- JJV
die dwarszittende scheten staan volledig los van wat ik van jou meende te zien nijn (en anderen die't zo lezen)
dus ik duw jou in t geheel nergens naar toe
(èn ik zei nadrukkelijk dat ook t klagen over schijnbaar onbenullige dingen niet aan mij is om te beoordelen. t stoorde me alleen dat er dan mensen met iets ècht wezenlijks soms buiten de boot vallen)
dus ik duw jou in t geheel nergens naar toe
(èn ik zei nadrukkelijk dat ook t klagen over schijnbaar onbenullige dingen niet aan mij is om te beoordelen. t stoorde me alleen dat er dan mensen met iets ècht wezenlijks soms buiten de boot vallen)
~\v/~